Omdat reetveter niet op jou stemde.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
Waarom sta ik niet bij in lekkere foksters lijst eigenlijk?
Ik snap de zin niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
Waarom sta ik niet bij in lekkere foksters lijst eigenlijk?
quote:
Dat ligt aan jou want WD snapt het wel.quote:
Ik snap de zin nog steeds niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou want WD snapt het wel.
Je vindt George Michael ook eng he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Die clip die wd poste is inderdaad tof, moet echt superveel werk gekost hebben
Buhuhuhu, die 80's gaan nooit weg. De ene heeft net 140k gelopen (uit '87) en die uit '94 is net de 60k gepasseerd. Beide hebben nog steeds de originele uitlaat en in uitstekende staat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
Beter ruil je die audi's in voor een A4/A6
Omdat jouw ouders toevallig ook veel auto's hebben wil natuurlijk niet zeggen dat 5 auto's voor 1 gezien niet veel is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die wel en mijn broertje ook. Maar die heeft 3 auto's voor de autocross.
Er zit trouwens een klein foutje in. Op een gegeven moment zie je hem wijzen dat MJB daar moet gaan staan omdat het anders niet klopt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Die clip die wd poste is inderdaad tof, moet echt superveel werk gekost hebben
quote:
Ricko?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
HAHA GISTRE GWOON 34-2-4 OP SCPRAYARD MANNN!!!
IK NAKE DIE PAVELOWWW HAHEHA!
Ik heb hem al lang verbeterd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap de zin nog steeds niet.
Maar ze zijn trés lelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Buhuhuhu, die 80's gaan nooit weg. De ene heeft net 140k gelopen (uit '87) en die uit '94 is net de 60k gepasseerd. Beide hebben nog steeds de originele uitlaat en in uitstekende staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |