Verkeerde post gequote, kneus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef wise het volgende:
[..]
je zou maar wakker worden en dit zien:
[ afbeelding ]
Dat zal ik nooit zien, want mijn benen zien er niet zo uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef wise het volgende:
[..]
je zou maar wakker worden en dit zien:
[ afbeelding ]
Maar de kerstman wil je wel tussen je benen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit zien, want mijn benen zien er niet zo uit.
Wat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit zien, want mijn benen zien er niet uit.
Krijgt ze mooie cadeaus met kerst.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar de kerstman wil je wel tussen je benen?
Kijk in je slaap kun je verkracht worden, dus die mogelijkheid is er. Ik heb niet ineens van de een op de andere dag mannenbenen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar de kerstman wil je wel tussen je benen?
Het beeld alleen al..quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk in je slaap kun je verkracht worden, dus die mogelijkheid is er. Ik heb niet ineens van de een op de andere dag mannenbenen.
Zeker Hot Chick nog nooit gezien?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk in je slaap kun je verkracht worden, dus die mogelijkheid is er. Ik heb niet ineens van de een op de andere dag mannenbenen.
True, das zo April!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar mensen met benen zijn niet modern.
Waarom niet?quote:
Hoi Crack.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |