Precies! Maar ik had het gehad met slopen, ik wilde bouwenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:44 schreef exlurker het volgende:
Maar troost je het kan er nu beter afvallen als straks met een schilderijtje ophangen
Op dit moment vermeld ik alleen graag andermans mislukkingenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef seasushi het volgende:
tvp tje eindelijk eens iemand die ook zijn mislukkingen vermeld
Je geeft eigenlijk al zelf het antwoord, waarom het doorgaans een beter idee is om grijze voegen te nemen dan witte... ik vind het persoonlijk echt weer zo'n minder slimme 'mode' om witte voegen te nemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Freddeh het volgende:
Die tegels zijn inderdaad gaaf geworden zeg. Waarom overigens geen witte voegen ipv die grijze die je nu hebt?
Wij hebben overigens ook tegels en voegen, maar dat wordt wel snel smerig. Die voegen vooral, die tegels kun je wel prima afnemen.
Op die manier had ik er dus nog niet tegenaan gekekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Je geeft eigenlijk al zelf het antwoord, waarom het doorgaans een beter idee is om grijze voegen te nemen dan witte... ik vind het persoonlijk echt weer zo'n minder slimme 'mode' om witte voegen te nemen.
Na een jaartje of wat bezuur je het, want echt, die voegen krijg je dus nooit meer echt wit, hoe hard je ook gaat staan boenen.
Grijze voegen? Heb ik wat gemist? Of bedoel je de foto's in de OP, waar mn oude badkamer in staat die op dit moment geen tegeltje meer aan de muur heeft zitten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Freddeh het volgende:
Die tegels zijn inderdaad gaaf geworden zeg. Waarom overigens geen witte voegen ipv die grijze die je nu hebt?
Wij hebben overigens ook tegels en voegen, maar dat wordt wel snel smerig. Die voegen vooral, die tegels kun je wel prima afnemen. Waarom heb je niet een metalen/glazen plaat tegen de wand ofzo?
Ik reageerde op je keukenquote:Op zondag 12 december 2010 11:31 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Grijze voegen? Heb ik wat gemist? Of bedoel je de foto's in de OP, waar mn oude badkamer in staat die op dit moment geen tegeltje meer aan de muur heeft zitten?
Ah, dan: bruine voegenquote:
@vonkenboer: inderdaad. Daarnaast vind ik dit een originele, mooie, niet alledaagse oplossing voor dat probleemquote:Op zondag 12 december 2010 11:48 schreef JohnB52 het volgende:
Dat wilde ie toch ook, maar omdat tegels niet altijd 100% hetzelfde zijn, heeft hij voor deze methode gekozen...
(meen ik mij te herinneren uit een eerdere post:-))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |