Hier draait ie gewoon goed, zonder compatibliteitsmodus ofzo, gewoon normaal, ook Windows 7 (32 bit)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Geweldige spellen... alleen draait mijn GTA IV nu schokkerig op windows 7; terwijl mijn pc hem met het grootste gemak moet kunnen draaien.
Nou hier ben ik het dus totaal niet mee eens, wat een teringspel is dat zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef shadowflash het volgende:
Vice city![]()
![]()
![]()
![]()
Tipje:
Ik heb laatst Saints Row 2 uitgespeeld. Die hadden we nog in de kast liggen , ongeopent. Als je van de humor in Vice City houdt , zul je van dat spel vreselijk genietenBeetje de baas spelen in de stad, leuke verhaal lijn , geweldige missies , belachelijke mini games. En tevens gare outfits
![]()
Een van de mini games:
Rondscheuren in een stronttank , en dan de politie er onder mesten mhehehe
Bah, ik 64 bit ultimate version o.i.d.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hier draait ie gewoon goed, zonder compatibliteitsmodus ofzo, gewoon normaal, ook Windows 7 (32 bit)
Ik ben ook vandaag weer met Saints Row 2 begonnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef shadowflash het volgende:
Vice city![]()
![]()
![]()
![]()
Tipje:
Ik heb laatst Saints Row 2 uitgespeeld. Die hadden we nog in de kast liggen , ongeopent. Als je van de humor in Vice City houdt , zul je van dat spel vreselijk genietenBeetje de baas spelen in de stad, leuke verhaal lijn , geweldige missies , belachelijke mini games. En tevens gare outfits
![]()
Een van de mini games:
Rondscheuren in een stronttank , en dan de politie er onder mesten mhehehe
Just Causequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef shifto het volgende:
Lol wat een gebash. Just Cause 2 is in heel veel opzichten beter dan GTA (welke dan ook). En SC Conviction in gewoon nu de shit
Mensen die na 5 jaar spelen een spel nog steeds spelen en bashen op mensen die wel met de tijd meegaan.
Oh sorry. Jullie spelen dit pas over 5 jaar en zeggen dan dat het old-skool is en mensen die dan nieuwe spelen spelen gfx whores zijn
Wat voor videokaart heb je ? je hebt minstens 512 nodig he .quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Geweldige spellen... alleen draait mijn GTA IV nu schokkerig op windows 7; terwijl mijn pc hem met het grootste gemak moet kunnen draaien.
JC 2 heb ik op de 360 en is ook geniaal .quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
Just CauseEr is ook echt helemaal geen flikker te doen in die games
![]()
Held!quote:
JC2 ziet er beter uit dan VC en heeft ook meer spelwereld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef shifto het volgende:
Lol wat een gebash. Just Cause 2 is in heel veel opzichten beter dan GTA (welke dan ook). En SC Conviction in gewoon nu de shit
Mensen die na 5 jaar spelen een spel nog steeds spelen en bashen op mensen die wel met de tijd meegaan.
Oh sorry. Jullie spelen dit pas over 5 jaar en zeggen dan dat het old-skool is en mensen die dan nieuwe spelen spelen gfx whores zijn
QFTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Acryl het volgende:
[ afbeelding ]Tommy Vercetti, verreweg mijn favoriete GTA personage!
Als je de 100% lijst in een bepaalde volgorde doet, zijn sommige missies stukken makkelijker. Het lukt me tegenwoordig in een uur of 28 om het op 100% uit te spelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
100% uitspelen is wel een hels karwei trouwens. Ik heb ooit die hidden packages verzameld met een guide en daarmee ook die insane jumps enzo gedaan. Toen is het me wel gelukt
.
Baasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Acryl het volgende:
[ afbeelding ]Tommy Vercetti, verreweg mijn favoriete GTA personage!
Love Fistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn eerste herinnering aan VC: Video killed the radio star![]()
En die missie dat je die limo van Lovefist heel moet houden, omdat er een bom in zit. Briljant, vooral die gasten met hun Schotse accent. "Hey Tommy, time for a well-earned drink."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |