Sorry, dacht oprecht dat je een typfout maakte. Ik had ook een TVP kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
"Uw aangifte is ná 1 april bij ons binnen
Wij streven ernaar om u binnen 3 maanden een bericht te sturen. "
als je voor 1 april hebt ingestuurd krijg je sowieso voor 1 juli bericht, NA 1 april is het dus een streven maar geen garantie.
Als je iemand wil verbeteren moet je wel goed lezen.
http://www.belastingdienst.nl/veelgesteldevragen/
Als je bij je vrouw bij werk en inkomen uit komt kun je ook reiskosten aanvinken. Kan geen printscreen maken op dit moment omdat ik bij de werkgever op visite ben....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:41 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik nog niet.... Maar heb nog wel een vraagje...
Ik kom er net achter dat mijn vrouw reiskosten openbaar vervoer t.h.v. werk had kunnen aftrekken. Dit hebben we helaas niet gedaan. Nu wou ik een herziende aangifte indienen, ik ben alleen bang dat we onze teruggave dan veel later pas zullen ontvangen.
Bovendien kan ik de reisaftrek nergens vinden in het aangifteprogramma.. Kan iemand mij aanwijzen waar ik dat kan vinden?
brieven gaan niet per definitie op vrijdag de deur uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:22 schreef Inverted_World het volgende:
Iedereen heeft al een brief. Maar ik was ook erg op tijd naar mijn weten met alles in vullen, hopefully komt die brief snel dan. Ik las dat de brieven elke op vrijdag de deur uit gaan bij de BD?
Het geld zou zo geweldig uit komen voor een nieuwe klus die ik zou kunnen doen, eerst even investeren in apparatuur.
ook voor 2008 is het streven gewoon om binnen 3 maanden bericht te versturen vanaf de BD.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef pat421 het volgende:
heb vandaag even de belastingdienst gebeld uit nieuwsgierigheid.ze hebben de aanvraag 31maart binnen gekregen maar is nog geen brief de deur uit gegaan.het enige wat ik hoorde voor 1juli berichtmaar ja wat in het vat zit verzuurd niet.maar hoopte zo dat ze zouden zeggen brief is onderweg omdat veel mensen al die brief hebben gehad.maar helaas.was eigenlijk vergeten te vragen hoe het met me aangifte van 2008zat die heb ik ook 31maart ingevuld en verstuurd digitaal.hoop dat ik daar eerder bericht van krijg.hahahha.erg hoor dat wachten dagen duren nu zo lang.
Waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je bij je vrouw bij werk en inkomen uit komt kun je ook reiskosten aanvinken. Kan geen printscreen maken op dit moment omdat ik bij de werkgever op visite ben....
Tot je een definitieve aanslag hebt gekregen mag je nog gewoon wijzigingen indienen. Je krijgt dan eerst een voorlopige aanslag op basis van je eerste aangifte en dan later een nieuwe op basis van je wijziging.
Zou je al een definitieve hebben (wat nu uiteraard nog niet het geval is) kun je ook een wijziging indienen nadat je een verzoek hebt gedaan om nog een correctie op het jaar te mogen toepassen.
onder Box 1 Werk en woning moet je ook even het vinkje reiskosten aanvinken.quote:
Ah....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
onder Box 1 Werk en woning moet je ook even het vinkje reiskosten aanvinken.
graag gedaan... Met printscreen was voor mij duidelijker aanwijzen dus jij ook bedanktquote:
Maar dat betekent dat je goed aan het boeren bent, toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:07 schreef Querk het volgende:
Krijg alleen maar blauwe enveloppen met rekeningen:S Ze willen alleen maar geld van me.
Dus echt niet... Ik heb het over andere rekeningen helaas.. blauwe envelop voor je auto enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:14 schreef WarrenBuffet het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je goed aan het boeren bent, toch?
Ik zou dolgraag een miljoen belasting willen betalen, want dan zijn mijn inkomsten logischerwijs vele malen hoger dan dat miljoen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:21 schreef Querk het volgende:
[..]
Dus echt niet... Ik heb het over andere rekeningen helaas.. blauwe envelop voor je auto enzoBelasting! Ik liep net naar mijn brievenbus en zag een blauw dingetje liggen. Ik dus helemaal blij..... Nee, het was een rekening voor mijn autootje ( motorrijtuigenbelasting) Gatver....
Same here, 3 brieven zelfs, 2 voor mij en 1 voor mn vriend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef Lov1 het volgende:
Brief is binnen, 140 euro terug, ik heb het 2 februari opgestuurd... Nu wachten totdat het op de rekening staat
2011, helaasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:11 schreef eugene20 het volgende:
he allemaal,
Ik heb een vraag er is wat fout gegaan bij de belasting.Ik heb me aangifte 09 digitaal gedaan op 20maart. maar ik belde op en hun zeggen dat ze hem pas 22april ontvangen hebben:S kan iemand mij vertellen hoelang ik nu op mijn terugave moet wachten.? want heb aangifte gedaan van de laaste 3jaar, kommen die andere eerder.? alvast bedankt.(A)
*zucht*, als je dit topic nou ff had doorgekeken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef eugene20 het volgende:
2011...? Dat kan niet toch..? Het is hun fout en dan moet ik nog 1jaar wachten.!
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt.? en duurt het echt 1jaar voordat ik nu pas me terugave krijg
Sorry voor het op stang jagen 0-0quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
*zucht*, als je dit topic nou ff had doorgekeken.
Als je na 1 april aangifte doet, proberen ze binnen 3 maanden je aangifte te behandelen. Je zult dus gewoon ergens van de zomer bericht krijgen.
Okee, bedankt voor de melding. Misschien kun je een vlucht eerder naar huis nemen voor het geval dat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Ebelo-Ebeshoen het volgende:
Ik wacht met spanning af van thuis of ik een brief heb gehad van de BD, krijg een aardig bedrag terug dit jaar.
Ik ben zelf voor mijn werk in het buitenland, maar heb even een sms gestuurd naar het thuisfront.
Ik hoop goed nieuws!
Haha? Ik weet dat het zo laat op de avond na misschien wat biertjes wat lastig is om de juiste vorm te geven aan je reactie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Okee, bedankt voor de melding. Misschien kun je een vlucht eerder naar huis nemen voor het geval dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |