Sorry, maar voor minder dan 38 euro (netto) ga ik niet naar het postkantoor.quote:
En ophalen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:47 schreef buzz1291 het volgende:
Gesealde pakket past niet in een envelop. Dus als pakket opsturen is de enige mogelijkheid.
Voor zo'n ding waarvan iedereen op internet kan zien hoe het er uitziet en gezien de prijs, ga ik geen afspraak maken om thuis te blijven. Dus per post of niet..........quote:
Ik rij liever even langs als het in de buurt is dan dat ik het per post a ¤ x laat versturen....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor zo'n ding waarvan iedereen op internet kan zien hoe het er uitziet en gezien de prijs, ga ik geen afspraak maken om thuis te blijven. Dus per post of niet..........
Tjah, je wil er graag vanaf of niet...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor zo'n ding waarvan iedereen op internet kan zien hoe het er uitziet en gezien de prijs, ga ik geen afspraak maken om thuis te blijven. Dus per post of niet..........
Nee dat is het niet, daarom bied ik dit ding toch ook aan voor 45 euro incl verzendkosten van 6,75. Hoef je er geeneens voor uit je luie stoel. In de winkel kosten die dingen gewoon 39,95, en wil je er dan ook in totaal 30 euro surftegoed op hebben, dan ben je dus bijelkaar 59,95 kwijt. Moet je er wel voor naar de winkel. (Ja TS kan wel rekenen hoor! )quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Milkmannetje het volgende:
Gratis gekregen, en dan is 38 euro te weinig??
39,95 + 30,00 = ???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In de winkel kosten die dingen gewoon 39,95, en wil je er dan ook in totaal 30 euro surftegoed op hebben, dan ben je dus bijelkaar 59,95 kwijt. Moet je er wel voor naar de winkel. (Ja TS kan wel rekenen hoor! )
TS kan niet rekenenquote:
Dat starttegoed dacht ik ook aan... Maar dan klopt:quote:
Hallo, ik begrijp dat je als wereldverbeteraar een beetje wereldvreemd bent, maar begrijpend lezen is blijkbaar ook geen al te sterk punt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:08 schreef wereldverbeteraar het volgende:
[..]
Dat starttegoed dacht ik ook aan... Maar dan klopt:
internetstick met 22,50 erop ( 7,50) na regestratie
toch weer niet??
Goede opmerking, maar voor een bod van minder dan 45 euro incl verzenden blijft die stick gewoon liggen waar die ligt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb wel interesse maar wel voor een betere prijs.
En toch wil ik graag weten waar hij eventueel op te halen is. Redenen zijn al meerdere keren verteld en dat zou de verkoop een stuk makkelijker maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Goede opmerking, maar voor een bod van minder dan 45 euro incl verzenden blijft die stick gewoon liggen waar die ligt.
Dan heb je dus pech, want ik heb dus absoluut geen behoefte aan mede-Fokkertjes aan de deur. Daarom wordt die stick dus uitsluitend verzonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
En toch wil ik graag weten waar hij eventueel op te halen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |