Of 2!! dat zou pas leuk zijn..quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien heb je er wel een week lang last van!
Bij mij zijn ze er alle 4 uitgesneden en beide keren ging de handel ontsteken en kon ik mijn mond niet meer ver genoeg opendoen om mijn tanden te poetsen of te eten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of 2!! dat zou pas leuk zijn..
Hier moest de onderste eruit gesneden worden.. Dus eerst open snijden, dan met een boor allemaal gaten erin geboord, beitel gepakt en de tand kapot geslagen en met een pincet alle stukjes eruit gepeuterd! Heb er wel even last van gehad.
Onsteken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:02 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze er alle 4 uitgesneden en beide keren ging de handel ontsteken en kon ik mijn mond niet meer ver genoeg opendoen om mijn tanden te poetsen of te eten.![]()
Ik altijd maar denken dat je alleen in tekenfilms zo'n dikke wang kan krijgen
en ik uitvaring dat het niets uitmaakt dat je alcohol drinkt..quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:06 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat als je toch alcohol gaat drinken de wond weer begint te bloeden.
Ik heb er last van jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Magistic het volgende:
Heb je er last van? Zo nee, waarom laat je het dan doen?
De mensen die ik ken die preventief hun verstandskiezen hebben laten trekken / eruit snijden kregen daarna gigantische ontstekingen en wekenlang pijn.
Thanks tongquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef tong80 het volgende:
Geen alcohol is nog het minst erge.
Mijn verstandskiezen werden er ooit uitgehaald door een beul van een kaakchirurg. Het begon er al mee dat ie begon te zagen en boren voordat de verdoving 100 % werkte. Hij bleef maar trekken. Deed gruwelijk zeer. Op mijn : 'MMMHHHHGGGGRRRR' reageerde hij niet. 'Nog even de tanden op elkaar meneer van Tongerlo' zei ie. Ondertussen was ie grapjes aan het maken met de assistente. Ik voelde het bloed langs mijn lippen lopen.
Het was echt een scene uit een horrorfilm. Eénmaal verlost van de verstandskiezen werd ik naar huis gestuurd met een tamponnetje. In Bommel aanbeland moest ik mijn broer bellen om terug te gaan naar het ziekenhuis. Het bleef maar bloeden en de wond was niet goed gedicht. Toen zonder verdoving de wond alsnog hersteld. Ik spuwde bloed net langs het gaatje in het putje en kreeg nog een standje ook.
Dagenlang een dikke bek gehad en niet kunnen slapen van de pijn.
Wat ik wilde zeggen eigenlijk het valt allemaal wel mee. Veel succes.
Ak oke, dan wens ik je succes!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er last van jaGa het niet voor de lol doen
Den Bosch ja. En 80 % was waarquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Thanks tongHeb je het in Den Bosch laten doen?
En ik ga het wagen. Zaterdagochtend komt er een update
Dat deed vast pijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onsteken?Hoe gaan die ontstekingen weg? Ik heb ooit een ontsteking bij m'n stuitje gehad, door een operatie, hebben ze alles onverdoofd weggesneden
Ach, ik mag wss bij m'n eigen tandarts in het mooie Rosmalen. Die is wat beter hoop ikquote:
Bij mij heeft de kaakchirurg ook lopen roppen, zagen en boren tot hij kramp in zijn handen kreeg. Mijn wortels waren als ankers en waren er niet normaal uit te krijgen. Zei hij ineens ''Ja ik kap ermee'' heeft hij de wortel er weten af te zagen en de rest van de tand eruit gehaald en het gat weer dicht genaaid. Hij zei dat als hij alles er uit wou halen hij een stuk uit mijn kaak moest zagenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef tong80 het volgende:
Geen alcohol is nog het minst erge.
tongverhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |