Neem mij mee naar Finland!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Daarom wil ik ook in één vakantie naar Polen EN Finlandmooi via de baltische staten rijden
Tyfus. Help.quote:
Wanneer?quote:
Mag niet van Bart!quote:
Ik wil ook een massagequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
massage is ook in natura betalenzo heb je nota bene je ritje naar den bosch betaald:P
Dan mag je me als subje gebruiken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik geef geen gratsi vakanties meer wegbeen there, done that
Wanneer?quote:
Dacht dat dat met dat shirt wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
massage is ook in natura betalenzo heb je nota bene je ritje naar den bosch betaald:P
Ik zal in mn agenda kijken wanneer ik tijd hebquote:
nee, dat was de entreequote:
ok, nu word het erg verleidelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan mag je me als subje gebruiken?
Ik ben dinsdag op school.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zal in mn agenda kijken wanneer ik tijd heb
Weet ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat was de entreede reis heb je met een massage betaald
![]()
[..]
ok, nu word het erg verleidelijk
Ik ookquote:
Kan wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ookmaar daar kun je geen massage geven
yeah babyquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
DW heeft mij gemasserd in de huiskamer van huppelmuts
Klopt. Maar het kan wel. Voorproefjequote:
`Die hoef ik niet te voelen sorryquote:
Alex ook.quote:
Ik lag in bad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
Ik ga uit verveling pokeren op funnygames
Ik zou ook nog een keer meequote:
Weet ik. Zwitsal schuimbadquote:
Waarom niet?quote:
maar de ruzies zijn hier leuker dan in het bustopic!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
Jullie gesprekken gaan ook echt nergens over hé...
Ik koop een Dora tosti-ijzer voor je!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik kan 'm zelf niet missen.
Emotionele band!
Is yvonne hier ook al eens langs geweest dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar de ruzies zijn hier leuker dan in het bustopic!
Neequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is yvonne hier ook al eens langs geweest dan?
Nou wil het toeval dat ik zowel hier in STA als in PTAmod ben geweest, dus ik kan je precies uitleggen waarom Yvonne wel in het busrukkerstopic komt, en niet hierquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan zijn de ruzies hier niet leuker dan in het bustopic
Nou, begin maar; ik wacht erop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou wil het toeval dat ik zowel hier in STA als in PTAmod ben geweest, dus ik kan je precies uitleggen waarom Yvonne wel in het busrukkerstopic komt, en niet hier
Maar ik ga slapen
Hoeveel km is dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:53 schreef NoBody122 het volgende:
Even een rondje over de ring van Liwwadden?
Hoe kest ons nou vergetenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vergeet deze topicje altijd.
Gaan fut juh.quote:
quote:Noodverordening voor Cambuur-Go Ahead
LC | Gepubliceerd op 07 mei 2010, 10:27
LEEUWARDEN -
Burgemeester Ferd Crone van Leeuwarden heeft voor de wedstrijd van Cambuur tegen Go Ahead Eagles een noodverordening afgekondigd. Die geldt vanaf zaterdagavond acht uur tot zondagavond elf uur.
In de hele stad kan iedereen gedurende die tijd preventief worden gefouilleerd. Supporters van Go Ahead zonder toegangsbewijs voor de wedstrijd worden zonder pardon de stad uitgezet. Ook wie de orde verstoort, wordt meteen aangehouden.
quote:
quote:Leeuwarden: Oldehove zaterdag gratis open
Geplaatst door redactie op 06/05, 16:37 uur.
LEEUWARDEN - De Oldehove is zaterdag gratis open voor publiek, van 13.00 tot 17.00 uur. Het open huis is ter gelegenheid van de realisatie van een multimediale attractie op de eerste verdieping van de toren. Deze is ingericht door Tinker Imagineers uit Utrecht.
Centraal staat het verhaal van Teake, de (verzonnen) torenwachter die in de 16de eeuw verongelukte bij een val van de trap. Zijn geest waart volgens de planmakers nog steeds in de toren rond. Door projecties op muren en vloeren moeten oude verhalen gaan herleven. Volgend jaar is de Oldehove gerenoveerd en beschikt het over een lift.
Date morgen?quote:
We hebben elkaar dan toch nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |