Mamma Bep, houd moed, ons controversiële familie-bestand staat op het punt om in zijn vreselijke waarheid aan een groter publiek getoond te worden, dan al die bill-gates-slaafjes-IE-surfers - sidder en beef, de glimp die ik mocht opvangen ervan overschrijdt alle voorstellings-vermogen...
Heb Jerrey Springer voor september maar afgezegd, want als volgzame zoon van je ga ik natuurlijk niet heulen met een vijand van je.
(jammer van die $50.000 dan
)
Blijft overigens de prangende vraag, met welke 'mysterieuse ega' granddad Moor nou Borgia gehad heeft, een poolse draagmoeder of - nog vreemder - een 'alien' ???
Wat het ook zij, een zeer zeldzame genen-pool was het, dat staat vast, kijk maar naar het nageslacht.
Slaat de handen ineen, Fok!kerlanders, want gij zijt allen vanaf heden Bekende Fok!kerlanders... en ge weet wat DAT betekent !
quote:
op 05-21-2000 om 04:01 PM schreef femfatale het volgende:
Dag moeder, hier is dus even een overzicht van onze stamboom:(...)
Merel heeft een relatie met Tara
(...)Groetjes,
Femfatale
euhm, al sinds 3 februari gelukkig getrouwd hoor
Femmetje!!!!!!!!!!!!:Oquote:
Tante Bep en Dark hebben 5 kinderen: Sanne, Quenda, Jonge Moor, Bogus en Femfatale en is nog in verwachting van Hunter en Digger.
Het duizelt me even.

Heb trouwens net van m'n zusje gehoord dat CynixŽ haar gisteren stiekum een écht kusje heeft gegeven
Zouden ze soms een beetje
zijn??
Het volledige artikel is reeds geplaatst.
Bron: FOKziner.Courant
url: http://www.fokzine.net/news.fok?id=1957
(uitknippen voor in het familieboek!!)
[Dit bericht is gewijzigd door QuendaŽ (Datum 21 Mei 2000).]
Jullie moeten gauw komen hoor, er is een folkloristisch Amsterdams Festijn gaande: het Fluimwerpen. Daarbij is het zaak vanaf de diverse bruggen die onze stadstaat rijk is zoveel mogelijk toeristenkruinen in onderdoor voorbijpasserende rondvaartkuipjes te raken.
Iedere geraakte Amerikaan levert 3-dubbele punten op.
De hoofdprijs is stappen met een omgebouwde lesbische transseksueel, ons toegezegd door Jerry Springer, die goed wil maken dat onze september-deal is afgesprongen. Niet dat we die zelf niet hebben, maar wat van ver komt is veel lekkerder. Ik ga even buiten kijken hoe het bij de sluis gaat, want daar schijnt een boot in nood door het gewicht der rake Fluimen.
ps, ik wil wel op zolder spelen, maar dan wil *ik* de piraat zijn!! 
bogus.
Wat is het toch fijn om een FOK!ker te zijn
verder voel ik me als een
in het FOKmeerwater.
Heb in een onbewaakt moment nog ff snel een screenshot kunnen maken van CynixŽ en SanneŽ
quote:
op 05-21-2000 om 04:47 PM schreef bogus het volgende:
...en Oma, wilt u dan Q en mij dan nog eens, onder het genot van een kop warme chocolademelk met een toef slagroom, uw levensverhaal vertellen?? Allebei op uw knie zullen we ademloos naar u luisteren!
ps, ik wil wel op zolder spelen, maar dan wil *ik* de piraat zijn!!
bogus.
Oma wil graag kijken als jullie lekkere spelletjes doen. Sinds ze haar hormonen in de wilgen heeft gehangen (verdomme, ik kan me maar niet herinneren welke!) is ze meer visueel & virtueel ingesteld. De buikvlinders zijn geemigreerd naar vruchtbaarder oorden.

Recept graag voor den Vischkoekjes!!
quote:
op 05-21-2000 om 05:07 PM schreef Borgia het volgende:
Kom maar, schattebolletjes, maar onder een voorwaarde, dat wel...Oma wil graag kijken als jullie lekkere spelletjes doen. Sinds ze haar hormonen in de wilgen heeft gehangen (verdomme, ik kan me maar niet herinneren welke!) is ze meer visueel & virtueel ingesteld. De buikvlinders zijn geemigreerd naar vruchtbaarder oorden.
Ranzig Oma!!
Het laatste wat we willen is u met onze ontdekkingsreis door kinderlijke speelsheid en frivoliteiten een hartaanval bezorgen. Dus gaat u maar lekker uw fameuze knolselderijtaart bakken.
bogus.
quote:
op 05-21-2000 om 05:24 PM schreef sybrand het volgende:
Dag lieve Borgia, kind ken je je moeder nog?
Na veel omzwervingen heb ik je dan eindelijk gevonden!
En Moor, m'n lieve echtgenoot... Mag ik weer bij je terugkomen?
Heb gezien dat onze familie behoorlijk uitgebreid is.
Hoop dat jullie je oma willen ontvangen.
Liefs voor iedereen.
Moor omknelt heftig Borgia om samen door deze absolute mind-blowing experience te gaan.
Razendsnel volgen embarrassment-ontkenning-nieuwsgierigheid-ontroering-blijdschap
alsook zenuwen-vlinders-diepverdrongenwoede-zwijmel-haatliefdejojo-verlegenheid elkaar op in willekeurige volgorde en omgekeerd.
Borgia, meid, ik wilde je dit altijd al vertellen, maar wist niet wŕt precies... sta me bij in deze afschuwelijke onzekerheid: lijk jij op haar ???
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 21 Mei 2000).]
quote:
op 05-21-2000 om 05:03 PM schreef QuendaŽ het volgende:Heb in een onbewaakt moment nog ff snel een screenshot kunnen maken van CynixŽ en SanneŽ
![]()
* SanneŽ en Cynix Ž zijn zeer benieuwd naar dat screenshot!.
Wil je dat even mailen?
Anything you say, can, and will be used against you in the court of law. 
[Dit bericht is gewijzigd door SanneŽ (Datum 21 Mei 2000).]
quote:
op 05-21-2000 om 05:24 PM schreef sybrand het volgende:
Dag lieve Borgia, kind ken je je moeder nog?
Na veel omzwervingen heb ik je dan eindelijk gevonden!
En Moor, m'n lieve echtgenoot... Mag ik weer bij je terugkomen?
Heb gezien dat onze familie behoorlijk uitgebreid is.
Hoop dat jullie je oma willen ontvangen.
Liefs voor iedereen.
Quenda, lief kleinkind, als het je ernst is zal mijn volgende posting de Vischkoekjes behelzen. Het recept is echter geschreven op het formaat van de destijds nog veel kinderen tellende families, met inwonende ooms, tantes, opa's en oma's, dus je moet alles zo ongeveer door 4 delen, om tot porties te komen die voldoende zijn voor gezinnen met 1,4 kinderen.
Goh, we hebben een OverGrootMoeder. Tjeempie.
Maar misschien laat de HTM-versie zich voor Moor en andere skeepers wel direkt openen vanaf deze pagina.
De stamboom werk ik later op de avond bij, want de familie blijft maar groeien. Het aantal geboortes is echter zodanig, dat een gedegen relatiestudie vooraf noodzakelijk is.
-
-
DE STAMBOOM htm en worddoc
quote:
op 05-21-2000 om 05:49 PM schreef Borgia het volgende:
<KNIP>
Komt Es dan toch op FOK!? Ach, iedere familie moet een onnozel schaapje hebben, maar toch, dat geblaat!!!!!!!
* SanneŽ vind het allemaal prima, als jullie haar dan maar niet uitleggen waar wij chatten met de F9-functie.
quote:
op 05-21-2000 om 05:46 PM schreef fondaco het volgende:
Ik heb een WORDDOC versie gemaakt, die gedownload kan worden. De file staat naast de htm-verie op de onderstaande URL.
Ik ben er wel achtergekomen, dat Homestead's downloadserver regelmatig overbezet is.Maar misschien laat de HTM-versie zich voor Moor en andere skeepers wel direkt openen vanaf deze pagina.
De stamboom werk ik later op de avond bij, want de familie blijft maar groeien. Het aantal geboortes is echter zodanig, dat een gedegen relatiestudie vooraf noodzakelijk is.
-
-
DE STAMBOOM htm en worddoc
Fondaco,
dank voor je moeite maar ik kan er nog geen plezier van hebben. Mijn WinWord 97 is 'unable to load graphics conversion filter' als ik het doc-bestand probeer te openen.
Houd vol, ooit lukt het 
Family - stuurt Uw intenties naar zwager Fondaco en geeft hem inspiratie !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |