abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81151462
Ok jammer.
pi_81151510
Wel kut dat je met die nieuwe mappack steeds variėrende modes krijgt. Blijft dat zo?
l|||-------|||l
pi_81151973
Nee, na een week worden de nieuwe maps gewoon opgenomen in de normale playlists.
pi_81153417
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Dynd het volgende:
Ok jammer.
Wat je wel kunt doen, is van xbox "ruilen". Als jij op de xbox van je broertje speelt, kun jij wel met de mappack (Immers, op de xbox waar iets aan gebonden is kan iedereen het spelen). Andersoom kan de originele downloader, je broertje in dit geval, de content overal gebruiken.
pi_81154120
Het is toch gebonden aan je account en niet aan de Xbox?
pi_81154421
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is toch gebonden aan je account en niet aan de Xbox?
Laatste keer dat ik checkte gebonden aan xbox/account. Heb een keer op een kleine lan gehad dat iedereen op een specifieke xbox moest, zodat iedereen voor halo alle maps had
pi_81155150
Weet iemand of de prestige weapon challenges gereset worden bij de 2de prestige? Of blijven deze gewoon doorlopen zonder resets.

Ik heb pas 1 keer geprestiged, vandaar
pi_81156385
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef BIGGI het volgende:
Weet iemand of de prestige weapon challenges gereset worden bij de 2de prestige? Of blijven deze gewoon doorlopen zonder resets.

Ik heb pas 1 keer geprestiged, vandaar
De prestige challenges niet (waar, als ik het me goed herinner, in het groen PRESTIGE voor staat)
pi_81161158
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Dit.
IW is baas.
En ik heb zo'n gevoel dat Respawn Entertainment heul goed gaat worden.
Hou toch op Activision is echt niet de baas met zweep en zero tolarance beleid dat IW een kaart geeft met wat ze precies moeten doen... Net zoals IW geen robot is dat alles opvolgt.

Respawn moet een verandering brengen anders word het gewoon een schijtzooi.
pi_81161247
YES ! De levels staan tussen FFA, eindelijk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:35:07 #86
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_81161739
Bailout is wel gaaf, net zoals Solvage en Storm, die laatste 2 ownen echt. Met 2 vrienden van me gespeeld.
pi_81161824
Links in OP werken niet?
pi_81162116
Nog steeds Overgrown niet gehad, zo te horen mis ik niks...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:48:59 #89
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_81162474
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef GlenSpey het volgende:
Nog steeds Overgrown niet gehad, zo te horen mis ik niks...
Ik vind hem wat minder, online lijkt hij me niet geweldig....
pi_81162607
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Wat je wel kunt doen, is van xbox "ruilen". Als jij op de xbox van je broertje speelt, kun jij wel met de mappack (Immers, op de xbox waar iets aan gebonden is kan iedereen het spelen). Andersoom kan de originele downloader, je broertje in dit geval, de content overal gebruiken.
Ok ga ik proberen thanks
Is er misschien een manier om die rechten over te zetten op mijn Xbox? Zonder transfer-cable. Met dat nieuwe USB systeem enzo? Dat zou een nog betere oplossing zijn.
pi_81167414
Ik vind mezelf wel echt een baas dat ik na 5d10h online playtime er eindelijk achter kom dat je een Predatormissile kan boosten met R1. Wat een verschil maakt dat zeg (vooral om je missile te bewaren tot de 2nd half in ctf ). Het was mij ook nooit opgevallen dat andere dat deden. Had het idee dat het soms versneld werd afgespeeld in de killcam

En natuurlijk niet te vergeten dat ik laatst op eigen houtje uit heb gevogeld hoe die verrekte airdrop werkt. Altijd over de zeik dat de helft buiten de map viel omdat dat hoerenvliegtuig uit de meest onmogelijke hoeken kwam Totdat ik een zeer heldere ingeving kreeg waarin ik bedacht dat het te maken had met in welke richting ik de marker zou gooien

Om nog maar even mijn speelniveau aan te geven aan de hand van mijn favoriete perks:
- One Man Army + Danger Close + Grenade Launcher = Haatmail
- Scavenger + Danger Close + Grenade Launcher + AT-4 = Epische Ragequits aan de overzijde
- Marathon + Lightweigt + Ninja = Snel

Laat de haters maar komen
pi_81168049
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Om nog maar even mijn speelniveau aan te geven aan de hand van mijn favoriete perks:
- One Man Army + Danger Close + Grenade Launcher = Haatmail
- Scavenger + Danger Close + Grenade Launcher + AT-4 = Epische Ragequits aan de overzijde
- Marathon + Lightweigt + Ninja = Snel
Je bent dus een noob die niet kan richten en daarom alleen maar met een grenade launcher loopt. We snappen het
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_81168207
Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

Net lekker potje S&D, wel ff weer inkomen na een week niet gespeeld te hebben.. maar zeker niet negatief, eindigde toch met 9-3 ondanks dat er allemaal prestige hacknoobs waren. Iedereen op 3 incl mezelf was 70 en ze hadden niet zulke mooie scores, en lag dat er was..
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81169261
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 04:02 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Je bent dus een noob die niet kan richten en daarom alleen maar met een grenade launcher loopt. We snappen het
Dit zijn ook twee favoriete classes van mij en kan toch echt prima richten. Het is gewoon zo dat ik hier vaak de pot mee open (laatst nog multikill op afghan in de spawn ) Verder gebruik ik vooral de barret en de FAL. De barret is imo zeker fijner dan de intervention, plus, met steady aim kun je de barret nog als soort "shotgun" gebruiken in close range. Lees: de vijand is nog buiten knife range, maar heeft je al gezien. Swappen naar secondary kost te veel tijd. Sproeien maar zonder scope! Zo heb ik ook nog All Pro gehaald
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:55:07 #95
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_81169512
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:

En natuurlijk niet te vergeten dat ik laatst op eigen houtje uit heb gevogeld hoe die verrekte airdrop werkt. Altijd over de zeik dat de helft buiten de map viel omdat dat hoerenvliegtuig uit de meest onmogelijke hoeken kwam Totdat ik een zeer heldere ingeving kreeg waarin ik bedacht dat het te maken had met in welke richting ik de marker zou gooien
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:56:36 #96
294647 DipKipJe
I am going to kill my goldfish
pi_81169527
Haha ik ben echt heel slecht
Maar wel een vet spel
XBOX 360 Rulezzz
pi_81173033
Nou ik vind Overgrown een mooie map. En met het campen valt het volgens mij best mee is me niks tegengevallen
pi_81174373
Maps zijn gemixed op de PS3!
pi_81175448
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef Skiet het volgende:
Maps zijn gemixed op de PS3!
Dat is snel
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_81176065
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Dit zijn ook twee favoriete classes van mij en kan toch echt prima richten. Het is gewoon zo dat ik hier vaak de pot mee open (laatst nog multikill op afghan in de spawn ) Verder gebruik ik vooral de barret en de FAL. De barret is imo zeker fijner dan de intervention, plus, met steady aim kun je de barret nog als soort "shotgun" gebruiken in close range. Lees: de vijand is nog buiten knife range, maar heeft je al gezien. Swappen naar secondary kost te veel tijd. Sproeien maar zonder scope! Zo heb ik ook nog All Pro gehaald
how sad...
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')