NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier ook! Nog wel.. Zie dat er rond 3 uur buien deze kant op komen..
Die is zeker van het licht hemzelve.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
- Connaissez-vous monsieur Gaaikema?
-- Quel Gaaikema?
- Cet Gaaikema!
Hermanquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die is zeker van het licht hemzelve.
Finkersquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die is zeker van het licht hemzelve.
* TAV74 kijkt treurig naar zijn broodje kaasquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
middag
lamsboutje als lunch is niet verkeerd
lekker juistquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 kijkt treurig naar zijn broodje kaas
morgen voor mij ook weer simpele lunchquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 kijkt treurig naar zijn broodje kaas
Lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
fc kas ik laatst iets van jou over bloemkoolsoep? Ga ik zo eens maken, voor t eerst. Ben benieuwd
nee koken in melk en water. Met gefruit uitje en wat spekjes erover . Heb t recept nog niet goed bekeken maar t is heel simpel zag ikquote:
Hmm klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee koken in melk en water. Met gefruit uitje en wat spekjes erover . Heb t recept nog niet goed bekeken maar t is heel simpel zag ik
ow, dat klinkt ook wel lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee koken in melk en water. Met gefruit uitje en wat spekjes erover . Heb t recept nog niet goed bekeken maar t is heel simpel zag ik
ja, logische vergissing natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
heeft ze ipv pampasschijven tijgerscampies gepakt![]()
Je kan ze ook in een Indiase Curry verwerken, op die manier ben ik ze wel gaan lustenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was net bij de slager en bestelde een paar boerenkarbonades een paar pampasschijven en een stuk grillworst. Kom ik thuis, heeft ze ipv pampasschijven tijgerscampies gepaktEn Lein lust eigenlijk geen garnalen of vis. Ik doe ze op de bbq met rijst en geroerbakte paksoi. Kijken of ze dat lust
Ja. Ze hebben een kerstkaart gevonden voor komende kerst.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
Kotsen? Ik vind het sinds de eerste zwangerschap niet erg meer
Als je 7 maanden lang (ik begon pas bij 7 weken) 3x per dag gekotst hebt ben je gewend
Maar kan iemand me even helpen met vertalen?
Ik mailde deze foto naar mijn schoonouders.
Krijg deze mail terug:
Ja dit is echt een statie portret, alleen al vanwege de achtergrond..
We nemen dit in productie
snapt iemand die mail?
What the hell is een pampasschijf??quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was net bij de slager en bestelde een paar boerenkarbonades een paar pampasschijven en een stuk grillworst. Kom ik thuis, heeft ze ipv pampasschijven tijgerscampies gepaktEn Lein lust eigenlijk geen garnalen of vis. Ik doe ze op de bbq met rijst en geroerbakte paksoi. Kijken of ze dat lust
Is het welquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
What the hell is een papasschijf??Klinkt niet echt smakelijk moet ik zeggen..
Een pampaschijf is een dikke schijf van een varkensrollade, feitelijk. Met katensprek en gekneusde pepers erin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
What the hell is een pampasschijf??Klinkt niet echt smakelijk moet ik zeggen..
Varkensfilet op een rol, met in het midden katenspek en franse mosterd/gesmashte peperkorrels, lekker op de grill of barbequequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
What the hell is een pampasschijf??Klinkt niet echt smakelijk moet ik zeggen..
Goed ideequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
Je kan ze ook in een Indiase Curry verwerken, op die manier ben ik ze wel gaan lusten
Wat mij betreft ook lekker hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee
Ze zitten op een spies, dus ik smijt ze op de houtskoolgrillLekker met een slok Cava
wel gewonnen toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
kaas 2e paasdag: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X8UIU3O3.jpg
Ben ik ook wel benieuwd naar, geen idee hoe Kaas eruit ziet bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Stoer Kaas!! Ik gok dat jij de 2e van links bent??
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef Aure het volgende:
Haha een vriend van me:
* Waarom is er een alcoholverbod hier?
- Omdat Feyenoord-Ajax de bekerfinale spelen.
*HE? Waarom doen ze dat twee keer? En Twente is toch kampioen?
Dus ik helemaal uitleggen dat het om 2 verschillende dingen gaat en waarom de bekerfinale in 2 keer wordt gespeeld etc. Vervolgens zie ik op twitter verschijnen:
"Dus Twente is landskampioen, maar Ajax en Feyenoord spelen-opnieuw- de bekerfinale.. Dat legt een vrouw mij net uit"
HAHA
Actie fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
kaas 2e paasdag: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X8UIU3O3.jpg
Kun je ze ook aan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik weer kleding maat 42 kan kopenvoelt toch een stuk fijner..
Uiteraard, anders zou ik het natuurlijk niet kopen.. tsss.. domme Steerquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik weer kleding maat 42 kan kopenvoelt toch een stuk fijner..
40 is genoeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef Aure het volgende:
[..]
wat goed! tot welke maat wil je uiteindelijk afvallen?
Nou je bent al goed op wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
40 is genoeg.nog 10 kilo te gaan.. gaat nu best een beetje langzaam helaas..
Niet snel is niet erg nee, maar heeeel langzaam is ook weer niet leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou je bent al goed op wegEn op zich is dat goed toch? Dat het niet te snel gaat?
Jeej! Wat goed!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens op het moment dat het qua kilo's even helemaal niet opschiet, maar qua strakker worden nog steeds wel doorgaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet snel is niet erg nee, maar heeeel langzaam is ook weer niet leuk
Zit te twijfelen of ik het aandurf vanavond na het eten. Wil niet mijn knieën vernaggelen.. Misschien gewoon proberen, lesje van Evy uit het begin pakken met korte stukje. Misschien wel de 2 minuten les. (2 minuten rennen, 2 lopen en dat herhalen).quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jeej! Wat goed!Ik nog niet helaas. Maar als ik zo blijf lopen zal dat wel komen
Net weer wezen lopen! *schouderklopjevoorzelf*
Heb je goede schoenen? Snel last van je knieën?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik het aandurf vanavond na het eten. Wil niet mijn knieën vernaggelen.. Misschien gewoon proberen, lesje van Evy uit het begin pakken met korte stukje. Misschien wel de 2 minuten les. (2 minuten rennen, 2 lopen en dat herhalen).
Ja en ja. Goeie schoenen, slechte knieënquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je goede schoenen? Snel last van je knieën?
Proberen kan geen kwaad natuurlijk, gewoon heel rustig dribbeltempo.
Oké, dat is wel lastig danquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en ja. Goeie schoenen, slechte knieën
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef SeaOfLove het volgende:
hier kwam de kleine slijmjurk net de keuken in, werpt een blik in de pannen, ziet dat ik appelflappen aan het maken ben en zegt: oh mammie, ik hou van jouNouja, beter dan laatst toen ze zei: ik ga wel patat halen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Stoer Kaas!! Ik gok dat jij de 2e van links bent??
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef SeaOfLove het volgende:
hier kwam de kleine slijmjurk net de keuken in, werpt een blik in de pannen, ziet dat ik appelflappen aan het maken ben en zegt: oh mammie, ik hou van jouNouja, beter dan laatst toen ze zei: ik ga wel patat halen
Dat had ik 4 weken geleden of zo, in de paskamer zaten die 2 maten minder strakker, maar ik dacht hoppa meenemen, en ja hoor, nu gaat hetquote:
Dat wil je niet weten, geloof me...quote:
Niet echt, 2 dagen buikpijn nu. Raar, want ik heb nooit buikpijn. Heb ook niet iets anders gegeten dan normaal. Drink wel meer thee de laatste tijd, maar om het nou daar op te schuivenquote:
Spieren! Door het lopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op het moment dat het qua kilo's even helemaal niet opschiet, maar qua strakker worden nog steeds wel doorgaat.
Ik zoeken hier, denk woar danquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag goed nieuws @ Lein dikke kus, geweldig
In de kroeg van de hooligans staat een klein pakje appelsientje voor je klaarquote:
Ja dat aankomen door het sporten herken ik jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Spieren! Door het lopen.
Als je een beetje traint, kun je in den beginne zelfs 'aankomen'. Komt dan wel in de plaats van vet. Dus strakker in je lijf én dunner, maar minder hard afvallen op de weegschaal. Die weegschaal weegt het toale bulletje natuurlijk. Niet alleen het vet.
Toen ik begon bij mijn personal beul kwam ik in de eerste maand drie kilo aan. En bedankt hè, dacht ik nog.
Geweldige filmsquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok... Ik voel even een hele grote dikke generatiekloof tussen Kaas en mij. Hij heeft Toy Story niet gezienMonsters inc. ook niet
The Incredibles ook niet
![]()
Ik heb een ouwe vent
Speelgoed verhaal heb ik wel gezien maar die andere films nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok... Ik voel even een hele grote dikke generatiekloof tussen Kaas en mij. Hij heeft Toy Story niet gezienMonsters inc. ook niet
The Incredibles ook niet
![]()
Ik heb een ouwe vent
Zit ook nog wel strak hoor, maar ik ga er van uit dat het op het feest als gegoten zitquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik 4 weken geleden of zo, in de paskamer zaten die 2 maten minder strakker, maar ik dacht hoppa meenemen, en ja hoor, nu gaat het
Dit wilde ik ook net gaan zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er mis met 'aankomen' als het spier is ipv vet? Je lichaam (ook het vrouwenlichaam) gaat er atletischer, slanker uitzien en je kunt een maatje minder dragen, en het is gezond. Je kunt ook meer gaan eten omdat het rustmetabolisme omhoog gaat.
Vetmassa, omvang van je lichaam of spiegel is een veel betere graadmeter dan de weegschaal.
je hebt in ieder geval lekker gepoept vanochtendquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet echt, 2 dagen buikpijn nu. Raar, want ik heb nooit buikpijn. Heb ook niet iets anders gegeten dan normaal. Drink wel meer thee de laatste tijd, maar om het nou daar op te schuiven
Hm, dat ben ik al een tijdje niet meer geweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval lekker gepoept vanochtendMaar wel raar dan, je weet zeker dat je niet ongesteld moet worden?
![]()
Omdat ik het gewicht meezeul en het mijn gewrichten meer belast ( in mijn geval dan) dat was nou net niet de bedoelingquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er mis met 'aankomen' als het spier is ipv vet? Je lichaam (ook het vrouwenlichaam) gaat er atletischer, slanker uitzien en je kunt een maatje minder dragen, en het is gezond. Je kunt ook meer gaan eten omdat het rustmetabolisme omhoog gaat.
Vetmassa, omvang van je lichaam of spiegel is een veel betere graadmeter dan de weegschaal.
Doe even een testjequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, dat ben ik al een tijdje niet meer geweest
Toch zwanger?
dat zal het zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben m'n huisgenoten met m'n shampoo lopen klooien zeker
Ik ben geen arts (vertel ze alleen vaak wat ze moeten doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat ik het gewicht meezeul en het mijn gewrichten meer belast ( in mijn geval dan) dat was nou net niet de bedoeling
Verder ook pluspunten absoluut.
Oja ook nog een min puntje in mijn geval dan.. ik kan niet echt stoppen met sporten want dan krijg ik zo'n bizarre optater dat ik compleet verkramp/verstijf![]()
Ik had dit aangegeven bij mijn arts die moest er wel een beetje om lachen maar gaf wel aan dat dit idd zo kan werken, dus ik moest maar lekker blijven sporten
Binnenkort wil ik naar zo'n sport adviseur die ervaringen hebben met reuma patienten kijken wat er anders kan om het gewicht terug te brengen zodat ik daar meer voordeel uit kan halen.
Zou het wel een stunt vinden als Ajax het alsnog verprutst.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef golfer het volgende:
Pfoe. Thuis. Was een druk werkdagje.
Maar op tijd thuis om even te kunnen kijken op de TV hoe Ajax die beker ophaalt in Rotterdam.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:40 schreef borisz het volgende:
In de kroeg van de hooligans staat een klein pakje appelsientje voor je klaar
/fokcrypto.
Jupquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Tellen uitdoelpunten dubbel, zoals in Europese wedstrijden, of niet?
Ja, zoiets denk ik! (hoop ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Spieren! Door het lopen.
Als je een beetje traint, kun je in den beginne zelfs 'aankomen'. Komt dan wel in de plaats van vet. Dus strakker in je lijf én dunner, maar minder hard afvallen op de weegschaal. Die weegschaal weegt het toale bulletje natuurlijk. Niet alleen het vet.
Toen ik begon bij mijn personal beul kwam ik in de eerste maand drie kilo aan. En bedankt hè, dacht ik nog.
Ach, je moet misschien opnieuw beginnen, maar je bouwt het vast en zeker sneller op dan de eerste keer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef DarkElf het volgende:
mooi dat t zo lekker gaat lielie. Ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan hardlopen. Zeker al moet ik weer opnieuw beginnen.
Oh, wat zal de prijsuitreiking een feest worden in de Kuip als Ajax wintquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef golfer het volgende:
Pfoe. Thuis. Was een druk werkdagje.
Maar op tijd thuis om even te kunnen kijken op de TV hoe Ajax die beker ophaalt in Rotterdam.
Dat klopt, je spieren hebben een "geheugen"quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:13 schreef LieLie het volgende:
Ach, je moet misschien opnieuw beginnen, maar je bouwt het vast en zeker sneller op dan de eerste keer.
dat hoop ik wel jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, je moet misschien opnieuw beginnen, maar je bouwt het vast en zeker sneller op dan de eerste keer.
Of hij heeft een andere smaakquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
The Incredibles ook niet
![]()
Ik heb een ouwe vent
Ja, dat wordt een groot feest dan in Rotterdam.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef TAV74 het volgende:
Oh, wat zal de prijsuitreiking een feest worden in de Kuip als Ajax wint![]()
Zou me ernstig goed doen als Ajax ze van de mat veegt vandaagquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een groot feest dan in Rotterdam.
En ze waren net zo trots op al die mooie t-shirtsquote:
Zo zeker ja, met de normale broeken erbij vind ik ze wel te doen. Geel is alleen net iets te.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:39 schreef borisz het volgende:
Ik vind het uitshirt van Ajax wel erg lelijk
idd, ik kijk weinig films helemaal afquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Of hij heeft een andere smaak
golfer heeft ook heel veel films, series nooit gezien. Maar dat heeft niets met zijn leeftijd te maken
p-menu?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:01 schreef DarkElf het volgende:
oh ja de bloemkoolsoep is niet echt mijn smaak. Als de mr thuis is zal ik hem eens laten proeven maar ik verwacht dat we iets anders gaan eten.
Nouja, dan heeft Kaas wel iets in te halen tegen de tijd dat de kids (want die komen er) films gaan kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Of hij heeft een andere smaak
golfer heeft ook heel veel films, series nooit gezien. Maar dat heeft niets met zijn leeftijd te maken
Mijn idee iddquote:
Coolquote:
MIj te 010quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
omfg die ballenmeisjes
Iets voor jou, Borisz?
er is iets mis met iedereen die kengetallen gebruikt om steden en/of voetbalclubs aan te duidenquote:
Juist ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
er is iets mis met iedereen die kengetallen gebruikt om steden en/of voetbalclubs aan te duiden
Wat is je favoriete film?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd, ik kijk weinig films helemaal afen ze blijven vaak niet hangen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Er is iets mis met iemand die zich daarover zo kan opwinden
Ach Amsterdam noem ik ook wel 020. Meer uit gemakzucht dat ik kengetallen gebruikquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
er is iets mis met iedereen die kengetallen gebruikt om steden en/of voetbalclubs aan te duiden
Waarover?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Er is iets mis met iemand die zich daarover zo kan opwinden
Gebruik dan een PIquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarover?![]()
(psst: het is een smiley, ik geef er niet echt bij over)
Dacht je echt dat ik witheet achter mijn toetsenbord zit als iemand een kengetal intyptquote:
Tegenwoordig komt toch iedereen uit 06quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken de kengetallen van steden niet eensWaarom zou ik dat moeten kennen?
iddquote:
Isaquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Euhm, 010, 013, 020, 026, 074 en 053, meer schieten me er nu niet te binnen geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee! Ik ken 0528 en 0592 en 050quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef TAV74 het volgende:
Euhm, 010, 013, 020, 026, 074 en 053, meer schieten me er nu niet te binnen geloof ik
Ja, dat zal wel rust geven. En HOE'A voor DNAquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Wow, de 41 jarige Hoogevener die opgepakt was voor de moord op Andrea Luten 17 jaar geleden heeft nu ook bekendDan is de zaak wel rond lijkt me, DNA-match + bekentenis. Wat heel erg fijn voor die ouders dat de dader eindelijk is opgepakt.
Op Bobs na ook weinig van Uitgeest gezien in mijn leven. Al moet je Bobs eigenlijk ook overslaan tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga voor het eerst van mijn leven naar Uitgeest, zo kom je nog eens ergens
zelfs ik ben daar wel eens geweest.... vroegerquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga voor het eerst van mijn leven naar Uitgeest, zo kom je nog eens ergens
Dan wonen we bij elkaar in de buurt, maar dat is geen nieuwsquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ken 0528 en 0592 en 050
1-4quote:
De Luingeshowquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef golfer het volgende:
Publiekswissel van de scheids.
Dat kan alleen met Luinge.
Ja, ik vind het echt ongelooflijk, zoiets. Heb de berichtgeving met veel belangstelling gelezen. Onvoorstelbaar als dat met je kind gebeurt. Ik hoop dat het ze wat 'closure' geeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Wow, de 41 jarige Hoogevener die opgepakt was voor de moord op Andrea Luten 17 jaar geleden heeft nu ook bekendDan is de zaak wel rond lijkt me, DNA-match + bekentenis. Wat heel erg fijn voor die ouders dat de dader eindelijk is opgepakt.
na zoveel jaar wat goed voor haar ouders idd eindelijk duidelijkheidquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
eindelijk ja.... zo triest dit altijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
na zoveel jaar wat goed voor haar ouders idd eindelijk duidelijkheid
Heldquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hardgelopen!
Meteen maar met les 4 begonnen van Evy en die kon ik aardig volhouden. Heb nu natuurlijk ook 5 kilo minder mee te zeulen he. Even kijken wat mijn knieën morgen er van vinden, maar ik ben al lang blij dat het ging allemaal
@DNA verhaal: echt goed dat dit soort zaken nu toch opgelost worden. Las dat de ouders enorm opgelucht zijn.![]()
Sam heeft al lekker er op gelebbert, koelt ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Goed bezig, Sun! Eventueel een icepack op je knieen, preventief?
Dat laatste denk ik. Het eerste geeft veel meer mogelijkheden om privacy aan te tasten en ik vraag me af hoeveel zaken het nu echt op gaat lossen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
DNA-dilemma: Moet iedere Nederlander verplicht worden een DNA-profiel in een databank te laten opslaan, of blijft dat alleen verplicht voor veroordeelde geweldplegers?
Zo dan. Hoe komt dat?quote:
Ik zou er persoonlijk, uiteraard onder de nodige voorwaarden, niet zoveel problemen mee hebben geloof ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
DNA-dilemma: Moet iedere Nederlander verplicht worden een DNA-profiel in een databank te laten opslaan, of blijft dat alleen verplicht voor veroordeelde geweldplegers?
daar valt veel over te zeggen....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:Hardgelopen!
Meteen maar met les 4 begonnen van Evy en die kon ik aardig volhouden. Heb nu natuurlijk ook 5 kilo minder mee te zeulen he. Even kijken wat mijn knieën morgen er van vinden, maar ik ben al lang blij dat het ging allemaal
@DNA verhaal: echt goed dat dit soort zaken nu toch opgelost worden. Las dat de ouders enorm opgelucht zijn.![]()
juist dat zou veel zaken oplossenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Het eerste geeft veel meer mogelijkheden om privacy aan te tasten en ik vraag me af hoeveel zaken het nu echt op gaat lossen.
deze is makkelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
Dat mag je hopen! Voor hetzelfde geld maakt het mensen verdacht die er niets mee te maken hebben en probeer je dan maar eens eruit te praten.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef DarkElf het volgende:
goed zo sunny! En preventief koelen is idd een goed idee.
Seks doe je toch met zn 2enquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Ohmijngodohmijngodohmijngod, vertel me alsjeblieft dat dat programma gespeeld is.
Je meent hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Seks doe je toch met zn 2en
En het is wel echt geloof ik.. Er waren er ooit 2 van t vorige seizoen te gast bij een radioprogramma en toen gingen ze uitleggen dat zij dus allemaal vragen krijgen en voor elke goede vraag winnen ze iets (beautyzooi etc). En ze hadden ook best wel veel dingen goed, maar je ziet op tv de meest domme dingen die ze hebben gezegdEn ze worden er ook wel een beetje op gecast geloof ik.
Het is echt erg hequote:
Ja dat is dus de vraag. Bij CNN geven ze aan dat het mogelijk door 'computertrading' die daling is geweest. Ofwel handelen in aandelen door computers.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
[blond aan] Waarom gebeurde dat nou net dan? [/blond]
He, gelukkig iemand die deze nuance aanbrengt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef z80 het volgende:
deze is makkelijk.
NIET.
dat je dna af neemt bij een veroordeelde prima.
maar meteen iedereen verdacht maken, gaat mij te ver.
en denk even terug een iets maar dan 65 jaar.
dankzij een perfecte registratie was het heel makkelijk en een bepaalde groep mensen te vinden.
met een dna database gaat het nog makkelijker.
en er zijn ook bepaalde bedrijven die wat graag een kijkje willen nemen in deze database. (verzekeringen bv).
Idd. Aan de andere kant ben ik dan weer niet tegen een EPD maar dat is in feite natuurlijk precies hetzelfde issue.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
Maar het risico dat er misbruik van kan worden gemaakt is mij veel te hoog.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef cybermans het volgende:
[insert een zut vloeken] makelaar.... gewoon niet komen opdagen... meer dan een uur staan wachten in Utrecht. en om nou te zeggen dat het erg warm was nee
[insert een zut vloeken] makelaar.... gewoon niet komen opdagen... meer dan een uur staan wachten in Utrecht. en om nou te zeggen dat het erg warm was nee
En de makelaar was niet telefonisch bereikbaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef cybermans het volgende:
Ik ben ook ontzettend tegen hoe goed het ook klinkt (kans op misbruik mi te ook) en het EPD is geweldig....als iedereen eerlijk en integer isquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
He, gelukkig iemand die deze nuance aanbrengt.![]()
Daarom ben ik er ook op tegen. Meeste Nederlanders volgens mij niet.
Hoor er van ma ook wel eens wat over. Die heeft er ook veel bedenkingen over.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
Tegen het EPD heb ik ook vrij veel bedenkingen. Vooral omdat ik nu al in mijn omgeving (werk van B.) zie hoe bij proeven ermee allerlei zaken fout gaan en mensen er toegang toe krijgen die er niet bij zouden mogen komen.
Dat laatste is altijd het probleem met dit soort dingen. Als er zekerheid zou zijn dat het alleen in geval van misdrijven geraadpleegd zou mogen en vooral kunnen worden had ik geen enkel probleem. Dat zou dan ook mijn voorwaarde zijn. Uitvoerbaarheid is dan dus het probleem.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
He, gelukkig iemand die deze nuance aanbrengt.![]()
Daarom ben ik er ook op tegen. Meeste Nederlanders volgens mij niet.
natuurlijk niet die ***** zat natuurlijk in de kroeg voetbal te kijken ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En de makelaar was niet telefonisch bereikbaar
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef Laydina het volgende:
Men.. ik voel me nog steeds zwaar baggerHopelijk kom ik morgen mijn bed wel uit om te werken en dat ik mij dan wat beter voel
Tnxquote:
Dan sta je ook wel even raar te kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Campingbedje gescoord en kreeg meteen berg toffe jongenskleertjes mee![]()
De tomtom kende de wijk in Uitgeest nog niet waar ik zijn moest, kortom hij leidde me naar een zandvlakte
Dan heb je wel echt de dag van je levenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, in dit soort zaken is het toch fraai dat iemand door een DNA match wordt opgepaktMoet ook verrassend zijn geweest voor de medewerker van het forensisch instituut die deze match boven zag komen hehe.
Nou, ik zag het al aankomen. Maar gelukkig er liep een vrouw in het wild in de woestenij en die wist waar ik moest zijnquote:
Fijn he, echte katersquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tnx
Ik kan nu wel zeker zeggen dat ik voor het eerst echt dronken wasHeb ik dat ook weer eens meegemaakt
Dank aan 'in de woesternij lopende vrouwen'quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Nou, ik zag het al aankomen. Maar gelukkig er liep een vrouw in het wild in de woestenij en die wist waar ik moest zijn
Echte katers vind ik meer van koppijn, misselijk evt, maar gewoon echt brak voelen. Geen koppijn gehad ofzo, alleen maar een maag die niks erin wilde hebbenquote:
Tis ook zeker kut, schelden heeft geen zin, maar je ongenoegen laten blijken mag natuurlijk altijd en is meer dan terecht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef cybermans het volgende:
ik ga morgen wel bellen voor een nieuwe afspraak met de mededeling dat ik heel erg niet vrolijk ben enzo
maar ja het heeft geen zin om te gaan schelden en maybe is er wel een goede reden voor. Neemt niet weg dat ik liever ook de 2e helft had willen kijken
Idd jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe je hebt het goed te pakken Laydina.. Meestal gaat het na een dag uitbrakken en dan een nacht flink slapen echt wel weer beter. Misschien dat je wat moeier bent dan normaal..
Er wordt een hoop gebouwd daar jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, ik zag het al aankomen. Maar gelukkig er liep een vrouw in het wild in de woestenij en die wist waar ik moest zijn
Oeps....foutjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
LOL
http://www.businessinside(...)-finger-error-2010-5
Iemand maakte van een miljoen een miljard![]()
een flinke hoeveelheid vocht naar binnen werken helpt meestal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Idd jaHoop ik ook op.
Zolang ik morgen maar gewoon kan werken, ben ik al blij
Thnxquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Laydina het volgende:
Tot ziens P.. trouwens leuke foto die met die tong
Water wou m'n lichaam ook niet accepterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef z80 het volgende:
een flinke hoeveelheid vocht naar binnen werken helpt meestal.
niet in 1 keer, maar in kleine beetjes.
het beste is een sport drankje, maar een glas sap of limonade is ook goed.
Weltruste !quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
Zo maar weer richting bed, lange dag morgen
Welterusten!![]()
je weet nog wel wat je allemaal gedaan hebt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Water wou m'n lichaam ook niet accepterenOok geen kleine beetjes.
Maar nu gaat het wel weer redelijk gelukkig
Ik heb een paar gaatjes in m'n geheugen zitten, maar over het alemeen welquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef z80 het volgende:
[..]
je weet nog wel wat je allemaal gedaan hebt?
of mogen we een paar mooie foto's verwachten![]()
en zolang het water er niet meteen weer wordt uit gegooid stug blijven doordrinken.
de alcohol moet er uit, en dit zorgt er voor dat je uitdroogt,
met het "minder prettig"gevoel.
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik achteraf de verhalen van vrienden hoor en bedenk...owja dat wist ik toch nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb een paar gaatjes in m'n geheugen zitten, maar over het alemeen wel![]()
Foto's zijn er alleen van toen ik nog nuchter was
Ik zal het onthouden![]()
maar vandaag ging het er gelijk weer uit
Of @makelaar #sucks #koudman #wachtenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En de makelaar was niet telefonisch bereikbaar
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik achteraf de verhalen van vrienden hoor en bedenk...owja dat wist ik toch niet
* Stereotomy hand opsteektquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
Tegen het EPD heb ik ook vrij veel bedenkingen. Vooral omdat ik nu al in mijn omgeving (werk van B.) zie hoe bij proeven ermee allerlei zaken fout gaan en mensen er toegang toe krijgen die er niet bij zouden mogen komen.
Als je niks binnenhoudt, eerst een droge boterham of cracker eten. Tis moeilijk, maar dat helpt echt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb een paar gaatjes in m'n geheugen zitten, maar over het alemeen wel![]()
Foto's zijn er alleen van toen ik nog nuchter was
Ik zal het onthouden![]()
maar vandaag ging het er gelijk weer uit
naja, ik heb er altijd zo'n handje van als iemand een extreem domme opmerking maakt de volgende dialoog te handhaven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Laydina het volgende:
[..]dat is wel heel erg dan. Nog wat leuke verhalen die je wilt delen?
Enige wat ik vaak wel vergeet is wat ik gesmst heb, naar mensen. Maar dat viel gelukkig mee
Hij dacht er idd vast mee weg te komen, ook omdat hij nooit ook maar een beetje verdacht was geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Dan heb je wel echt de dag van je levenHet doet mij echt deugd dat iemand er niet mee weg komt, met zoiets gruwelijks. Terwijl hij waarschijnlijk al die jaren heeft gedacht van wel.
Ik ben ook niet voor iedereen in de database, maar bijvoorbeeld plegers van huiselijk geweld... Sure.
Vind ik dronken dropje leukerquote:
Maar ik ben ondertussen gestopt met drinken, al 1,5 week op een rij !quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Laydina het volgende:
@braam.. altijd leuk![]()
Ik weet wel dat ik gisteravond struikelde ofzo en op de grond viel . En dat iemand mij m'n telefoon en wat geld van de grond raapte en teruggaf.Dat vind ik dan weer toch een tikkeltje te ver.
Gestopt met drinken? Als in gewoon geen feestje meer gehad zeker?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar ik ben ondertussen gestopt met drinken, al 1,5 week op een rij !
Diezelfde avond nog?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nooit dronken want als ik dronken ben ga ik heel makkelijk kotsen en dat is kut
Dat is wel heel nasty, want dat vergalt ook gewoon de avond an sich.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jupben 2 keer echt dronken geweest
nee het gaat bij mij echt heel snel en kotsen is gewoon goor en ook nasty voor anderen dus ik ben een vrij voorzichtige drinker (voordeel is dat je t de volgende dag amper een centje pijn hebt)quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel heel nasty, want dat vergalt ook gewoon de avond an sich.![]()
Ik heb het vaak de volgende dag. Tja ach dat overleef je dan wel en heb je toch nog gewoon een leuk avond gehad
Begrijpelijk ja. Maar wel jammer dat het zoveel effect heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee het gaat bij mij echt heel snel en kotsen is gewoon goor en ook nasty voor anderen dus ik ben een vrij voorzichtige drinker (voordeel is dat je t de volgende dag amper een centje pijn hebt)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Isa, heeft Ross vandaag nog ergens gestemd?
Ach ik heb geen drank nodig verder hoor, vind het alleen irritant dat anderen gaan zeuren dat je nooit eens helemaal los gaat etc. ja ik kots gewoon niet graagquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Maar wel jammer dat het zoveel effect heeft.
Gelukkig kunnen we zonder drank ook een hoop lol hebben
naja, vorige week donderdag was ik echt zo dodelijk kapot vano.a. alcohol dat ik gewoon oprecht heb nagedacht over mijn levenstijl en toch ff besloten heb een paar aanpassingen te maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gestopt met drinken? Als in gewoon geen feestje meer gehad zeker?
Maar uhm. hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel dat er gewoon bij, dan begrijpen ze het misschien wat eerderquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach ik heb geen drank nodig verder hoor, vind het alleen irritant dat anderen gaan zeuren dat je nooit eens helemaal los gaat etc. ja ik kots gewoon niet graag
nee dan begrijpen ze het nog niet en dan valt het allemaal wel mee etc etc en dan zeg ik gewoon: nee dat doet het niet, ik wilde een colaquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vertel dat er gewoon bij, dan begrijpen ze het misschien wat eerder
Geen ideequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
'helemaal los' wtf betekent dat nou eigenlijjk? Dat je je als een malloot gedraagt en niet meer helder kan denken?Net zoals je al zegt memo: zonder drank kan je ook gewoon lol hebben.
Kan heel goed maar vind ik nooit zo leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef Laydina het volgende:
@braam. Maar als je drinkt, kan je dan moeilijk een grens vinden? Blijf je dan ook gewoon drinken totdat het niet meer gaat ofzo? Of kan je na 4 biertjes ook zeggen, ik ga over op de cola?
Ach een tijdje stoppen met drinken kan natuurlijk nooit kwaad. Dus succes
Pfff, als mensen dat tegen mij zeggen, dan zwicht ik en heb ik de volgende dag een kater. Good for you dat je dan verstandig bentquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach ik heb geen drank nodig verder hoor, vind het alleen irritant dat anderen gaan zeuren dat je nooit eens helemaal los gaat etc. ja ik kots gewoon niet graag
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff, als mensen dat tegen mij zeggen, dan zwicht ik en heb ik de volgende dag een kater. Good for you dat je dan verstandig bentZou ik ook eens moeten doen
Eens. Vaak lallend aangeschoten geweest maar dronken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan begrijpen ze het nog niet en dan valt het allemaal wel mee etc etc en dan zeg ik gewoon: nee dat doet het niet, ik wilde een cola![]()
pieeeeemoooooools!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
We kijken nog even naar een aflevering realityporno Family Business
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |