abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81113688
Grr waarom heb ik hem weer
pi_81113703
klote Lay!!
pi_81113709
Not to drink, bedtijd!
pi_81113724
BTW cider is eigenlijk heel lekker
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2010 @ 00:11:17 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81113736
Proost

Ik ga slapen . Vandaag de 1 na laatste collegedag van 2009/2010
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_81113778
Slaap lekker allemaal!

Ik kijk mijn progje nog ff af ondertussen..
pi_81113781
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:11 schreef borisz het volgende:
Proost

Ik ga slapen . Vandaag de 1 na laatste collegedag van 2009/2010
god ja.. het schooljaar is weer zowat voorbij
pi_81113837
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:12 schreef Laydina het volgende:

[..]

god ja.. het schooljaar is weer zowat voorbij
ik moet anders nog ruim 2 maanden hoor!!
pi_81113886
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ik moet anders nog ruim 2 maanden hoor!!
juni, juli.. owja dat kan idd ook haha.
ligt er natuurlijk beetje aan wat je precies doet. Maar bv laatste havoérs zijn nu toch alweer bijna klaar?
pi_81113888
ik nog anderhalve maand
pi_81113934
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:14 schreef Laydina het volgende:

[..]

juni, juli.. owja dat kan idd ook haha.
ligt er natuurlijk beetje aan wat je precies doet. Maar bv laatste havoérs zijn nu toch alweer bijna klaar?
Groep 7.. ja, dat is ook onderwijs
pi_81113977
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Groep 7.. ja, dat is ook onderwijs
ow absoluut! basisschooltijd
pi_81114038
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:16 schreef Laydina het volgende:

[..]

ow absoluut! basisschooltijd
Ha! Groep 7.. het begin van het einde
pi_81114052
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ha! Groep 7.. het begin van het einde
Groep 8 was leuker
pi_81114101
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef Laydina het volgende:

[..]

Groep 8 was leuker
Ja.. dat was dan ook het einde

Anyway zelf echt kut herinneringen aan die laatste jaren.. veel gepest geweest en zo..
pi_81114186
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja.. dat was dan ook het einde

Anyway zelf echt kut herinneringen aan die laatste jaren.. veel gepest geweest en zo..
dat hoor je idd vaker. Wel kut.
Ging het op de middelbare dan weer beter?
pi_81114277
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Laydina het volgende:

[..]

dat hoor je idd vaker. Wel kut.
Ging het op de middelbare dan weer beter?
Afgezien van mijn compleet gedeukte zelfbeeld en onvermogen vriendschappen vast te houden? Ja hoor. Was wel ok, vooral 4 HAVO, dat was feest. 5 HAVO heb ik vrijwel 'alleen' doorgemaakt.. afgezien van mijn vriendje + vrienden buiten school om dan..
pi_81114328
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Afgezien van mijn compleet gedeukte zelfbeeld en onvermogen vriendschappen vast te houden? Ja hoor. Was wel ok, vooral 4 HAVO, dat was feest. 5 HAVO heb ik vrijwel 'alleen' doorgemaakt.. afgezien van mijn vriendje + vrienden buiten school om dan..
heftig zeg!
Nu nog steeds veel last van?
pi_81114406
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef Laydina het volgende:

[..]

heftig zeg!
Nu nog steeds veel last van?
Mwoah.. gaat nooit helemaal over nee. Vriendschappen heb ik nauwelijks, maar ben er inmiddels achter dat dat ook gewoon mijn aard is, niet alleen door die rot ervaringen komt. Onzeker altijd.. over bijna alles.. Maar daar leer je ook wel mee omgaan. Laat ik het zo samenvatten: niets gaat vanzelf in mijn leven.
pi_81114479
Overigens komt dat niet alleen door die laatste jaren basisschool hoor. Het was niet voor niets dat ik als zwakste in de groep uitgekozen werd om gepest te worden..
pi_81114509
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mwoah.. gaat nooit helemaal over nee. Vriendschappen heb ik nauwelijks, maar ben er inmiddels achter dat dat ook gewoon mijn aard is, niet alleen door die rot ervaringen komt. Onzeker altijd.. over bijna alles.. Maar daar leer je ook wel mee omgaan. Laat ik het zo samenvatten: niets gaat vanzelf in mijn leven.
Dat blijft je idd altijd bij. Ben nooit gepest ofzo, maar wel onzeker geweest in die jonge jaren. En je merkt toch dat bepaalde gebeurtenissen of blikken je weer in 1 sec erugbrengen naar die tijd en hoe dat voelt.

Gelukkig gaat het nu allemaal beter
pi_81114586
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:28 schreef Laydina het volgende:
Gelukkig gaat het nu allemaal beter
juh.. heb zo mijn issues die zo nu en dan de kop op steken, maar ik handhaaf mezelf aardig nu.
pi_81114618
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

juh.. heb zo mijn issues die zo nu en dan de kop op steken, maar ik handhaaf mezelf aardig nu.
Goed om te horen
pi_81114650
Moet altijd zo lachen: als het om vliegtuigongelukken en zo gaat komen ze altijd met Benno Baksteen aanzetten.. Krijg daar altijd erg verkeerde associaties bij
pi_81114693
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:31 schreef Laydina het volgende:

[..]

Goed om te horen
soms ben ik blij hoor.. dat ik niet zo'n naief, niets vermoedend bakvisje van 30 ben die ik overal om me heen zie

Overigens ga ik nu lekker naar boven, deel 4 van mijn fantasyserie aanbreken..
pi_81114735
Haha
genoeg mensen die je raar aan zullen kijken als ze horen van een vliegtuigongeluk en jij zit daar te lachen (om de naam)

Slaap lekker meis
pi_81114751
aggos.. ligt Sam net weer helemaal lekker ondersteboven met zijn benen wijd op de stoel te slapen.. Net was ie nog wakker.. En nu moet ik heb dus wakker gaan maken om te verhuizen naar de gang..
pi_81114791
Hoop dat jij zo ook de slaap kan vatten en morgen niet al te duf meer bent
pi_81114814
Tnx komt vast wel goed.

Balen voor Sam, maar ach, die slaapt zo weer verder joh
pi_81114853
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:36 schreef Laydina het volgende:
Tnx komt vast wel goed.

Balen voor Sam, maar ach, die slaapt zo weer verder joh
Ja hoor.. die sjokt zo wel achter me aan. En morgen mag ie weer lekker bij me komen knuffelen

Nu echt doei!!
pi_81115338
Hey

Ik ga proberen zaterdag een kappersafspraak te maken.
Zij die sterven gekortwiekt gaan worden gaan eerst slapen en dan weer een dagje poli draaien en dan mss wel sliertjes laten knippen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:00:18 #32
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81117028
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dem hey, precies zelfde hier..
Nie leuk enzo vroeger school

Voor jou
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81118242
zij die wakker zijn geworden door een kind die het liefste bovenop 'mammie' ligt, groeten u damz wat is milou zwaar
  vrijdag 7 mei 2010 @ 03:28:34 #34
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81118260
Hmm, basisschool was best tof had best wel veel vrienden, maar ook vijanden, en ja ook wel eens met knokken.

Middelbare school was een hel, gepest, getreiterd, soms geslagen, en een van die klojo's is nu een vriend van me (zijn pa was toen net overleden). Maar er zijn nog steeds mensen uit die tijd die ik nu eerst een dartpijl in de nek druk voor ik met hem/haar ga praten (dartpijlen zitten standaard in me jas, want dat is een leuk spel).

Ik zou niemand snel kwaad doen, op twee personen na, als die me ook maar iets flikken ga ik op zwart.

Vergeven is een gift die ik beheers, maar die personen zijn daarvoor over de grens gegaan.
Een jongen die me onder andere een bloedneus geslagen heeft, daar ben ik nog meermaals bij thuis geweest naderhand (en dat was toen ook een "echte lul") en zie ik nu ook gewoon als een "kennis", al kom ik hem gelukkig vrijwel nooit meer tegen.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_81118281
Ik snap niks van je verhaal, Braam. Je bent vrienden/kennissen met pesters geworden en geweest en je zegt te kunnen vergeven, maar sommigen zou je gerust een dartpijl in de nek drukken als je die tegen kwam en je gaat op zwart van 2 anderen. Volgens mij begrijp je het woord vergeving niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81118298
wat een nare verhalen over pesten op school Dat zou niemand mogen gebeuren. Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad op 1x na, dat was toen we van brabant naar den haag verhuisden. Maar ook dat was snel over toen ik de aanstichtster heel erg in elkaar had getimmerd met mijn brabantse vuistjes
pi_81118316
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap niks van je verhaal, Braam. Je bent vrienden/kennissen met pesters geworden en geweest en je zegt te kunnen vergeven, maar sommigen zou je gerust een dartpijl in de nek drukken als je die tegen kwam en je gaat op zwart van 2 anderen. Volgens mij begrijp je het woord vergeving niet.
is zokunen dezelfde persoon als braam? nee toch? ik ben confuus
  vrijdag 7 mei 2010 @ 03:40:42 #38
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81118329
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben Braam niet ;'), maar zal enigszins toelichten.

Iedereen die mij gepest, geplaagd, geslagen, of wat dan ook heb ik vergeven. Ik vind ze nog stumperds, maar soit. Die 2 personen hebben het te lang, te hard op de persoon en nog erger op mijn familie gespeeld. En dat kan ik niet vergeven. Mijn familie is verre van perfect, dat weet ik, maar als jij je daar als buitenstaander ruziezoekende ********** (mag ik nu zeggen) op blijft hameren, dan gaat er iets knappen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 03:44:21 #39
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81118350
Als je mij aanvalt "prima", maar je blijft bv. van m'n zusje af.
En al helemaal van m'n neefje )
pi_81118434
maar waarom maak je je niet los van die personen? zoals je nu schrijft is het voor jou nog een big issue. ik heb misschien makkelijk praten omdat ik op die ene keer na nooit gepest ben, maar op latere leeftijd ben ik heel zorgvuldig geworden met vriendschappen, bevalt me iets niet dan doe ik mijn zegje en verbreek ik het contact.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2010 03:59:32 ]
pi_81118450
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 03:44 schreef Zokunen het volgende:
Als je mij aanvalt "prima", maar je blijft bv. van m'n zusje af.
En al helemaal van m'n neefje )
Och hemel, ik word ook veel feller als mensen het op mensen waar ik van hou hebben gemund dan op mijzelf. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je dan door het lint gaat (en sorry dat ikje Braam noemde Zal het tijdstip wel zijn, want ik wist wel dat ik het tegen jou had. Als je begrijpt wat ik bedoel )

Maar wat SoL zegt is ook waar, soms moet je je los maken van het verleden omdat gevoelens van haat en de wens te wreken voornamelijk jezelf verteren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 mei 2010 @ 04:03:47 #42
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81118460
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 03:58 schreef SeaOfLove het volgende:
maar waarom maak je je niet los van die personen? zoals je nu schrijft is het voor jou nog een big issue. ik heb misschien makkelijk praten omdat ik op die ene keer nooit gepest ben, maar op latere leeftijd ben ik heel zorgvuldig geworden met vriendschappen, bevalt me iets niet dan doe ik mijn zegje en verbreek ik het contact.
Het doet mij nog steeds pijn, ik ben mede daardoor gesloten als ik ben, terwijl ik zo graag open zou zijn.

Let wel dat "mede" hier heel erg dik gedrukt moet zijn

En ik zie die mensen eigenlijk nooit, dat is het vreemde, maar ik heb nog steeds een "agenda" met ze,
  vrijdag 7 mei 2010 @ 04:04:10 #43
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81118462
Ik zou ook in iedergeval er proberen boven te staan, wat schiet je ermee op, je hebt er kennelijk nog steeds ergenis van, niet goed denk ik dan zo, dus probeer het uit de weg te gaan.
OOk niet makkelijk, maar wel een stuk prettiger voor jezelf
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 04:04:52 #44
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81118469
Ow en hoi SOl en Isa en Zokunen ook
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81118478
en soms betekent dat ook dat je je moet losmaken uit dat vertrouwde maar ook zo een klein wereldje.
pi_81118486
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 04:04 schreef MissHobje het volgende:
Ow en hoi SOl en Isa en Zokunen ook
hobje
  vrijdag 7 mei 2010 @ 04:10:54 #47
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81118503
Ik moet gewoon een leuke meid tegenkomen met enige sores, dan kan ik me daar mee bezig houden, lol.
Als er iets is waar ik niet aan werk atm, dan is het dit wel eigenlijk
pi_81118512
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 04:03 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Het doet mij nog steeds pijn, ik ben mede daardoor gesloten als ik ben, terwijl ik zo graag open zou zijn.

Let wel dat "mede" hier heel erg dik gedrukt moet zijn

En ik zie die mensen eigenlijk nooit, dat is het vreemde, maar ik heb nog steeds een "agenda" met ze,
als je dat zou kunnen loslaten dan heb je echt een prettiger leven je bent klaarblijkelijk nog steeds met die personen bezig die jou je beste schijtbeurt niet waard zijn
pi_81118538
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 04:10 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet gewoon een leuke meid tegenkomen met enige sores, dan kan ik me daar mee bezig houden, lol.
Als er iets is waar ik niet aan werk atm, dan is het dit wel eigenlijk
kom eens een keer op een meet! niet om een vrouw met gedoe te leren kennen maar gewoon om in een andere omgeving te zijn met mensen waar je normaal nooit contact mee zou hebben
  vrijdag 7 mei 2010 @ 04:22:06 #50
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81118567
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 04:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

kom eens een keer op een meet! niet om een vrouw met gedoe te leren kennen maar gewoon om in een andere omgeving te zijn met mensen waar je normaal nooit contact mee zou hebben
Maar dat zou ik nooit durven op een bekende naam
En als vreemde ben je ook direct bekend
Heb ooit 1x een meet gedaan maar dat was met nl/de/uk mensen, dus simpel in het engels (na een uurtje ofzo)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 04:23:33 #51
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81118578
Maar nu ga ik slapen, dat moet soms ook
pi_81118606
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 04:22 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Maar dat zou ik nooit durven op een bekende naam
En als vreemde ben je ook direct bekend
Heb ooit 1x een meet gedaan maar dat was met nl/de/uk mensen, dus simpel in het engels (na een uurtje ofzo)
niet zo miepen, gewoon een keer komen, er zijn je al velen voorgegaan en ze leven nog allemaal Mijn god, ik heb hier zelfs studenten te eten gehad + admiraal-anaal, heb bbq met kind bij diezelfde studenten gehad. Zo erg niet logisch, maar ohzo leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')