Idd...ik heb ook ABN Amro, en heb het ook nog niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef -Sum- het volgende:
van de mensen die al een brief hebben gehad EN het geld, is het bij de Rabobank en de ING verwerkt
ik heb ABN Amro, ben benieuwd
Hier Rabo, nog niets..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef -Sum- het volgende:
van de mensen die al een brief hebben gehad EN het geld, is het bij de Rabobank en de ING verwerkt
ik heb ABN Amro, ben benieuwd
Je bent fiscaal partner en krijgt daardoor 'gezamelijk' vermogen.. Dus inderdaad heb je een belastingvrije voet die omhoog gaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Hier nog geen geld hoor.
Is even wat anders, ik zit is een beetje te lezen over fiscaal partnerschap (ik zou daar vanaf dit jaar, dus 2010) eventueel voor kunnen kiezen. Als ik het goed begrijp kan je dan je heffingvrij vermogen "verschuiven", dus als ik 50.000 euro bezit en mijn vriend 0, dan heb je samen een heffingsvrij vermogen van 40.000 ipv 20.000 p.p. Klopt dat? Dan is dat namelijk nog best aantrekkelijk..
Lees topic.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef Apfel. het volgende:
Brief is binnen met dagtekening 15 mei. Betekend dat zei dan op 15 mei het geld overmaken?
de post in friesland loopt kennelijk 2 daqen achter, had de brief met die dagtekening vandaag...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ook zoals velen, afgelopen zaterdag een brief gehad met dagtekening 15 mei, ook nog niets gezien op mijn Rabo rekening ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |