Bahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:41 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik denk dat je eens een eitje op haar hoofd moet laten exploderen.
[ afbeelding ]
Ze vindt balut lekkerder zei ze straks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:41 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik denk dat je eens een eitje op haar hoofd moet laten exploderen.
[ afbeelding ]
U doelde ergens op?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:47 schreef Kattenkop het volgende:
Er zit toch niet voor niets zo'n pm-functie hierMet je trouwverzoekjes
Jawel, maar begin eens met een deftig eitje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze vindt balut lekkerder zei ze straks.
Wolvendagen als in de dagen waarop de man zijn ongestelde vrouw beft en hij er op zijn beurt uit ziet als een wolf. Jullie moeten een keer opletten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wolvendagen, als in wolvenshirt?
Nee.quote:
Zwarte.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Spijtig, gemiste kans. Wat voor strings heb je dan wel?
Ja, dat vind ik mooi bij lingerie. Alhoewel ik vast wel ergens gebroken wit heb, of lichtroze.quote:
Ok, tof.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik mooi bij lingerie. Alhoewel ik vast wel ergens gebroken wit heb, of lichtroze.
Lichtroze sluit dan wel weer naadloos aan op het uiteindelijke doel. Je zou bijna denken dat erover na is gedacht.quote:
roze is roze.. Thinkk-Pinkkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Lichtroze sluit dan wel weer naadloos aan op het uiteindelijke doel. Je zou bijna denken dat erover na is gedacht.
Jij heet Cora? Als ik die naam hoor krijg ik zin in bitterballetjes.quote:
Zag ik ook al. En toen trok ik zo'n gezicht.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daarom moet je ook zoveel mogelijk uit het leven zien te halen.
Ik boek niet voor niks 2 x per jaar een vakantie naar een totaal andere cultuur.
Ben veel bezig sociale contacten te leggen omdat het me boeit wat andere mensen zo bezighoud
Zouden meer mensen moeten doen.
Nieuwe landen proberen, andere culturen, andere mensen leren kennen. En af en toe eens iets nieuws qua hobby proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |