abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81091306
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mijn voorbeeld is fictief, maar om antwoord te geven op jouw vraag (voor zover dat nog niet duidelijk was, gezien m'n opmerking over het al dan niet gemakkelijk zijn): ja, mijn rendement is hoger.
Hoeveel hoger?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81091360
Voldoende
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81091394
Je hebt de beurs verslagen, applausje dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81091438
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de beurs verslagen, applausje dan
Zo ingewikkeld is dat allemaal niet (alsof rendement alleen behaald wordt bij een opgaande beurs )
pi_81091614
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Zo ingewikkeld is dat allemaal niet (alsof rendement alleen behaald wordt bij een opgaande beurs )
Nee, daarvoor moet je goed zijn zoals jij.

Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd
pi_81091628
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:40 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Wat voor een nut?
Dat je dus zo lang en hoog mogelijk profiteert van de HRA. Dat men het het daar niet mee eens is en dat het systeem niet geheel goed werk is een andere discussie.
pi_81091658
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, daarvoor moet je goed zijn zoals jij.
Wat is je probleem nu weer?
quote:
Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd
Dat kan ook niet anders. Dat is inherent aan winst maken.
pi_81091696
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Geen probleem, wilde alleen zeggen dat jij goed bent
pi_81092672
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is DAM
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:42:33 #35
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81109568
quote:
Groene blaadjes aan de bomen
Rupsje Nooitgenoeg at alle groene blaadjes op. En toen was het crisis.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:44:58 #36
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81109683
Vereniging Eigen Huis kiest partij voor gesubsidieerde leenkneusjes: http://www.telegraaf.nl/o(...)end_starters___.html

Grappig detail: de resultaten van die enquete van VEH zijn nog steeds niet bekend. En dat terwijl een enquete tegenwoordig een geautomatiseerd proces is. Ze hebben zeker stage gelopen bij die andere grote vereniging met enquetes, de ANWB.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_81120685
De enige oplossing van de kredietcrisis is het vrijgeven van bouwgrond.

Geef de burger de mogelijkheid om zelf op een weiland een huis te bouwen. Ik vind dat dat een grondrecht van de mens is. Dit resulteert in prachtige wijken met veel groen en ruimte en vrijstaande woningen. Eindelijk weer privacy, speelruimte voor kinderen, dichter bij je vrouw slapen dan bij je buurman in tegenstelling tot nu, het verdwijnen van troosteloze, gesubsidieerde weilanden...

Bouwbedrijven krijgen weer gigantische orders. Toename werkgelegenheid. De huizenprijzen zullen dalen, maar dat is alleen maar nadelig voor de egoistische babyboomers die al lang genoeg hebben geprofiteerd. Verkrotte jaren 70/80 wijken kunnen worden afgebroken en worden omgevormd naar duurzame "suburbs" naar Amerikaans voorbeeld.
pi_81120728
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:32 schreef cf230 het volgende:

Geef de burger de mogelijkheid om zelf op een weiland een huis te bouwen. Ik vind dat dat een grondrecht van de mens is. Dit resulteert in prachtige wijken met veel groen en ruimte en vrijstaande woningen. Eindelijk weer privacy, speelruimte voor kinderen, dichter bij je vrouw slapen dan bij je buurman in tegenstelling tot nu, het verdwijnen van troosteloze, gesubsidieerde weilanden...

Bouwbedrijven krijgen weer gigantische orders. Toename werkgelegenheid. De huizenprijzen zullen dalen, maar dat is alleen maar nadelig voor de egoistische babyboomers die al lang genoeg hebben geprofiteerd. Verkrotte jaren 70/80 wijken kunnen worden afgebroken en worden omgevormd naar duurzame "suburbs" naar Amerikaans voorbeeld.
Ik zeg: "doen"

Moeten we wel eerst even wat mannetjes en vrouwtjes van de vastgoedmaffia liquideren, want die gaan dat niet leuk vinden.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_81121241
quote:

Ik zeg: cf230 for president!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:04:07 #40
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_81121422
quote:

pi_81121750
Wil je het ijselmeer droogleggen?
pi_81122271
Nee, ik wil dat er een inventarisatie van het niet bebouwde gebied in Nederland wordt gemaakt en dat op basis hiervan wordt vastgesteld welk deel van dit gebied nog daadwerkelijk gebruikt wordt (akkerbouw, veeteeld, recreatie enz.) en welk deel geen enkel doel dient.

Wat men zich moet afvragen is of een groene, ruim opgezette woonwijk met veel bomen, ruimte, waterpartijen e.d. nou echt zoveel lelijker is als een niet gebruikt weiland wat men nu "natuur" noemt.

Het droogleggen van het IJsselmeer ben ik niet echt een voorstander van. Een dergelijke diepe polder geeft een hoop problemen met betrekking tot waterhuishouding. Ik zou dan eerder kiezen voor drijvende, zelfvoorzienende woningen (die bestaan al, www.passiefhuis.nl, in Duitsland al veel toegepast) in combinatie met een drijvende infrastructuur.
pi_81122285
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als we de bebouwde ruimte verdubbelen is ruim 60% van ons land nog onbebouwd en kan iedereen zeer ruim wonen. Zoals Xeno als zei: eerst de vastgoed (en milieu)maffia uitschakelen en dan lekker leven met z'n allen.

Ruimte zat lijkt mij:
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81122541
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef cf230 het volgende:
Nee, ik wil dat er een inventarisatie van het niet bebouwde gebied in Nederland wordt gemaakt en dat op basis hiervan wordt vastgesteld welk deel van dit gebied nog daadwerkelijk gebruikt wordt (akkerbouw, veeteeld, recreatie enz.) en welk deel geen enkel doel dient.

Wat men zich moet afvragen is of een groene, ruim opgezette woonwijk met veel bomen, ruimte, waterpartijen e.d. nou echt zoveel lelijker is als een niet gebruikt weiland wat men nu "natuur" noemt.

Het droogleggen van het IJsselmeer ben ik niet echt een voorstander van. Een dergelijke diepe polder geeft een hoop problemen met betrekking tot waterhuishouding. Ik zou dan eerder kiezen voor drijvende, zelfvoorzienende woningen (die bestaan al, www.passiefhuis.nl, in Duitsland al veel toegepast) in combinatie met een drijvende infrastructuur.
Maar wie wil er nu in Drenthe, Groningen of Friesland wonen?
pi_81122773
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar wie wil er nu in Drenthe, Groningen of Friesland wonen?
1.714.269 mensen (op 30 november 2009).
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81122916
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

1.714.269 mensen (op 30 november 2009).
Die wonen er al maar als je wil bouwen zoals die gozer wil moet je in die 3 provincies gaan bouwen of de boel gaan inpolderen

M.a.w.: Luchtfietser
pi_81123024
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die wonen er al maar als je wil bouwen zoals die gozer wil moet je in die 3 provincies gaan bouwen of de boel gaan inpolderen

M.a.w.: Luchtfietser
Kijk nog eens op de kaart. Ook in de randstad is ruimte zat.
pi_81123206
Zelfs in de Randstad is er nog ruimte zat. Juist als er op veel plaatsen in de "weilanden" kleinschalig gebouwd wordt blijft het landschap een open karakter houden. Ik denk dat de gemiddelde nederlander dat veel liever heeft dan een Vinex-wijk in z'n achtertuin.

Sinds de jaren '50 is de overheid er sterk op gericht geweest de mensen in bepaalde gebieden te concentreren, waar we de wrange vruchten nu van plukken. Juist het richten op deconcentratie zal ook veel maatschappelijke problemen (hufterigheid) oplossen.

Maargoed, eerst de vastgoedmaffia omleggen, wie doet er mee?
pi_81123350
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Kijk nog eens op de kaart. Ook in de randstad is ruimte zat.
Nee dat is er niet

Als je tenminste niet een grote randstad wil
pi_81123391
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DAM, ik woon op de bodem van de 'Zuiderzee', je wilt niet weten hoeveel ruimte hier nog is.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')