quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef miss_bleu het volgende:hangt er een glasvezel modem in je huis, ligt er glasvezel in de grond sluiten ze het voorlopig nog niet aan op de centrale. Wachten ze tot hun nieuwe pakket uit komt
Dan is het waarschijnlijk de lancering van IPTV op de glasvezel... bij OnsNetBrabant draait dat al een tijdje, maar tja... ONE is een beetje traag wat dat betreft... maar UPC bied een behoorlijke lange tijd gewoon een kabelsignaal aan via hun kabel. Tot dat ze het welletjes vinden.quote:
Ja dat wilde we inderdaad. Zit nu na te denken over FiberPower van UPC. Dan maar geen OnsNet Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en jullie wilden i-net via glasvezel en gaan nu iets anders kiezen?
Maar dat ligt er dus maar net aan hoe snel je er wilt gaan wonen.quote:King_J schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:55:
Ik heb gisteren contact gehad met ONE. Ze hebben aangegeven dat alle klanten, zonder digitale tv, binnen een maand tot 1 1/2 maand een actie in de bus krijgt om IPTV te nemen.
De kosten zouden ¤ 4,95 voor digitale tv zijn, ¤ 6,95 voor 16? HD zenders.
Verder gaat de Animo 130 eenmalig ¤ 60,- kosten.
Ook ik wil graag kunnen opnemen, maar deze variant komt pas later uit :-(
Damn ik zit te twijfelen tussen ONE en UPC. Vooral het opnemen en live pause van uitzendingen mis ik.
Maar ja, bij UPC zit je weer op 60 / 6 Mbit internet.
eerste weekend van Juni ga ik er ook echt wonen. Zou fijn zijn als ik dan gewoon tv en telefoon had. Internet red ik nog wel even met de dongel van mijn werk. Maar OnsNet wist mij te vertellen gisteren dat de hele wijk pas over een minimaal een kwartaal of langer pas aangesloten wordt op de centralequote:Op woensdag 12 mei 2010 07:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Ligt er misschien aan hoe snel je er in wil gaan trekken? Op GoT vond ik dit stukje:
[..]
Maar dat ligt er dus maar net aan hoe snel je er wilt gaan wonen.
Wanneer staat de planning voor de oplevering van de keuken?
Zou dat je dan naar een ander gaat keurig aangeven bij de leverancier wie weet gaat er dan een lampje aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
eerste weekend van Juni ga ik er ook echt wonen. Zou fijn zijn als ik dan gewoon tv en telefoon had. Internet red ik nog wel even met de dongel van mijn werk. Maar OnsNet wist mij te vertellen gisteren dat de hele wijk pas over een minimaal een kwartaal of langer pas aangesloten wordt op de centrale
Heb het ze gisteren al verteld. Ze willen de hele nieuw wijk als primeur aansluiten op het nieuwe pakket.Alleen veel mensen wonen er al (zelfs al vanaf okt). Iedereen die er nu gaat wonen sluit een nieuw abonnement af voor 12 maanden. Een aantal zullen hun huidige internet verbinding ook mee verhuizen. Maar goed, geloof niet dat het erg goed aankwam bij degene aan de andere kant van de telefoon.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou dat je dan naar een ander gaat keurig aangeven bij de leverancier wie weet gaat er dan een lampje aan.
Nee de telefoniste heeft daar geen boodschap aan, de directie welquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Heb het ze gisteren al verteld. Ze willen de hele nieuw wijk als primeur aansluiten op het nieuwe pakket.Alleen veel mensen wonen er al (zelfs al vanaf okt). Iedereen die er nu gaat wonen sluit een nieuw abonnement af voor 12 maanden. Een aantal zullen hun huidige internet verbinding ook mee verhuizen. Maar goed, geloof niet dat het erg goed aankwam bij degene aan de andere kant van de telefoon.
Maakt niet uit, wij kijken wel even naar UPC. Kunnen mooi ook de kinderziektes weg zijn als we daarna over willen stappen naar het OnsNet abonnement
in 1 keer goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden wie daar bezig is geweest
uhmmm voor de keuken alleen al hebben we 5 groepen nodig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:
Zo zeg! Waarvoor gaan jullie al die groepen gebruiken?
vaatwasser, stoomoven, combi magnetron, inbouwkoffiezet apperaat en algemeen keuken dus afzuigkap en verlichting. De 10 stopcontacten boven het blad zitten weer verdeeld over 2 groepen begreep ik. Want dat is verplichtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef Beijtje het volgende:
Sjezus... 1 voor vaatwasser, 1 voor oven, en verder?
klopt, als er zelfs maar een van de tien op een andere groep zitten was het al okèquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De 10 stopcontacten boven het blad zitten weer verdeeld over 2 groepen begreep ik. Want dat is verplicht
Neuh, we hebben gewoon flink wat aansluitingen in huis. Vandaar de versterkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nou al een cai versterker nodig?
zijn je kabels zo lang of heb je zo weinig vertrouwen in UPC?
We wilde geen wasbakje daar hebben. Toen hebben ze wel de leiding door de huidige tegels gemaakt en dat stond zo vreselijk lelijk dat we er 4 tegels uit gegooid hebben. De leiding moest netjes afgedopt worden en daarna in het cement gezet worden. Als het droog is gaan er weer de tegels overheenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |