Ja? Echt?quote:
Muizel!quote:
Mijn wereldveroveraar!quote:
En waarrrrrrr zijn de foto's van twee blije katten in de krabpaal?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:30 schreef Ml-etje het volgende:Pisces
Eff douchen kijken of de regendouche de nare smaak uit mijn mond kan krijgen.
eh, ik zoek evenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Tombolawiki, weet jij nog wanneer we Landal nou precies geboekt hadden?
Ik kan het niet terugvindenGa niet enorm zoeken hoor, maar misschien schud jij het zo uit je mouw?
Nelis!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb dus snoepjes gehaald. Toen ik terugkwam zat (uiteraard) Nelis op de kast (waar hij alleen kan komen via de krabpaal)
Nou heeft hij kennelijk het idee dat hij daar niet op mag, want hij ging zo snel mogelijk (=langzaam want bejaarde) er weer af
Ik m lokken met snoepjes![]()
Lazert ie net van die paal af!![]()
Van iets hoger dan de helft![]()
En niet keurig op zn pootjes natuurlijkHij heeft zo te zien niks, ging ook meteen achter de snoepjes aan die mee gevallen waren, maar ik schrok wel
![]()
En Draakje volgt de snoepjes tot ze te dicht bij de paal komt, dan gaat ze blazen naar de paal
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarrrrrrr zijn de foto's van twee blije katten in de krabpaal?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb dus snoepjes gehaald. Toen ik terugkwam zat (uiteraard) Nelis op de kast (waar hij alleen kan komen via de krabpaal)
Nou heeft hij kennelijk het idee dat hij daar niet op mag, want hij ging zo snel mogelijk (=langzaam want bejaarde) er weer af
Ik m lokken met snoepjes![]()
Lazert ie net van die paal af!![]()
Van iets hoger dan de helft![]()
En niet keurig op zn pootjes natuurlijkHij heeft zo te zien niks, ging ook meteen achter de snoepjes aan die mee gevallen waren, maar ik schrok wel
![]()
En Draakje volgt de snoepjes tot ze te dicht bij de paal komt, dan gaat ze blazen naar de paal
1 april had je de papieren binnen iigquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De Flurries, de lepels-op-neus foto die daarvan gemaakt moest worden (van jullie!), het posten op FOK! en de katten.
B&H!Ik heb de Landal papieren binnen!
Ga de envelop zo even open maken
Das niet je interne thermostaat, maar het weer...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het zo koud, ik zou er bijna de verwarming voor aan gaan zetten. Stomme interne thermostaat, ook nog ontregeld.
Trust me, het is ook de interne thermostaat. Mijn hele lijf is van slag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das niet je interne thermostaat, maar het weer...![]()
3 minuten!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 april had je de papieren binnen iig
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |