Geef mij maar een Mc Chicken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
True. Al zijn quarterpounders toch nét wat beter.
Dat is wel zo, maar dat is ook zoiets dat je bewaart voor echt speciale gelegenheden. Het is ook niet zo dat je 2 keer per week gevulde kalkoen eet 's avonds. Je moet dat soort dingen een beetje doseren, wil het zijn waarde behouden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
True. Al zijn quarterpounders toch nét wat beter.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dat is ook zoiets dat je bewaart voor echt speciale gelegenheden. Het is ook niet zo dat je 2 keer per week gevulde kalkoen eet 's avonds. Je moet dat soort dingen een beetje doseren, wil het zijn waarde behouden.
Eens, maar ik ben dan ook al een jaar niet meer bij de mac geweest. Bovendien is met mij mogen eten (bij de mac) alles behalve een alledaagse bezigheid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dat is ook zoiets dat je bewaart voor echt speciale gelegenheden. Het is ook niet zo dat je 2 keer per week gevulde kalkoen eet 's avonds. Je moet dat soort dingen een beetje doseren, wil het zijn waarde behouden.
Het is meer dat ik trakteren op een quarterpounder een beetje over the top vind, voor zo'n relatief kleine dienst. Het voelt toch een beetje alsof je de buurvrouw een cruisevakantie aanbiedt, nadat je wat suiker mocht lenen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eens, maar ik ben dan ook al een jaar niet meer bij de mac geweest. Bovendien is met mij mogen eten (bij de mac) alles behalve een alledaagse bezigheid.
Tenzij je diabetes hebt en je suikerspiegel veel te laag is. Als ze je dan wat suiker geeft kan je haar best wel op een Quarter Pounder trakteren i.p.v. een Cheeseburger. Toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het is meer dat ik trakteren op een Quarterpounder een beetje over the top vind, voor zo'n relatief kleine dienst. Het voelt toch een beetje alsof je de buurvrouw een cruisevakantie aanbiedt, nadat je wat suiker mocht lenen.
Dan denk ik dat ze inderdaad wel een overheerlijke quarterpounder heeft verdiend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Tenzij je diabetes hebt en je suikerspiegel veel te laag is. Als ze je dan wat suiker geeft kan je haar best wel op een Quarter Pounder trakteren i.p.v. een Cheeseburger. Toch?
Die cruisevakantie is zelfs dan nog een beetje over the top. Maar goed.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze inderdaad wel een overheerlijke quarterpounder heeft verdiend.
Relatief kleine dienst? Mijn vriendinnen (en dus ook die) zijn enorm leuk, die vind je niet op elke straathoek hoor. Dus kleine dienst, no way.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het is meer dat ik trakteren op een quarterpounder een beetje over the top vind, voor zo'n relatief kleine dienst. Het voelt toch een beetje alsof je de buurvrouw een cruisevakantie aanbiedt, nadat je wat suiker mocht lenen.
Dat geloof ik ook wel, maar vanuit jouw perspectief gezien is het een kleine moeite.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Relatief kleine dienst? Mijn vriendinnen (en dus ook die) zijn enorm leuk, die vind je niet op elke straathoek hoor. Dus kleine dienst, no way.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:12 schreef speknek het volgende:
70D. Maar de vorm is natuurlijk belangrijker.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef roos19 het volgende:
Ik heb cup b en ze zijn puntig, maar het kan me niks schelen:P
De H van Heidi (Montag) ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |