ik heb zonder internet alleen bellen en smsen bij t-mobile dus dan kan het niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Internetabo.
En gebruik WhatsApp als dat er voor de BlackBerry is.
Voor Whatsapp heb je een data-abonnement nodig, voor BB Pin ook een BIS-abo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef Internetheld het volgende:
[..]
ik heb zonder internet alleen bellen en smsen bij t-mobile dus dan kan het niet?
nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef Internetheld het volgende:
[..]
ik heb zonder internet alleen bellen en smsen bij t-mobile dus dan kan het niet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ping_(netwerk)quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef Markster het volgende:
welke mongool heeft dat toch 'pingen' genoemd ??
pingen is heel wat anders
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef Markster het volgende:
welke mongool heeft dat toch 'pingen' genoemd ??
pingen is heel wat anders
precies, de eerste keer dat ik hoorde dat je kon pingen met een blackberry, dacht ik echt WTF moet je daar nou weer mee?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ping_(netwerk)
Jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef Markster het volgende:
[..]
precies, de eerste keer dat ik hoorde dat je kon pingen met een blackberry, dacht ik echt WTF moet je daar nou weer mee?
Kan je dan kijken of iemand anders zijn mobiel aanstaat ofzo
idd, had ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef Markster het volgende:
[..]
precies, de eerste keer dat ik hoorde dat je kon pingen met een blackberry, dacht ik echt WTF moet je daar nou weer mee?
Nee gratis direct messaging tussen BB gebruikers onderling. Eigenlijk een van de weinige nuttige functies in BBquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef Markster het volgende:
[..]
ja dat weet ik nu wel, maar toen ik voor de eerste keer 'pingen' hoorde, moest ik toch echt aan het dos/bash commando denken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee gratis direct messaging tussen BB gebruikers onderling. Eigenlijk een van de weinige nuttige functies in BB
En toch werkt dat lange na niet zo fijn als BlackBerry Messenger.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:38 schreef Blinker het volgende:
Blackberry internetabo's zijn dan wel een stuk duurder. Kan je beter Whatsapp gebruiken wat ook wordt ondersteund door iPhone, Android en Symbian
Dan betaal je toch lekker 60 euro per jaar meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:55 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
En toch werkt dat lange na niet zo fijn als BlackBerry Messenger.
Betaal graag iets meer waarvan ik weet dat het 99,9% up is, support geweldig en BES goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dan betaal je toch lekker 60 euro per jaar meer
en de BB is helemaal hot natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Betaal graag iets meer waarvan ik weet dat het 99,9% up is, support geweldig en BES goed.
Ja daarom heb ik er ook een gekocht, kan natuurlijk niet achter blijven hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:10 schreef Markster het volgende:
[..]
en de BB is helemaal hot natuurlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |