Wat je wel kunt doen, is van xbox "ruilen". Als jij op de xbox van je broertje speelt, kun jij wel met de mappack (Immers, op de xbox waar iets aan gebonden is kan iedereen het spelen). Andersoom kan de originele downloader, je broertje in dit geval, de content overal gebruiken.quote:
Laatste keer dat ik checkte gebonden aan xbox/account. Heb een keer op een kleine lan gehad dat iedereen op een specifieke xbox moest, zodat iedereen voor halo alle maps hadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is toch gebonden aan je account en niet aan de Xbox?
De prestige challenges niet (waar, als ik het me goed herinner, in het groen PRESTIGE voor staat)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef BIGGI het volgende:
Weet iemand of de prestige weapon challenges gereset worden bij de 2de prestige? Of blijven deze gewoon doorlopen zonder resets.
Ik heb pas 1 keer geprestiged, vandaar
Hou toch opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dit.
IW is baas.
En ik heb zo'n gevoel dat Respawn Entertainment heul goed gaat worden.
Ik vind hem wat minder, online lijkt hij me niet geweldig....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef GlenSpey het volgende:
Nog steeds Overgrown niet gehad, zo te horen mis ik niks...
Ok ga ik proberen thanksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat je wel kunt doen, is van xbox "ruilen". Als jij op de xbox van je broertje speelt, kun jij wel met de mappack (Immers, op de xbox waar iets aan gebonden is kan iedereen het spelen). Andersoom kan de originele downloader, je broertje in dit geval, de content overal gebruiken.
Je bent dus een noob die niet kan richten en daarom alleen maar met een grenade launcher loopt. We snappen hetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Om nog maar even mijn speelniveau aan te geven aan de hand van mijn favoriete perks:
- One Man Army + Danger Close + Grenade Launcher = Haatmail![]()
- Scavenger + Danger Close + Grenade Launcher + AT-4 = Epische Ragequits aan de overzijde![]()
- Marathon + Lightweigt + Ninja = Snel![]()
Dit zijn ook twee favoriete classes van mij en kan toch echt prima richten. Het is gewoon zo dat ik hier vaak de pot mee open (laatst nog multikill op afghan in de spawnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Je bent dus een noob die niet kan richten en daarom alleen maar met een grenade launcher loopt. We snappen het
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten dat ik laatst op eigen houtje uit heb gevogeld hoe die verrekte airdrop werkt. Altijd over de zeik dat de helft buiten de map viel omdat dat hoerenvliegtuig uit de meest onmogelijke hoeken kwamTotdat ik een zeer heldere ingeving kreeg waarin ik bedacht dat het te maken had met in welke richting ik de marker zou gooien
![]()
Dat is snelquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit zijn ook twee favoriete classes van mij en kan toch echt prima richten. Het is gewoon zo dat ik hier vaak de pot mee open (laatst nog multikill op afghan in de spawn) Verder gebruik ik vooral de barret en de FAL. De barret is imo zeker fijner dan de intervention, plus, met steady aim kun je de barret nog als soort "shotgun" gebruiken in close range. Lees: de vijand is nog buiten knife range, maar heeft je al gezien. Swappen naar secondary kost te veel tijd. Sproeien maar zonder scope! Zo heb ik ook nog All Pro gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |