quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
Jongen gered door grote oren AMSTERDAM - Een Chinese jongen is gered van een doodsmak van de achtste etage dankzij zijn oren.
Ming Ming (6) keek uit het open raam op zoek naar zijn opa, toen hij zijn evenwicht verloor. De jongen viel met zijn lichaam door de tralies maar bleef aan zijn oren hangen.
Hij bungelde aan het hekwerk, tot grote schrik van passanten op de stoep onder hem.
Brandweermannen hebben de jongen gered.
Wacht. Wat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
Jongen gered door grote oren AMSTERDAM - Een Chinese jongen is gered van een doodsmak van de achtste etage dankzij zijn oren.
Ming Ming (6) keek uit het open raam op zoek naar zijn opa, toen hij zijn evenwicht verloor. De jongen viel met zijn lichaam door de tralies maar bleef aan zijn oren hangen.
Hij bungelde aan het hekwerk, tot grote schrik van passanten op de stoep onder hem.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
nu krijg ik hongerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
Vorig jaar in vive la France een italiaanse chocolademousse gegeten. Die was echt verrukkelijk.
Goed plan.quote:
Tijdens of na?quote:
Ik zie helaas alleen maar kruisjes ipv foto'squote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nu krijg ik honger
had je nog naar me fobopic gekeken en een oordeel kunnen vellen over wat ik met me haar moet gaan fabriceren?
quote:
hoe kan datquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zie helaas alleen maar kruisjes ipv foto's
Ik ontken alles.quote:
Beide.quote:
Hahahaha ontkenningsfasequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Maar als ik dat zeg, dan krijg ik reacties met "hahaha ontkenningsfase". Dus ik kan beter mijn mond houden,
Just say when!quote:
ikke wel ben wel gewend om mensen te wassenquote:
Zorg je dan dat je over 10minuten hier bent?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ikke wel ben wel gewend om mensen te wassen
2,5 is een flinke tijd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:09 schreef DeLuna het volgende:
Maar nee hoor. Het is niet zo
Ik ga niet zomaar 2,5 jaar weggooien
whehehe dat red ik neverquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg je dan dat je over 10minuten hier bent?
Ik kon het niet latenquote:
Ja, we weten van sommige dingen al niet eens meer of het voor of na "ons" was.quote:
Vanavond? Na Ajax?quote:
morgen pasquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat red ik nevermaar is je spalkje er nou af dan?
Dan ben ik aan het feesten en jij ookquote:
Mjah, inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het feesten en jij ook
Haak je nu al af?quote:
das mooi vlot en dan nog effe tijdje kalm aan mee doenquote:
Morgen nog een dagquote:
Zal aan je denkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
das mooi vlot en dan nog effe tijdje kalm aan mee doen
pff morgen crematie
Dealquote:
quote:
18.00 moeten ze.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd eigenlijk? volgens tvgids.nl duurt het van 17:45 tot 21:15 lijkt me een beetje lang voor 1 wedstrijd
Je weet het te vindenquote:
Aha dan mis ik het eind van ATWT welquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
18.00 moeten ze.
[..]
Je weet het te vinden
Half 7 begint de wedstrijd zelf pas volgens mij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha dan mis ik het eind van ATWT wel![]()
Ja weet ik
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, we weten van sommige dingen al niet eens meer of het voor of na "ons" was.
Dan zie ik je morgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha dan mis ik het eind van ATWT wel![]()
Ja weet ik
Bweh, dingen door elkaar halen. Inderdaad, ze beginnen om half 7.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Half 7 begint de wedstrijd zelf pas volgens mij.
quote:
Dus ik kan het eind van ATWT wel zienquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bweh, dingen door elkaar halen. Inderdaad, ze beginnen om half 7.
Brandweermannenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
Dan mis ik het eerste kwartier/half uurquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Dus ik kan het eind van ATWT wel zien
Dat was vorige keer het enige spannende deelquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mis ik het eerste kwartier/half uur
Ik word al live op de hoogte gehoudenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was vorige keer het enige spannende deel
Je mag wel bellen hou ik je via de foon op de hoogte
Bepaalde gebeurtenissen.quote:
En dat heb je liever dan bellen met mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik word al live op de hoogte gehouden
is dat een goed of een fout iets?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bepaalde gebeurtenissen.
Zo van, ja.. Dat vest heb je ookal een tijdje. Ja, die kocht ik toen we net hadden. Huh? Zo lang toch niet
Bellen met jou kost mij geld, live op de hoogte gehouden worden kost me niets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat heb je liever dan bellen met mij
ah zo, ja dat herken ik welquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bepaalde gebeurtenissen.
Zo van, ja.. Dat vest heb je ookal een tijdje. Ja, die kocht ik toen we net hadden. Huh? Zo lang toch niet
Je houdt niet meer van me hequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bellen met jou kost mij geld, live op de hoogte gehouden worden kost me niets.
DW? Ben jij het?quote:
again?quote:
DW? Ben jij het?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze jou klonen en een stuiver geven krijg je ook koperdraad zekerquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die zegt dat ook altijdquote:
Ik ben niet te klonen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ze jou klonen en een stuiver geven krijg je ook koperdraad zeker
Hmm 2 vrouwen die afzonderlijk hetzelfde zeggen en nog heb je niet het idee dat het aan jou ligtquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die zegt dat ook altijd
[..]
Ik ben niet te klonen.
kopieren?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die zegt dat ook altijd
[..]
Ik ben niet te klonen.
Nog een Bart? Wil je Ixora dood hebben?quote:
janken en brullen zeker weerquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
God mn buurjochie krijgt zn zin weer eens niet.
Kutkind
Het is zeker zo verwend kutkind dat meteen hysterisch loopt te krijsen als het zijn zin niet krijgt? *ik haat zulke kinderen*quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
God mn buurjochie krijgt zn zin weer eens niet.
Kutkind
uhuh tape doet wonderen op zulke momentenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is zeker zo verwend kutkind dat meteen hysterisch loopt te krijsen als het zijn zin niet krijgt? *ik haat zulke kinderen*
Vanaf hier hoor je beter te weten.quote:
Evenmin.quote:
of een washandje ook erg handigquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh tape doet wonderen op zulke momenten
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een Bart? Wil je Ixora dood hebben?
Moeders weet niet wat ze doet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is zeker zo verwend kutkind dat meteen hysterisch loopt te krijsen als het zijn zin niet krijgt? *ik haat zulke kinderen*
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanaf hier hoor je beter te weten.
[..]
Evenmin.
En anders het broodmes tijdelijk bevuilenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh tape doet wonderen op zulke momenten
Wie van ons is geen vrouw volgens jou danquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanaf hier hoor je beter te weten.
[..]
Evenmin.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders weet niet wat ze doet.
Vorige zomer zei ze tegen hem: Kom nu hier anders moet ik met mn kleren aan het zwembad instappen en dan wordt mama helemaal nat, wil je dat?
NATUURLIJK WIL EEN KIND DAT DOOS!!
Maar ze vindt ook alles leuk en schattig wat hij doet. Inclusief sochtends om 7 uur gillend door te tuin rennen
En zulke kindertjes worden nou nooit eens ontvoerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders weet niet wat ze doet.
Vorige zomer zei ze tegen hem: Kom nu hier anders moet ik met mn kleren aan het zwembad instappen en dan wordt mama helemaal nat, wil je dat?
NATUURLIJK WIL EEN KIND DAT DOOS!!
Maar ze vindt ook alles leuk en schattig wat hij doet. Inclusief sochtends om 7 uur gillend door te tuin rennen
Adres hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En zulke kindertjes worden nou nooit eens ontvoerd
zou jij zoeen kutkoter willen ontvoeren?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En zulke kindertjes worden nou nooit eens ontvoerd
Nah stel je voor dat ik dan gepakt word. Ik wil niet mijn kop in opsporing verzochtquote:
Geen pedobearfantasien die je een keer wil uitvoeren?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
zou jij zoeen kutkoter willen ontvoeren?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
zou jij zoeen kutkoter willen ontvoeren?
Niet met zoeen kind dat de hele boel bij voorbaat al bij mekaar blertquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen pedobearfantasien die je een keer wil uitvoeren?
Misschien het kind inpakken en dan per koerier opsturen naar Marc Dutroux heeft die man ook eens een verzetjequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen pedobearfantasien die je een keer wil uitvoeren?
Allebei vrouw.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie van ons is geen vrouw volgens jou dan
moet je nog 1 miljoen losgeld geven aan degene die hem bij je op haalt ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope je zal er maar mee opgescheept zitten
Whehequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ga ik net mijn fiets ophalen, omdat ik mij vanacht niet kon herinneren waar ik hem had neergezet, heeft iemand mijn zadel gestolenGelukkig niet met geweld want ik heb er zo'n hendel aan
Maaaaar nu kan ik niet meer zittend fietsen
Sorry maar ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ga ik net mijn fiets ophalen, omdat ik mij vanacht niet kon herinneren waar ik hem had neergezet, heeft iemand mijn zadel gestolenGelukkig niet met geweld want ik heb er zo'n hendel aan
wat ben jij gemeenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Voetbal kijken en bier drinken hoort gewoon samen.
Raph heeft zwaar gekneusde rib en medicijnen daarvoor en mag dus geen drank.
Ik ga nu dus even lekker een biertje pakken
Inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
moet je nog 1 miljoen losgeld geven aan degene die hem bij je op haalt ook
gewoon op de bagage drager zitten en dan trappen maarquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ga ik net mijn fiets ophalen, omdat ik mij vannacht niet kon herinneren waar ik hem had neergezet, heeft iemand mijn zadel gestolenGelukkig niet met geweld want ik heb er zo'n hendel aan
lol ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |