Ja nee, snap ik, maar even het topic lezen helpt al een boel...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef jasmijneva het volgende:
haha
nou ja ben gewoon benieuwd![]()
wij krijgen ook geen klein bedrag en ja lang weekend voor de boeg......
ik ben ook hopeloos aan het wachten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef Inverted_World het volgende:
Hehe, nog geen brief én geen geld, toch was ik erg vroeg met invullen. Helaas, maar t zou mooi zijn als het er binnen nu en 2 weken is.Toch heb ik mijn twijfels
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:06 schreef jasmijneva het volgende:
ja dat hebben ze mei ook al gezegd. Later hebben ze me ook alweer verteld dat dat niet klopt en dat het gewoon rond de dagtekening uitbetaald word. Kan zelfs vijf werkdagen na de dagtekening.
Volgens mij weten die lui er niets van daar. haha
Gast wees blij dat je die brief hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef fokker1 het volgende:
BRIEF MET DAGTEKENING 15 MEI NOG GEEN GELD OP SNS.
De 1 heeft geld voor de brief.
De ander zelfde dag als dag tekening.
De ander 5 dagen na dagtekening.
De ander 1 2 3 4 dagen voor de dagtekening.
Wordt GEK
Ik geloof niet dat ze alles selecteren op bank hoor...quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:40 schreef dubbeltje2 het volgende:
misschien zijn de mensen met abn amro vandaag wel aan de beurt haha laat ik ook abn hebben
Volgens mij gaat het ook per regio, dus wellicht is dat handiger te vermelden inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:40 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze alles selecteren op bank hoor...
Misschien beter met je geld omgaan, ben je hier ook niet afhankelijk vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef fokker1 het volgende:
BRIEF MET DAGTEKENING 15 MEI NOG GEEN GELD OP SNS.
De 1 heeft geld voor de brief.
De ander zelfde dag als dag tekening.
De ander 5 dagen na dagtekening.
De ander 1 2 3 4 dagen voor de dagtekening.
Wordt GEK
Als dat zo is, dan moet mijn vriend het ook vandaag krijgen, maar die heeft nu nog niks. Die heeft echter wel Rabo, en van ING (belastingdienst is ING rekening) naar rabo gaat niet zo snel als van ing naar ing.. Dus das nog ff afwachten danquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook per regio, dus wellicht is dat handiger te vermelden inderdaad.
Hier zeeland, das ook niet echt bij elkaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:46 schreef dubbeltje2 het volgende:
de ing er`s zijn snel, heb nog niemand gehoord met rabo of abn oja de regio is overijssel
Ik dacht: ook maar even kijken dan.........me tooooquote:
ik ook, ook 15 mei dagtekeningquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik dacht: ook maar even kijken dan.........me tooooABN Amro, dagtekening 15 mei.
Succes allemaal.
Daar heb je ook niets aan, aangezien het volledig willekeurig wordt verwerkt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef N1ck het volgende:
Allemaal wel leuk die berichten van: "Ik heb het" of "mijn dagtekening is op 15 mei" maar ik zou graag willen weten wanneer jullie de brief hebben opgestuurd? of digitaal hebben ingediend?
Als ik zo eens willekeurige posts doorlees lijkt het alsof iedereen die voor 1 april aangifte gedaan heeft, ongeacht de datum, een brief krijgt met dagtekening 15 mei en ergens deze week het geld teruggestort krijgt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef N1ck het volgende:
Allemaal wel leuk die berichten van: "Ik heb het" of "mijn dagtekening is op 15 mei" maar ik zou graag willen weten wanneer jullie de brief hebben opgestuurd? of digitaal hebben ingediend?
Digitaal op 16-02 dus net binnen de 3 maanden mijn geld. Dus dat klopt met wat de bd zegt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef HugoBaas het volgende:
Ik kon het niet laten en heb ook maar even de bd gebeld en de mijne staat klaar met dagtekening 15 Mei dus zal niet heel lang meer duren zei ze.
Daar moet je het topic voor teruglezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef N1ck het volgende:
Wanneer had je hem ingezonden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef macy45 het volgende:
nou ik heb net de belastingdienst gebeld en die zeiden dat de dagtekening 22 mei is dus ik moet nog even een weekje wachten.
10-02quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef N1ck het volgende:
En bellen jullie dan gewoon de belastingtelefoon?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
Navraag toen ik toch al iemand van de Bd aan de lijn had; 22 mei krijgen wij ook een brief heb het eind februari ingestuurd.
Nee, 112. Of een 0906 lijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En bellen jullie dan gewoon de belastingtelefoon?
Moest een kantoor bellen voor werkgerelateerde zaken en die dame kon het ook inzien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En bellen jullie dan gewoon de belastingtelefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |