quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:21 schreef Querk het volgende:
[..]
Dus echt niet... Ik heb het over andere rekeningen helaas.. blauwe envelop voor je auto enzoBelasting! Ik liep net naar mijn brievenbus en zag een blauw dingetje liggen. Ik dus helemaal blij..... Nee, het was een rekening voor mijn autootje ( motorrijtuigenbelasting) Gatver....
Same here, 3 brieven zelfs, 2 voor mij en 1 voor mn vriend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef Lov1 het volgende:
Brief is binnen, 140 euro terug, ik heb het 2 februari opgestuurd... Nu wachten totdat het op de rekening staat
2011, helaasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:11 schreef eugene20 het volgende:
he allemaal,
Ik heb een vraag er is wat fout gegaan bij de belasting.Ik heb me aangifte 09 digitaal gedaan op 20maart. maar ik belde op en hun zeggen dat ze hem pas 22april ontvangen hebben:S kan iemand mij vertellen hoelang ik nu op mijn terugave moet wachten.? want heb aangifte gedaan van de laaste 3jaar, kommen die andere eerder.? alvast bedankt.(A)
*zucht*, als je dit topic nou ff had doorgekeken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef eugene20 het volgende:
2011...? Dat kan niet toch..? Het is hun fout en dan moet ik nog 1jaar wachten.!
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt.? en duurt het echt 1jaar voordat ik nu pas me terugave krijg
Sorry voor het op stang jagen 0-0quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
*zucht*, als je dit topic nou ff had doorgekeken.
Als je na 1 april aangifte doet, proberen ze binnen 3 maanden je aangifte te behandelen. Je zult dus gewoon ergens van de zomer bericht krijgen.
Okee, bedankt voor de melding. Misschien kun je een vlucht eerder naar huis nemen voor het geval dat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Ebelo-Ebeshoen het volgende:
Ik wacht met spanning af van thuis of ik een brief heb gehad van de BD, krijg een aardig bedrag terug dit jaar.
Ik ben zelf voor mijn werk in het buitenland, maar heb even een sms gestuurd naar het thuisfront.
Ik hoop goed nieuws!
Haha? Ik weet dat het zo laat op de avond na misschien wat biertjes wat lastig is om de juiste vorm te geven aan je reactie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Okee, bedankt voor de melding. Misschien kun je een vlucht eerder naar huis nemen voor het geval dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |