Ohquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik Tegan typ maakt ie er rehabilitatie van :p
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ben nu iets langer bezig. 2 maanden ongeveer en ruim 8 kilo kwijt. Maar ik sport nog niet (ruggedoe) dus hopelijk gaat het dan iets sneller!
En met jezelf vaste tijden afspreken? Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meestal wel jaik vind het ook lastig om goed te blijven eten. Ik heb geen stoornis of zo, maar ik krijg geen honger, vet raar
Ja, eigenlijk ben ik van plan om per dag een eetschema te maken zodat ik dat moet eten. Maar daar heb ik even hulp bij nodig, dus dan moeten m'n mam en ik beiden tijd hebben. En dan gaat het hopelijk beterquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En met jezelf vaste tijden afspreken? Of heb je dat al geprobeerd?
Slim plan ja, om er even voor te gaan zitten en een goed plan te maken. Hopelijk krijg je er dan weer een beetje beweging in!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik van plan om per dag een eetschema te maken zodat ik dat moet eten. Maar daar heb ik even hulp bij nodig, dus dan moeten m'n mam en ik beiden tijd hebben. En dan gaat het hopelijk beterIk hou jullie op de hoogte. Als het beter gaat.
Watvoor dieet doe jij?
Ik ken het systeem, ik doe het ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Slim plan ja, om er even voor te gaan zitten en een goed plan te maken. Hopelijk krijg je er dan weer een beetje beweging in!
Ik ben aan het weight-watchen![]()
Wel handig. Je hebt je punten en daar doe je het mee. Kun je zelf kiezen wat je er voor neemt of niet, en ligt niks vast. Was in het begin wel even puzzelen enzo, maar nu gaat het bijna automatisch
En de wekelijkse WW-cursus met ouwe dikke taarten die zeiken dat ze wéér niet van de chips af konden blijven en maar niet snappen dat ze niet afvallen blijft hilarisch
Ach komop, het is ook eens een keer een avondje leut. 98% van de tijd gaat het prima toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Tegan het volgende:
Mja idd, paar posts slowchat tussendoor is wel iets anders dan dit.
Zal ik de TT even aanpassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zal ik de TT even aanpassen?Show je nagels en je ranke lichaampje dan graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Show je nagels en je rankeranzige lichaampje dan graag.
Alleen nagels ook goed?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Show je nagels en je ranke lichaampje dan graag.
Mooie kleur!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen nagels ook goed?
[ afbeelding ]
Met mijn zielige pinkje
EN ZIE HOE MOOI EN VELLOOS MIJN WIJSVINGER IS. Hij is gewoon bijna normaal. Nu nog een beetje minder roodheid en het is een normale meisjesvinger![]()
[ afbeelding ]
Oh en de chihuahua wordt vandaag of morgen geboren.
Ja hè ? Zit eigenlijk best een shimmer in. Alleen het is niet zonnig, morgen misschien een macrofoto (Van de wijsvingerquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooie kleur!!
Envoor velloze vinger!
Ja, doen!! Welk kleurtje is het?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hè ? Zit eigenlijk best een shimmer in. Alleen het is niet zonnig, morgen misschien een macrofoto (Van de wijsvinger)
Mooie kleuuuur!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen nagels ook goed?
[ afbeelding ]
Met mijn zielige pinkje
EN ZIE HOE MOOI EN VELLOOS MIJN WIJSVINGER IS. Hij is gewoon bijna normaal. Nu nog een beetje minder roodheid en het is een normale meisjesvinger![]()
[ afbeelding ]
Oh en de chihuahua wordt vandaag of morgen geboren.
Oh, da's goed nieuws! Die heb ik vanmiddag nog gehaaldquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]Thanks
[..]
Die ehm. Blue out to sea!Van Catrice dus.
Neeeeeeequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef liiszle het volgende:
mn eerste keer nep nagels, gewoon simpele van de action..
lijkt t ergens op?
[ afbeelding ]
morgen lakken hequote:
Ja sorry, ik heb een beetje een plaknagelfobiequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
morgen lakken hedaar heb ik nu geen tijd meer voor
how come ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een beetje een plaknagelfobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef liiszle het volgende:
t is mn eerste keer nep, dus zien hoe het bevalt
schoenen weer opgeruimt. kom je ineens weer een hoop leuks tegenGelijk die eerste linksbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En goeiemorgen dames.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nee de middelste van de bovenste rij nomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelijk die eerste linksboven!
En goeiemorgen dames.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef liiszle het volgende:
t is mn eerste keer nep, dus zien hoe het bevalt
schoenen weer opgeruimt. kom je ineens weer een hoop leuks tegenQuote om vanavond aan mijn vriend te laten zien, dan kan ie niet meer zeuren over mijn zogenaamde overschot aan schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef Joysa het volgende:
De Hema heeft een matte topcoat! En coole neon lakjes.
Jaah!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
!!!
Ik ga de p2 lakjes inpakken voor miss moana, princess-a en amygrace
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Het idee is leuk Delta! Nu nog een scherpe foto
Doos staat klaar, het is nog even wachten op de aanvullende inhoud
Je hebt altijd meer nagellak nodigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:56 schreef milka82 het volgende:
Zeg me dat ik geen nagellak meer nodig heb..... In december een stuk of vijf, nu 101 en counting.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |