quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:04 schreef Blueman het volgende:
Okay, wie kan me de link vertellen tussen de tapdansende koe en chocola? Die zie ik even niet?
Je wint het ontwerp van een koekastquote:
Ik heb gebeld, maar hij is uitverkocht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je wint het ontwerp van een koekast
[ afbeelding ]
was het een limited edition ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar hij is uitverkocht.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Levitation het volgende:
topic met potentie: wolvenshirt en uitgaan
slaapkut! wakkerbellerd!quote:
Vakantie, dan mag hetquote:
Ach, een liev smsje in de nacht, daarvan slaap je alleen nog maar beterquote:
quote:
ik ben daarna ook nog uit bed geflikkerd... zo rond vijf uur...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, een liev smsje in de nacht, daarvan slaap je alleen nog maar beter.
*gumt punt weg*quote:
Pijn helptquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh! Ik wil ook vakantie!
en dan liefst een weekje zonder V... dan kan ik ook eens uitslapen.![]()
V. wekt me op zondag om 8.30 omdat hij dan vindt dat ik genoeg geslapen heb. Ondanks herhaaldelijke verzoeken dat niet te doen, verandert er weinig.![]()
Hehequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben daarna ook nog uit bed geflikkerd... zo rond vijf uur...
quote:
Kun je de deur niet op slot doen als hij naar de huiskamer gaat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's gemeen. Hij moet gewoon snappen dat als ik zeg "@#$%@#$%%#^gvd $%#$@% ik wil slapen" dat ik dan bedoel dat ik wil slapen. Ik weet dat mannen slecht zijn in het oppakken van hints, maar dit lijkt mij toch redelijk duidelijk.
Aha, we moeten in het weekend dus gewoon om een uur of 10 gaan bellenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe. Maar je doet in het weekend maar, grote kans dat ik wakker ben
.
Dat zijn gewoon flauwe acties van V.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's gemeen. Hij moet gewoon snappen dat als ik zeg "@#$%@#$%%#^gvd $%#$@% ik wil slapen" dat ik dan bedoel dat ik wil slapen. Ik weet dat mannen slecht zijn in het oppakken van hints, maar dit lijkt mij toch redelijk duidelijk.
ik zou het wel begrepen hebben....ik wil dan zelf ook slapenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan iemand mij het nummer van Feb PM'en?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Aha, we moeten in het weekend dus gewoon om een uur of 10 gaan bellen
dreig iets weg te gooienquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
V is bloedserieus en snapt écht niet waarom ik om 8.30 nog niet uitgeslapen ben.
Hij is dus zo'n persoon die niet al gewoon uit bed kan gaan, koffie kan gaan drinken en z'n eigen ding kan doen totdat jij uit bed komt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
V is bloedserieus en snapt écht niet waarom ik om 8.30 nog niet uitgeslapen ben.
Hij is dan al 1.5 uur wakker en ligt te wachten tot ik een teken van leven vertoon, dus als ik me perongeluk omdraai, ben ik de sjaak.![]()
Verder is 'tie heel lief, alleen op zondagochtend zijn we niet altijd vriendjes.![]()
Het is idd een manquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is dus zo'n persoon die niet al gewoon uit bed kan gaan, koffie kan gaan drinken en z'n eigen ding kan doen totdat jij uit bed komt?
Dan is de mijne geen man. Die is meestal eerder uit bed, gaat dan beneden koffie drinken journaal kijken of gewoon Fokken en maakt koffie voor mij als ik uit bed kom.quote:
Hij drinkt geen koffie en hij vindt het 's morgens gezellig in bed... als ik ook wakker zou zijn...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is dus zo'n persoon die niet al gewoon uit bed kan gaan, koffie kan gaan drinken en z'n eigen ding kan doen totdat jij uit bed komt?
gohquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij drinkt geen koffie en hij vindt het 's morgens gezellig in bed... als ik ook wakker zou zijn...
me 2.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan is de mijne geen man. Die is meestal eerder uit bed, gaat dan beneden koffie drinken journaal kijken of gewoon Fokken en maakt koffie voor mij als ik uit bed kom.
heel dicht tegen het gezicht aan gaan liggen, strak aankijken en zodra de ogen open gaan: Hoi!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
Hij is dan al 1.5 uur wakker en ligt te wachten tot ik een teken van leven vertoon, dus als ik me perongeluk omdraai, ben ik de sjaak.![]()
mietjequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan is de mijne geen man. Die is meestal eerder uit bed, gaat dan beneden koffie drinken journaal kijken of gewoon Fokken en maakt koffie voor mij als ik uit bed kom.
dit noemt ze fokken: "plop"quote:
Oeeee een goede!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
heel dicht tegen het gezicht aan gaan liggen, strak aankijken en zodra de ogen open gaan: Hoi!
doet het altijd goed..
je nippel verbergen en vergeten dat je er 2 hebtquote:
inne van 4cmquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
je nippel verbergen en vergeten dat je er 2 hebt
quote:
Eerste divisiequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tegenSparta
revanche voor 2005 toen HS en Sparta in de finale van de playoffs tegenover elkaar stonden.
Ricky vd Berg die de HS supporters provoceerde na zijn doelpunt (en buiten het stadion daarvoor klappen kreeg), Cvetkov die al getekend had bij Sparta en de open kans om HS naar de eredivisie te schieten verprutste
Juupiler League, daar nemen ze alles letterlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eerste divisieOf hoe heet dat tegenwoordig ook al weer? Jupiler league
Daar spelen ze ook 1 tegen 1 met alleen de keepers, anders is het teveel prikkels enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juupiler League, daar nemen ze alles letterlijk
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar spelen ze ook 1 tegen 1 met alleen de keepers, anders is het teveel prikkels enzo.
Ze interviewen nu korfballers hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:41 schreef Levitation het volgende:
Jezus, wat is dat RTL voetbal slecht.Interviewen van voetballers is ook een kunst.
Ik krijg allemaal visuals van 2 keepers op een verder leeg veld die de bal over staan te schieten.quote:
Is het DAT? Ah vandaar!quote:
wel een groene bal..die witte valt teveel opquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal visuals van 2 keepers op een verder leeg veld die de bal over staan te schieten.
je hebt maar een raar exemplaar gestriktquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef Levitation het volgende:
Wel fijn dat V niet thuis is, kan kon ik lekker fussbal koeken.
Hij is ook nog eens de enige brabander die geen alcohol drinkt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt maar een raar exemplaar gestrikt
Geen idee, ik verstond er geen reet vanquote:
Ies Oeroegwai, ies mai landquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen idee, ik verstond er geen reet van
wel een tof glas bier in de kleedkamer..Gijp schoot meteen wakker
Hebben ze daar ook dollars?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 20:49 schreef Civilian het volgende:
Iemand stond te schreeuwen midden op 't beursplein?
Ja, helemaal tot over mijn oren!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:49 schreef ArTiC het volgende:
en van die grote peruaanse mutsen? met die flapjes tot over je oren?
huh?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat we zojuist de 2de V van de W in zijn gedoken van de crisis.
rundquote:
Toen de economie naar de sterke val begon te stijgen, vertoonde de crisis een V vorm, hard er in, hard er uit. (jaja) De pessimisten zeiden toen, dat er nog een val zou komen en dan weer groei, waardoor je dus 2 keer een V vorm, ofwel een W vorm krijgt.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rund![]()
kogelbiefstuk, kruidenboter, champignons
Nu snap ik hemquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toen de economie naar de sterke val begon te stijgen, vertoonde de crisis een V vorm, hard er in, hard er uit. (jaja) De pessimisten zeiden toen, dat er nog een val zou komen en dan weer groei, waardoor je dus 2 keer een V vorm, ofwel een W vorm krijgt.
paddestoelen zijn geen groentenquote:
Zijn het ook 1 rechter en 1 linker of heb je 2 rechterschoenen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef Levitation het volgende:
Ik heb trouwens uber snoezige schoentjes gekocht.
[ afbeelding ]
Mededeling voor Juup en alle anderen die zich graag Juups gedragen: ja, ik heb er 2.
Laatste keer dat ik keek was het 1 linker en 1 rechter, hopelijk blijft dat zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn het ook 1 rechter en 1 linker of heb je 2 rechterschoenen?
gotcha
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef febster het volgende:
Dow is weer terug omhoog ondertussen. Eerst 1000 in de min, nu nog maar 330 in de min
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef Levitation het volgende:
Ik heb trouwens uber snoezige schoentjes gekocht.
[ afbeelding ]
Mededeling voor Juup en alle anderen die zich graag Juups gedragen: ja, ik heb er 2.
Zie daarop volgende posts: het is een linker en een rechter. No worries.quote:
Dan nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zie daarop volgende posts: het is een linker en een rechter. No worries.
Jij hoeft/mag ze niet aan, zijn dames schoenen. Tsss...quote:
Dit lijkt mij meer iets voor jou:quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hoeft/mag ze niet aan, zijn dames schoenen. Tsss...![]()
Duch, voed die jongen eens op!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dit lijkt mij meer iets voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef ArTiC het volgende:
Wij gaan strijden wij gaan scoren
jajajajee Helmond Sport
jaloersquote:
Nee, zijn te hoog, ik krijg slijmbeursontstekingen van schoenen waarin mijn enkels gefixeert zitten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dit lijkt mij meer iets voor jou:
[ afbeelding ]
Aha. ik hou juist van die hoge schoenen die geven mijn enkels lekker veel steun. Maar ik draag zulk soort schoenen alleen in de winter als ik ze al heb.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, zijn te hoog, ik krijg slijmbeursontstekingen van schoenen waarin mijn enkels gefixeert zitten.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb het meteen officieel gemaakt:
Fotoboek van User
Ik heb wel lompe wandelschoenen, maar niet zo lomp.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha. ik hou juist van die hoge schoenen die geven mijn enkels lekker veel steun. Maar ik draag zulk soort schoenen alleen in de winter als ik ze al heb.
Kusje voor ons afdruiprekje.quote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn snoezige schoentjes zijn natuurlijk wel tof en ga ik wel dragen.![]()
ik zeg niks, anders wil ie ruilenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kusje voor ons afdruiprekje.
Maar jij bent -net als ik- een wannabe Juup, we zijn het net niet. Juup is gewoon de enige echte Juup.
Klopt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het leven best zwaar. Soms moeten er beslissingen genomen worden die pijn doen op emotioneel gebied (en daar ben ik al niet bepaald goed in), en dan ben ik daar dagen zo niet weken door van slag. Bah.
Duch tegen zijn biefstuk ofzo.quote:
deal !quote:
Dat probeer ik ook, maar het is lastig omdat ik al qua energie al beneden peil zit omdat ik bijna geen enkele nacht fatsoenlijk slaap. Ik ben op eerlijk gezegd en ben aan een behoorlijke rust periode toen, maar dat gaat niet lukken want straks moet er geklust worden. Hebben jullie nog wat tijd over om bij ons te klussen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt.Het leven is inderdaad -helaas- niet altijd tof. Probeer je te richten op de mooie dingen, zoals je mooie meisjes.
Ik herken het gevoel en dan heb ik nog nieteens een kind!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar het is lastig omdat ik al qua energie al beneden peil zit omdat ik bijna geen enkele nacht fatsoenlijk slaap. Ik ben op eerlijk gezegd en ben aan een behoorlijke rust periode toen, maar dat gaat niet lukken want straks moet er geklust worden. Hebben jullie nog wat tijd over om bij ons te klussen?
Dat is waar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]Niet te vergelijken, die biefstuk haalt het bij lange na niet bij mijn vrouw
Ik meld het hier bewust niet zo vaak meer vanwege het gezeik, maar ik slaap regelmatig in de middag een paar uur om weer wat energie op te doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel en dan heb ik nog nieteens een kind!Grijp optijd in, he! Ik was er zelf maar net optijd bij. Voel me nu wel weer een stuk beter, maar het dal was best diep van de winter.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik meld het hier bewust niet zo vaak meer vanwege het gezeik, maar ik slaap regelmatig in de middag een paar uur om weer wat energie op te doen.
Komt goed.
Ik ben ook zo weg. Vroeg naar bed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Ik ga ook offline, ik begin rechthoekige oogjes te krijgen van al dat monitor staren.
Dag meneer Breugel Vooruitquote:
welterusten grootste fanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Ik ga ook offline, ik begin rechthoekige oogjes te krijgen van al dat monitor staren.
2-1quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef ArTiC het volgende:
rust...0-0
HS is de betere, 1 bal op de lat...als Sparta zo blijft spelen winnen we
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:30 schreef Levitation het volgende:
Moggel. Wat een zeikweer zeg!Heeft iemand per ongeluk de herfst-tape gestart ipv die van de lente?
Ik zit zonder jas te werken.quote:
Heb je een skipak? Dan zou ik dat aandoen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:26 schreef FUFR het volgende:
ik moet vanmiddag naar de camping, heb ik de kleine beloofd..
hoodie: checkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je een skipak? Dan zou ik dat aandoen.Het is koud buiten! Brrr...
wa gadde gij doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik moet morgen naar Londen, 8 graden daaro
Ik ga morgenochtend vliegen naar Londen, dan winkelen, dan eten, dan slapen, dan ontbijten, dan verder Londen bekijken en dan om 17.00 uur weer vliegen naar Eindhoven.quote:
Leuk, waar vlieg je op? Stansted?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend vliegen naar Londen, dan winkelen, dan eten, dan slapen, dan ontbijten, dan verder Londen bekijken en dan om 17.00 uur weer vliegen naar Eindhoven.
trein wil jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep, en dan met de bus of trein naar de City
Nee, maar de trein doet er toch echt korter overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
why?
Een uurtje bus naar Bakerstreet is toch ook niet zo erg?
45 minuten zeggen ze op de site.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar de trein doet er toch echt korter over
ik hoop so too voor jou, maar het blijft engeland he...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
45 minuten zeggen ze op de site.
Maar we zullen zien morgen.
Ik hoop alleen dat het droog is.
Volgens weeronline.nl is een paraplu geen overbodig luxe morgen. Zondag wordt het gelukkig iets beter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
45 minuten zeggen ze op de site.
Maar we zullen zien morgen.
Ik hoop alleen dat het droog is.
Nee, ga met 2 zussen en mijn nichtje (dochter van andere zus) voor dr 18e verjaardag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop so too voor jou, maar het blijft engeland he...
neem je colt ook mee?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, ga met 2 zussen en mijn nichtje (dochter van andere zus) voor dr 18e verjaardag.
We zouden eigenlijk eerst naar Parijs maar daar is het morgen Bevrijdingsdag en zijn er veel winkels niet open dus moesten we uitwijken naar Londenquote:
ach ja....zaterdags...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk eerst naar Parijs maar daar is het morgen Bevrijdingsdag en zijn er veel winkels niet open dus moesten we uitwijken naar Londen![]()
Colt moet morgen werken en ons zondag weer van het vliegveld halen.
ah mooi, zal m straks wel es bellen voor details als ik een gaatje zie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dinsdag heeft ie een sollicitatiegesprek
maar hij kan daarover niet zo heel goed praten he, als ie op z'n werk zitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah mooi, zal m straks wel es bellen voor details als ik een gaatje zie.
straks als in after wurkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar hij kan daarover niet zo heel goed praten he, als ie op z'n werk zit
Dan hoop ik niet dat je iedere dag boodschappen hebt gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef FUFR het volgende:
kutcamping, ik ga er van drinken.
betrapte me er op dat ik iedere keer een fles wodka kocht als we boodschappen deden daarzo..
Nee gelukkig niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je iedere dag boodschappen hebt gedaan.
Of zoals ze in het stadion al zongen (en die Amsterdammers ook):quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:00 schreef Levitation het volgende:
![]()
De kat is geniaal.De hond is een watje.
![]()
Was je weer verstopt in het nagellaktopic?quote:
Ja, want ik haat jullie, allemaal!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was je weer verstopt in het nagellaktopic?
Goedzo... gooi het er maar uit!quote:
oh, okayquote:
Wil je een dartbord en een foto van me?quote:
Pics!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef Inu het volgende:
Moppie, als je met de bus wilt zou ik wel even reserveren als ik jou was, dat scheelt echt redelijk en je bent ook zeker van een plek. Easybus is de goedkoopsteTrein scheelt idd in tijd, maar is gewoon een bult duurder...
Ik heb spalken gekregen voor mn polsen, typen is best lastig ineens
quote:
Wow, wat een units! Hoe lang moet je die aan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan eigenlijk dus aan allebei mn handen, maar dan kan ik nu nog helemaal niks, dus daar moet ik nog even mee leren omgaan
Een paar uur per dag, als ik iets belastends doe, zodat mijn pols in rustpositie is. Als ik dan merk dat het helpt kunnen we over een paar maanden permanente van zilver aanvragen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, wat een units! Hoe lang moet je die aan?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Een paar uur per dag, als ik iets belastends doe, zodat mijn pols in rustpositie is. Als ik dan merk dat het helpt kunnen we over een paar maanden permanente van zilver aanvragen...
Permanente van zilver?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Een paar uur per dag, als ik iets belastends doe, zodat mijn pols in rustpositie is. Als ik dan merk dat het helpt kunnen we over een paar maanden permanente van zilver aanvragen...
Waarom niet gelijk van goud?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
ja, maar ik ben niet zo harigquote:
Oh, jij bent wel zoeen goudkampsjaak zekerquote:
Oh, het is ECHTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, kan ik er wat aan doen dat die dingen van zilver zijn
Zoiets wordt het dan:
[ afbeelding ]
Mooi als jij dat van jezelf vindt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, jij bent wel zoeen goudkampsjaak zeker
Nee klopt, kwestie van smaak. Ik heb hele goede smaak
Ik noem je voortaan Manuelaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoiets wordt het dan:
[ afbeelding ]
Ik vind het eng.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoiets wordt het dan:
[ afbeelding ]
voorspelbaar maar goedquote:
Wow!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoiets wordt het dan:
[ afbeelding ]
je reactie, je reactiequote:
Buurman, regent het bij jou ook?quote:
quote:
Uit welke stronthoop heb je die nou weer getrokken?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_the_Kingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uit welke stronthoop heb je die nou weer getrokken?
doodquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_the_King
een grootheid
keiquote:
mmm..het heeft iets opwindends..ik winnie waquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan eigenlijk dus aan allebei mn handen, maar dan kan ik nu nog helemaal niks, dus daar moet ik nog even mee leren omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
gewoon in de auto stappen en gaan...laat maar lekker zittenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef FUFR het volgende:
update: KOUD! NAT! IEW!
ben nu met een charme offensief bezig om gezamenlijk naar huis te gaan
Jup.quote:
Op zo'n conditie zou zelfs Dirk Kuyt jaloers zijn!quote:
Se voijse of juropquote:
Waarom dan niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:27 schreef febster het volgende:
Net in de nieuwe Sting geweest, isch mooi, maar niet geschikt voor de autisten onder ons
.
Tis een halve discoquote:
Oe dat is idd irritant..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef febster het volgende:
[..]
Tis een halve disco. Felle kleuren in belichting en house/dance/techno op standje kroeg
.
oh, dat zou echt iets voor mij zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oe dat is idd irritant..
Tijdje terug was er bij VOC (programma van BNN) daar een item over.. hadden ze stuk of 100 man opgetrommeld en dan gingen ze in die zaken waar de muziek op standje kroeg stond, staan dansen! En dan de winkelmedewerker maf zien kijken
Ik vond het wel tof. In de VS is dat helemaal erg, was in de Abercombie&Fitch op 5th en daar was het A) pikdonker en B) stond het geluid op niveau housefeest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oe dat is idd irritant..
Tijdje terug was er bij VOC (programma van BNN) daar een item over.. hadden ze stuk of 100 man opgetrommeld en dan gingen ze in die zaken waar de muziek op standje kroeg stond, staan dansen! En dan de winkelmedewerker maf zien kijken
Mja... soms is het te hoor...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof. In de VS is dat helemaal erg, was in de Abercombie&Fitch op 5th en daar was het A) pikdonker en B) stond het geluid op niveau housefeest.
En in mijn tijd half naakte levende modellen in de etalageruitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja... soms is het te hoor...
Die in NY ben ik ook geweest en ja... ik weet het niet...
Ze doen daar ook geuren verspreiden in A&F...
Maar dat doen ze in wel meer winkels in Amerika..
Maar de A&F is idd wel een voorbeeld waar het donker is binnen (met spots op bepaalde kleren), harde muziek en een prettige geur in de winkel..
En die meneer Kooistra is ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:08 schreef bleiblei het volgende:
Handig, kleren kopen in een pikdonkere zaak met een hoop lawaai zodat je andermans mening niet kan horen. Ik vind het geluidsniveau in de men at work al rete irritant.
Oeh, meneer Kooistra is den sjaak.
Inbev wil een reeks kroegen van hem ontruimen.
Aha dank jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Doe maar googlen op kroegen en Kooistra.
O.a. de eigenaar van de 3 Gezusters.
quote:
Vond ik ook, ja.quote:
DuchessX heeft dat ook ooit eens gehad (voorhoofd meeverven)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vond ik ook, ja.Maar ze hebben mijn uitgebeten, totaal gespleten, grijze, half dooie haar wel gereanimeerd.
Zag er erg mooi uit toen ik daar weg ging, na een half uur fietsen is dat effect natuurlijk weer naar de knoppen... maar je kunt ook gewoon niet alles hebben.
Alleen hebben ze WEER mijn voorhoofd meegeverfd.Kapster schrok ook een beetje dat het zo goed hecht op mijn huid. Als goedmakertje hebben ze me mooi opgemaakt.
Alleen was ook dat niet regenbestendig.
Ik ga niet klussen, maar dat komt omdat ik ontzettend moe ben, heb besloten dat ik vanavond doe bankhangen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
DuchessX heeft dat ook ooit eens gehad (voorhoofd meeverven)
En straks ga jij weer klussen en dan is het werk aan jouw haar weer teniet gedaan?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga niet klussen, maar dat komt omdat ik ontzettend moe ben, heb besloten dat ik vanavond doe bankhangen.Maar mijn kapsel weerhoudt mij niet van klussen, hoor.
is je vriend postbode?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Brrr wat een nat kutweer. En ik had gisteren beloofd vriendlief te helpen met het bezorgen van de post want hij had een shitload binnengekregen. Een of andere mailing van KPN die op bijna alle adressen in de bus moest. Vandaag heb ik dus 3 uur in de regen gelopen.
Jep. Dat doet hij tijdelijk totdat hij een baan heeft in zijn vakgebied.quote:
lievquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jep. Dat doet hij tijdelijk totdat hij een baan heeft in zijn vakgebied.
De hoeveelheid wisselt elke week, en deze week kreeg hij de post ook nog eens een dag later, vandaar dat ik hem ben gaan helpen, anders was hij niet op tijd klaar. Als dank neemt hij me zondag mee naar de bios.![]()
Je zou het communicatie kunnen noemen, hij is leraar geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef bleiblei het volgende:
Welk vakgebied zit je vriend in? Communicatie?
Hehe, tof! Ik heb wel respect voor mensen die daar voor gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je zou het communicatie kunnen noemen, hij is leraar geschiedenis.
Ik vind het ook knap van hem, maar hij gaat er ook echt voor. Is echt zo'n bevlogen leraar denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, tof! Ik heb wel respect voor mensen die daar voor gaan.
Maar er is weinig in te vinden ja? Op welk niveau is hij dat?
hij was sws al de sjaak, hij is van de week neergestoken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:08 schreef bleiblei het volgende:
Handig, kleren kopen in een pikdonkere zaak met een hoop lawaai zodat je andermans mening niet kan horen. Ik vind het geluidsniveau in de men at work al rete irritant.
Oeh, meneer Kooistra is den sjaak.
Inbev wil een reeks kroegen van hem ontruimen.
Ja maar dat waren gewoon wat straatrovers die 40 euro buitgemaakt hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij was sws al de sjaak, hij is van de week neergestoken.
hoi, 2 uur ontploffing op zwaanstraat misschien iets voor je?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Blossom86 het volgende:
Is er nog iets leuks te doen in Eindhoven vandaag? Ik ken de stad nog niet zo goed, en ben vandaag alleen.
Om nou een bezoekje aan de Albert Heijn het hoogtepunt van de dag te laten zijn....
En hoi, trouwens.
ze proberen hem trouwens al jaren te pakken, maar hij is ze (staat) bijna altijd te slim af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja maar dat waren gewoon wat straatrovers die 40 euro buitgemaakt hebben.
Dat had iedereen kunnen overkomen.
maar ze steken je 'gewoon'wel effe in je flikker (<- toepasselijk woordgrapje) voor 40 euro.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja maar dat waren gewoon wat straatrovers die 40 euro buitgemaakt hebben.
Dat had iedereen kunnen overkomen.
Wat gaat er ontploffen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoi, 2 uur ontploffing op zwaanstraat misschien iets voor je?
Eindhoven 1797 - Waar Inu om onbekende reden uitdijtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef Inu het volgende:
Ik ben zo crea bea dit weekendHeb een ketting gemaakt en net 6 vanille cupcakes met citroen botercreme toef en 6 Milky Way cupcakes met chocolade botercreme toef
Hmm, laat maar. Ik ga wel stofzuigen ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef FUFR het volgende:
ontplofgast had het over 10.000 man, Ok, ik kijk wel op tv..
Neh, zijn voor verjaardag en moederdagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eindhoven 1797 - Waar Inu om onbekende reden uitdijt
Ja ik zag net al 12.000 mensen verwacht.. denk dat ik niet veel kan zien als ik nu nog ga.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmm, laat maar. Ik ga wel stofzuigen ofzo.
Vanaf het dak?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:47 schreef bleiblei het volgende:
Ik sta nu te kijken en imho valt het best mee qua druk.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:55 schreef bleiblei het volgende:
Nee vanaf de straat met het beste uitzicht
Nou, het ging iets anders dan ik had verwachtquote:
Minder sensationeel dus als verwacht. Maar toch leuk om er bij te zijn. Ik heb de moeite niet genomen maar had het ook wel willen zien. Misschien ooit nog eens ergens op internet een filmpje van kijken hoop ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, het ging iets anders dan ik had verwacht.
Ik was dus nog een berichtje aan het typen dat ik het wel zonde van het gebouw vond omdat het typische Philipsbouw is wat wel bij Ehv hoort.
Maar itt. wat ik verwachtte (aftellen, een hoorn die vooraf af zou gaan, een serie van lichte ontploffingen zoals je hoort bij Discovery.
Nee, hier was ik dus een berichtje aan het typen, had ik mijn tel zo ingeschakeld dat ik binnen een paar sec. naar de cameramodus kon, hoorde we 1 gigantische knal en ging het ding neer.
Ik denk dat meer dan de helft van de toeschouwers het gebouw niet tegen de vlakte hebben zien gaan.
Maar het was wel indrukwekkend.
En ik ben net voordat de stofwolk de halvemaanstraat bereikte vertrokken. Was wel een gaaf gezicht.
Vraag me wel af hoe lang die paupers daar nog aan het poetsen zijn die met de deur wagenwijd open, in de voortuin zaten met de hele familie.
Nog 'n ander filmpje: http://www.omroepbrabant.(...)%28met+video%29.aspxquote:
Mijn ervaring was hetzelfdequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik was dus nog een berichtje aan het typen dat ik het wel zonde van het gebouw vond omdat het typische Philipsbouw is wat wel bij Ehv hoort.
Maar itt. wat ik verwachtte (aftellen, een hoorn die vooraf af zou gaan, een serie van lichte ontploffingen zoals je hoort bij Discovery.
Nee, hier was ik dus een berichtje aan het typen, had ik mijn tel zo ingeschakeld dat ik binnen een paar sec. naar de cameramodus kon, hoorde we 1 gigantische knal en ging het ding neer.
Ik denk dat meer dan de helft van de toeschouwers het gebouw niet tegen de vlakte hebben zien gaan.
En ik ben net voordat de stofwolk de halvemaanstraat bereikte vertrokken. Was wel een gaaf gezicht.
Vraag me wel af hoe lang die paupers daar nog aan het poetsen zijn die met de deur wagenwijd open, in de voortuin zaten met de hele familie.
ja dat krijg je dan... al die camera's morgen naar de cleanerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nog 'n ander filmpje: http://www.omroepbrabant.(...)%28met+video%29.aspx
Ik was er bij, wel vet
[..]
Mijn ervaring was hetzelfde
Ik zat wel flink onder het stof
De hoorn voor de explosie is anders goed te horen op de filmpjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hoor het iddquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De hoorn voor de explosie is anders goed te horen op de filmpjes.
Gelukkig was jij op tijd weg ivm het stofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hoor het idd![]()
.
Maar waar ik stond was die dus absoluut niet te horen.
Mjaah, ik heb met de verbouwingen hier al genoeg te maken gehad met bouwstofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig was jij op tijd weg ivm het stof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |