quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:04 schreef Blueman het volgende:
Okay, wie kan me de link vertellen tussen de tapdansende koe en chocola? Die zie ik even niet?
Je wint het ontwerp van een koekastquote:
Ik heb gebeld, maar hij is uitverkocht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je wint het ontwerp van een koekast
[ afbeelding ]
was het een limited edition ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar hij is uitverkocht.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Levitation het volgende:
topic met potentie: wolvenshirt en uitgaan
slaapkut! wakkerbellerd!quote:
Vakantie, dan mag hetquote:
Ach, een liev smsje in de nacht, daarvan slaap je alleen nog maar beterquote:
quote:
ik ben daarna ook nog uit bed geflikkerd... zo rond vijf uur...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, een liev smsje in de nacht, daarvan slaap je alleen nog maar beter.
*gumt punt weg*quote:
Pijn helptquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh! Ik wil ook vakantie!
en dan liefst een weekje zonder V... dan kan ik ook eens uitslapen.![]()
V. wekt me op zondag om 8.30 omdat hij dan vindt dat ik genoeg geslapen heb. Ondanks herhaaldelijke verzoeken dat niet te doen, verandert er weinig.![]()
Hehequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben daarna ook nog uit bed geflikkerd... zo rond vijf uur...
quote:
Kun je de deur niet op slot doen als hij naar de huiskamer gaat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's gemeen. Hij moet gewoon snappen dat als ik zeg "@#$%@#$%%#^gvd $%#$@% ik wil slapen" dat ik dan bedoel dat ik wil slapen. Ik weet dat mannen slecht zijn in het oppakken van hints, maar dit lijkt mij toch redelijk duidelijk.
Aha, we moeten in het weekend dus gewoon om een uur of 10 gaan bellenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe. Maar je doet in het weekend maar, grote kans dat ik wakker ben
.
Dat zijn gewoon flauwe acties van V.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's gemeen. Hij moet gewoon snappen dat als ik zeg "@#$%@#$%%#^gvd $%#$@% ik wil slapen" dat ik dan bedoel dat ik wil slapen. Ik weet dat mannen slecht zijn in het oppakken van hints, maar dit lijkt mij toch redelijk duidelijk.
ik zou het wel begrepen hebben....ik wil dan zelf ook slapenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan iemand mij het nummer van Feb PM'en?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Aha, we moeten in het weekend dus gewoon om een uur of 10 gaan bellen
dreig iets weg te gooienquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
V is bloedserieus en snapt écht niet waarom ik om 8.30 nog niet uitgeslapen ben.
Hij is dus zo'n persoon die niet al gewoon uit bed kan gaan, koffie kan gaan drinken en z'n eigen ding kan doen totdat jij uit bed komt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
V is bloedserieus en snapt écht niet waarom ik om 8.30 nog niet uitgeslapen ben.
Hij is dan al 1.5 uur wakker en ligt te wachten tot ik een teken van leven vertoon, dus als ik me perongeluk omdraai, ben ik de sjaak.![]()
Verder is 'tie heel lief, alleen op zondagochtend zijn we niet altijd vriendjes.![]()
Het is idd een manquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is dus zo'n persoon die niet al gewoon uit bed kan gaan, koffie kan gaan drinken en z'n eigen ding kan doen totdat jij uit bed komt?
Dan is de mijne geen man. Die is meestal eerder uit bed, gaat dan beneden koffie drinken journaal kijken of gewoon Fokken en maakt koffie voor mij als ik uit bed kom.quote:
Hij drinkt geen koffie en hij vindt het 's morgens gezellig in bed... als ik ook wakker zou zijn...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is dus zo'n persoon die niet al gewoon uit bed kan gaan, koffie kan gaan drinken en z'n eigen ding kan doen totdat jij uit bed komt?
gohquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij drinkt geen koffie en hij vindt het 's morgens gezellig in bed... als ik ook wakker zou zijn...
me 2.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan is de mijne geen man. Die is meestal eerder uit bed, gaat dan beneden koffie drinken journaal kijken of gewoon Fokken en maakt koffie voor mij als ik uit bed kom.
heel dicht tegen het gezicht aan gaan liggen, strak aankijken en zodra de ogen open gaan: Hoi!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
Hij is dan al 1.5 uur wakker en ligt te wachten tot ik een teken van leven vertoon, dus als ik me perongeluk omdraai, ben ik de sjaak.![]()
mietjequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan is de mijne geen man. Die is meestal eerder uit bed, gaat dan beneden koffie drinken journaal kijken of gewoon Fokken en maakt koffie voor mij als ik uit bed kom.
dit noemt ze fokken: "plop"quote:
Oeeee een goede!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
heel dicht tegen het gezicht aan gaan liggen, strak aankijken en zodra de ogen open gaan: Hoi!
doet het altijd goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |