quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef ry4life het volgende:
Heb al aardig wat inzendingen![]()
Nog een uur te gaan...
Ben nu even eten
Thanks.. wilde eerst nog eierschilletjes der voor leggen en ik had ook al een chirurgenteam die der in aan het hakken waren.. maar vond hem zo eigenlijk wel het bestequote:
Jajaaaaa nog 2 wedstrijden ° potentieel diner met dottey * toch ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef HaJee het volgende:
Here is the result of the Fok! jury :
HaJee : zero points![]()
![]()
![]()
Ik blijf nog even mijn best doen. Ze mag me pas inhalen als het lekker terrasweer isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jajaaaaa nog 2 wedstrijden ° potentieel diner met dottey * toch ?
Ja klopt, gaat ook wel lukken. Lastiger wordt om te bedenken waar ik 'm heen stuur. Heb geen adressen van wereldleiders en dergelijke. Moet maar wat verzinnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:04 schreef Dottey het volgende:
je kunt hem makkelijk vergroten
tis maar en enveloppe en je kunt zelf de rest maken![]()
ik hoop dat ik op tijd terug ben . Hoor net van mijn moeder dat ik "gezellig" mee moet naar de kapper van der.
BBL
Dat lijkt maar zo. Kijk maar naar de laatste battle. Acht deelnemers. Als iemand de boel maar even opstart loopt 't "vanzelf".quote:
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Kijk maar naar de laatste battle. Acht deelnemers. Als iemand de boel maar even opstart loopt 't "vanzelf".
Wil niet zeggen dat ik er goed in ben. Ik gebruik denk ik nog geen 10% van de mogelijkheden van PhotoShop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?
Wat moet er gefixt worden dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.quote:
Moet het op één van die foto's uit dat topic of heb je een andere foto in gedachten ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik heb ook nog een met een helikopter:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet het op één van die foto's uit dat topic of heb je een andere foto in gedachten ?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.![]()
![]()
![]()
Wel slecht kwaliteit hoor, is dit met een camera gemaakt uit de vorige eeuw?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook nog een met een helikopter:
[ afbeelding ]
Weet niet waarmee je wat kan. Maar ik zou het hartstikke graag willen.
En het heel leuk vinden als iemand dat wou doen!
Mwoah, 2.0 megapixel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel slecht kwaliteit hoor, is dit met een camera gemaakt uit de vorige eeuw?
Wow, ik heb er net een geopend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef HeaN82 het volgende:
(PAINT) AdvancedPower LOVES Hege Bokko
Hege Bokko Topic voor jouw...
Alweer dichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef HeaN82 het volgende:
(PAINT) AdvancedPower LOVES Hege Bokko
Hege Bokko Topic voor jouw...
ik heb hem net gezien en ik heb nu deze smiley op mijn gezichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:32 schreef Crutch het volgende:
Voor mijn inzending plaats ik alvast de gepaste smiley.
<==
Dan heb ik weer zoiets van dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb hem net gezien en ik heb nu deze smiley op mijn gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |