Die had ik nog even in mijn achterzak gehouden, t.b.v. de discussie, maar dat feit kende je natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de vaardigheid die Jimi vooropstelde. In dat geval zou je Steve Vai ook een betere gitarist dan Zappa kunnen noemen, per slot van rekening speelde die de partijen die Frank zelf niet kon spelen.
Ik heb even gezocht. Er stond een mooie lange ducumentaire van Holland.doc op Youtube maar die kan ik niet meer vinden. Ik kan alleen nog een docu vinden met Duitse ondertitels waarvan deel 1 mistquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Toverheks het volgende:
ben nu wel erg nieuwschierig geworden, is er niet op internet een mooie doc. over zappa
(wel met ondertiteling want ik kan het niet anders goed volgen)
Nee hoor je vergist je niet. Frank kon ook aardig schilderen, net als ONZE Hermanquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje ben al tijdje aan surfen en luisteren naar frank zappa, maar schilderde hij ook niet of iets met ontwerpen dat ken ik nergens lezen of ik vergis me kan ook.
ondertussen hoor ik me toch een gitaarsolo zozo
Nee, misschien ben je in de war met z'n compaan, Captain Beefheart.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje ben al tijdje aan surfen en luisteren naar frank zappa, maar schilderde hij ook niet of iets met ontwerpen dat ken ik nergens lezen of ik vergis me kan ook.
ik heb wel eens van hem gehoord maar zijn muziek ken ik niet, maar luister nu paar nummers af maar ppfftt wat kon die gitaar spelen, en ik ga eens struinen in Holland.Doc. dank je wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht. Er stond een mooie lange ducumentaire van Holland.doc op Youtube maar die kan ik niet meer vinden. Ik kan alleen nog een docu vinden met Duitse ondertitels waarvan deel 1 mist![]()
Ik raad overigens meestal mensen af om zich in Zappa te verdiepen als ze nog nooit van hem gehoord hebben
Dat zou betekenen dat je jonge gitaristen zou aanraden om niet naar Zappa te luisterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik raad overigens meestal mensen af om zich in Zappa te verdiepen als ze nog nooit van hem gehoord hebben
ja wat is het nou hahha Schrut zegt van niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor je vergist je niet. Frank kon ook aardig schilderen, net als ONZE Herman
he Teun alweer terug, je zou toch weekje wegblijven.quote:
Heb jij deze dan nog niet in je gang hangen Scrut ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, misschien ben je in de war met z'n compaan, Captain Beefheart.
Als ze er zelf nog niet opgekomen zijn naar hem te luisteren, heeft het weinig zin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je jonge gitaristen zou aanraden om niet naar Zappa te luisteren
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he Teun alweer terug, je zou toch weekje wegblijven.
bull !quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vliegen afvangen of gewoon lekker jammen?
Die outfit van Vai ook.
Das jammerquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)
Je bent dus wel '' lekker uitgewaaid''?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: "Ik was er even uit"
Pesterijtjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vliegen afvangen of gewoon lekker jammen?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij deze dan nog niet in je gang hangen Scrut ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |