quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
Jongen gered door grote oren AMSTERDAM - Een Chinese jongen is gered van een doodsmak van de achtste etage dankzij zijn oren.
Ming Ming (6) keek uit het open raam op zoek naar zijn opa, toen hij zijn evenwicht verloor. De jongen viel met zijn lichaam door de tralies maar bleef aan zijn oren hangen.
Hij bungelde aan het hekwerk, tot grote schrik van passanten op de stoep onder hem.
Brandweermannen hebben de jongen gered.
Wacht. Wat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
Jongen gered door grote oren AMSTERDAM - Een Chinese jongen is gered van een doodsmak van de achtste etage dankzij zijn oren.
Ming Ming (6) keek uit het open raam op zoek naar zijn opa, toen hij zijn evenwicht verloor. De jongen viel met zijn lichaam door de tralies maar bleef aan zijn oren hangen.
Hij bungelde aan het hekwerk, tot grote schrik van passanten op de stoep onder hem.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
nu krijg ik hongerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
Vorig jaar in vive la France een italiaanse chocolademousse gegeten. Die was echt verrukkelijk.
Goed plan.quote:
Tijdens of na?quote:
Ik zie helaas alleen maar kruisjes ipv foto'squote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nu krijg ik honger
had je nog naar me fobopic gekeken en een oordeel kunnen vellen over wat ik met me haar moet gaan fabriceren?
quote:
hoe kan datquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zie helaas alleen maar kruisjes ipv foto's
Ik ontken alles.quote:
Beide.quote:
Hahahaha ontkenningsfasequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Maar als ik dat zeg, dan krijg ik reacties met "hahaha ontkenningsfase". Dus ik kan beter mijn mond houden,
Just say when!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |