NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier ook! Nog wel.. Zie dat er rond 3 uur buien deze kant op komen..
Die is zeker van het licht hemzelve.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
- Connaissez-vous monsieur Gaaikema?
-- Quel Gaaikema?
- Cet Gaaikema!
Hermanquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die is zeker van het licht hemzelve.
Finkersquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die is zeker van het licht hemzelve.
* TAV74 kijkt treurig naar zijn broodje kaasquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
middag
lamsboutje als lunch is niet verkeerd
lekker juistquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 kijkt treurig naar zijn broodje kaas
morgen voor mij ook weer simpele lunchquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 kijkt treurig naar zijn broodje kaas
Lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
fc kas ik laatst iets van jou over bloemkoolsoep? Ga ik zo eens maken, voor t eerst. Ben benieuwd
nee koken in melk en water. Met gefruit uitje en wat spekjes erover . Heb t recept nog niet goed bekeken maar t is heel simpel zag ikquote:
Hmm klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee koken in melk en water. Met gefruit uitje en wat spekjes erover . Heb t recept nog niet goed bekeken maar t is heel simpel zag ik
ow, dat klinkt ook wel lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee koken in melk en water. Met gefruit uitje en wat spekjes erover . Heb t recept nog niet goed bekeken maar t is heel simpel zag ik
ja, logische vergissing natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
heeft ze ipv pampasschijven tijgerscampies gepakt![]()
Je kan ze ook in een Indiase Curry verwerken, op die manier ben ik ze wel gaan lustenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was net bij de slager en bestelde een paar boerenkarbonades een paar pampasschijven en een stuk grillworst. Kom ik thuis, heeft ze ipv pampasschijven tijgerscampies gepaktEn Lein lust eigenlijk geen garnalen of vis. Ik doe ze op de bbq met rijst en geroerbakte paksoi. Kijken of ze dat lust
Ja. Ze hebben een kerstkaart gevonden voor komende kerst.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
Kotsen? Ik vind het sinds de eerste zwangerschap niet erg meer
Als je 7 maanden lang (ik begon pas bij 7 weken) 3x per dag gekotst hebt ben je gewend
Maar kan iemand me even helpen met vertalen?
Ik mailde deze foto naar mijn schoonouders.
Krijg deze mail terug:
Ja dit is echt een statie portret, alleen al vanwege de achtergrond..
We nemen dit in productie
snapt iemand die mail?
What the hell is een pampasschijf??quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was net bij de slager en bestelde een paar boerenkarbonades een paar pampasschijven en een stuk grillworst. Kom ik thuis, heeft ze ipv pampasschijven tijgerscampies gepaktEn Lein lust eigenlijk geen garnalen of vis. Ik doe ze op de bbq met rijst en geroerbakte paksoi. Kijken of ze dat lust
Is het welquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
What the hell is een papasschijf??Klinkt niet echt smakelijk moet ik zeggen..
Een pampaschijf is een dikke schijf van een varkensrollade, feitelijk. Met katensprek en gekneusde pepers erin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
What the hell is een pampasschijf??Klinkt niet echt smakelijk moet ik zeggen..
Varkensfilet op een rol, met in het midden katenspek en franse mosterd/gesmashte peperkorrels, lekker op de grill of barbequequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
What the hell is een pampasschijf??Klinkt niet echt smakelijk moet ik zeggen..
Goed ideequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
Je kan ze ook in een Indiase Curry verwerken, op die manier ben ik ze wel gaan lusten
Wat mij betreft ook lekker hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee
Ze zitten op een spies, dus ik smijt ze op de houtskoolgrillLekker met een slok Cava
wel gewonnen toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
kaas 2e paasdag: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X8UIU3O3.jpg
Ben ik ook wel benieuwd naar, geen idee hoe Kaas eruit ziet bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Stoer Kaas!! Ik gok dat jij de 2e van links bent??
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef Aure het volgende:
Haha een vriend van me:
* Waarom is er een alcoholverbod hier?
- Omdat Feyenoord-Ajax de bekerfinale spelen.
*HE? Waarom doen ze dat twee keer? En Twente is toch kampioen?
Dus ik helemaal uitleggen dat het om 2 verschillende dingen gaat en waarom de bekerfinale in 2 keer wordt gespeeld etc. Vervolgens zie ik op twitter verschijnen:
"Dus Twente is landskampioen, maar Ajax en Feyenoord spelen-opnieuw- de bekerfinale.. Dat legt een vrouw mij net uit"
HAHA
Actie fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
kaas 2e paasdag: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X8UIU3O3.jpg
Kun je ze ook aan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik weer kleding maat 42 kan kopenvoelt toch een stuk fijner..
Uiteraard, anders zou ik het natuurlijk niet kopen.. tsss.. domme Steerquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik weer kleding maat 42 kan kopenvoelt toch een stuk fijner..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |