jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Naja, hij heeft wel grote handen, maar zeker niet groot genoeg. Hij gaat er meestal gewoon met zijn hoofd tussen liggen.
![]()
Haha, en heb je die vrienden er uiteindelijk ook bijgehaald of niet?
Ja, motorboating <3.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaen dan BLBLBLBLBLBL doen
Uiteraard alles zelf gehandled..
je moet ook niet gaan snijden.. denk je dat littekens mooier zijn? Verplaatste tepels?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, maar 70P en dan zo kort, dat ziet er gewoon super raar uit. En mijn kont 'compenseert' het dan ook niet. Die steekt ook heel ver naar achter. En dan ben ik nu bezig met afvallen, maar het gaat alleen bij mijn buik weg. Maar ik wil ook niet in een gezond lichaam snijden en het feit dat mijn vriendje me er ook van probeert te overtuigen dat ik mooi ben, maakt me ook minder onzeker. ^^
Raar eigenlijk, de meeste meisjes zijn onzeker, omdat ze te KLEINE borsten hebben.
Oh god nee, ik moet er ook niet aandenken dat mijn tepels gevoelloos worden! Dat is echt een nachtmerrie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet ook niet gaan snijden.. denk je dat littekens mooier zijn? Verplaatste tepels?
Lekker zo laten en de kerels die het niet mooi vinden links laten liggen..
Het zit nu eenmaal in mensen om overal commentaar op te hebben, forgive them
quote:
Haha ja. Mijn vriend heeft er ook een handje van mijn bh's te pakken en zijn hoofd erin te stoppen. Vind ie leuk..quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik doe daar dagelijks aan, ik kan het niet laten.
Ik heb het ook wel eens bij een vriendin gedaan met cup zo groot als mijn hoofd.
Ze vond het schattig dat ik het durfde te vragen en dus mocht het.
Mijn vrouw lag dubbel van het lachen
ik ken hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Haha ja. Mijn vriend heeft er ook een handje van mijn bh's te pakken en zijn hoofd erin te stoppen. Vind ie leuk..![]()
Welke cup heeft je vrouw en wat voor cup heeft die vriendin van je dan? (nieuwsgierig ik weet het)
ja ik denk ik zeg het maar ff.quote:
Mooi hoor ^^ Ja vanaf F is het motorboating geweldig ;p.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het
mijn vrouw C en die vriendin zal minstens in de F of G reeks zitten.
Goed dat je dat doet, want na die opmerking over de borsten van die kennis zou ik het zomaar weer voor waar aannemenquote:
Haha, maar het had het wel over zijn 'vrouw' daarnet, dus dat verandert de zaak toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Goed dat je dat doet, want na die opmerking over de borsten van die kennis zou ik het zomaar weer voor waar aannemen
kijk dat was dan wel weer echt gebeurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Goed dat je dat doet, want na die opmerking over de borsten van die kennis zou ik het zomaar weer voor waar aannemen
MB'ing is altijd leuk, ik discrimineer nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Mooi hoor ^^ Ja vanaf F is het motorboating geweldig ;p.
Idem.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
MB'ing is altijd leuk, ik discrimineer niet
echt wel, Ferdo is een playerquote:
quote:
Is dat jouw hand erbij? Lijkt wel beetje een mannelijke hand eerlijk gezegd.. ben je sowieso donker ofzo? Want die hand is er getint..quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:08 schreef xBlossomx het volgende:
Hier nog even de foto's van 32K (70P)
http://i293.photobucket.c(...)allesennogwat026.jpg
http://i293.photobucket.c(...)allesennogwat028.jpg
http://i293.photobucket.c(...)allesennogwat035.jpg
http://i293.photobucket.c(...)allesennogwat036.jpg
Nou ik hoop dat het dit goed is en als iemand me nog steeds niet geloofd, kan ik er ook niets aan doen, ik heb mijn best gedaan.
Maar nu graag weer on topic.^^
OT: Ideale cupmaat voor mij is D/E.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |