Sorry, nog geen cakequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
We hadden al bijna een rouwadvertentie geplaatst
Tis al goed , zand er over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze was me te snel af. Had te veel tijd nodig voor m'n gedichtjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef Dottey het volgende:
yeah.. eindelijk iemand die het begrijpt!
super ry4life!
ik doe mee..
zal eens gaan brainen..
Ei ei ei en we zijn zo blij want .... is jarig en dat vieren wij ei ei.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef ry4life het volgende:
---------------- Nieuwe Battle! ------------------
[ afbeelding ]
Deadline: 19:00
Inleveren bij mij!
Succes
....niet omdat ie jarig is maar om de vreterijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ei ei ei en we zijn zo blij want .... is jarig en dat vieren wij ei ei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |