Cynisch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
[..]
wat gek jij bent zo cancer-garpig, raap me op.
Word ge niet meer geband als je user fotos van iemand anders postquote:
bangerikjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Word ge niet meer geband als je user fotos van iemand anders post
Internet heldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
bangerikjeen wijzend vingertje, typisch
Jij zegt dat ik bang ben terwijl dit onjuist isquote:
als TS zelf al die foto in ze OP heeft dan mogen wij daar echt wel mee aan de slag gaan, zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik bang ben terwijl dit onjuist is,
Kwam alleen achter dat er gister werd gemeld dat het niet meer was toegestaan om van andere users fotos te posten. Dus ik wou weten of dit nog steeds van kracht is
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
als TS zelf al die foto in ze OP heeft dan mogen wij daar echt wel mee aan de slag gaan, zo niet dan toch.
Ik ben echt super grappig jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
[..]
wat gek jij bent zo cancer-garpig, raap me op.
Hij werd vervroegd unbanned omdat hij een lel tegen z'n kop had gekregen door iemand en naar het ziekenhuis moest enzo?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus AP is daar serieus heen gegaan om een topic te maken?
Dat was de eerste keer, kort daarna werd hij weer gebanned (voor een maand) maar bleek de dag erna alweer unbanned.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij werd vervroegd unbanned omdat hij een lel tegen z'n kop had gekregen door iemand en naar het ziekenhuis moest enzo?
Hij heeft denk ik de beheerder(s) van FOK omgepraat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |