Nou volgens mij stond er laatst nog een foto van jou op fok met een of ander wijf met halve manboobs dus misschien moet je eens wat minder stoer lullen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is daar nou ideaal aan?
Dat vult geen eens een hand.
Wanneer spreken we af?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef Julianne88 het volgende:
Ik heb zelf cupmaat 80E maar dat is echt niet fijn.. de meeste shirtjes zitten niet mooi, blousjes krijg ik sowieso niet dicht en bij lang staan/lopen krijg ik soms last van mijn rug.. Maar ze zijn wel weer heel mooi, en dat vind ik toch het belangrijkste
Zelfde hier, Ik hem nu een nieuw blousje, die kan ook niet helemaal dicht (bovenste knoopje), maar dan laat ik die gewoon open en doe ik er een hempje onder, kan prima.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef Julianne88 het volgende:
Ik heb zelf cupmaat 80E maar dat is echt niet fijn.. de meeste shirtjes zitten niet mooi, blousjes krijg ik sowieso niet dicht en bij lang staan/lopen krijg ik soms last van mijn rug.. Maar ze zijn wel weer heel mooi, en dat vind ik toch het belangrijkste
Dan kreeg ik denk ik teveel antwoorden. Zat namelijk al te twijfelen. Wees dankbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:20 schreef VASND het volgende:
Ja leuk, zonder onder-tieten-omtrek heb je er nog niks aan.
Afgezien van lichtelijke sneuheid, onderbouwt het wel een belangrijk punt. Bij zoiets als cup E denken vrouwen bah, daar kan ik geen mooie kleren bij dragen, ik lijk overal dik in, het past niet bij m'n figuur, misschien moet ik ze maar verkleinen, was ik maar net zo slank en afgemeten als die modellen, zucht, arme ik.quote:
De dame die op je profielpic staat is een strijkplank hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is daar nou ideaal aan?
Dat vult geen eens een hand.
amen to that! Natuurlijk kun je niet alle blousjes aan, dat is nou eenmaal zo, maar met n mooi hemdje eronder en je blousje een beetje open heb je een mooi decollete wat helemaal niet hoerig hoeft te staan. En dan nog iets, als je al een D+ cup het zien mensen toch wel dat je flinke borsten hebt, bedekt of nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Maisun- het volgende:
Ik denk dat je het vooral hebt over onzekere vrouwen, ken genoeg vrouwen met grote borsten die zich prima kunnen kleden hoor!
Behalve als het je vriendin is natuurlijk, dan zijn ze alleen voor jouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
amen to that! Natuurlijk kun je niet alle blousjes aan, dat is nou eenmaal zo, maar met n mooi hemdje eronder en je blousje een beetje open heb je een mooi decollete wat helemaal niet hoerig hoeft te staan. En dan nog iets, als je al een D+ cup het zien mensen toch wel dat je flinke borsten hebt, bedekt of nietdames wees trots!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |