Dat was hun eigen schuld. Eerlijk gezegd fijn dat de daaraan zijn overleden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Salamando het volgende:
ik heb familie die aan sites overleden zijn ja
ja dat is inderdaad wel fijn, hoef ik niet naar die feestjes enzo toe, dus kan ik meer FOKkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat was hun eigen schuld. Eerlijk gezegd fijn dat de daaraan zijn overleden.![]()
Ik vind het belachelijk dat ze al 50 euro kosten laat staan dat ze voor het drievoudige weggaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb er een godshandse fucking hekel aan dat kaartjes voor een concert voor 50 euro binnen 2 minuten uitverkocht zijn, en die kankersites zoals livenation en ticketalert die kaartjes dan vrolijk voor het 3voudige aan durven bieden![]()
Klacht: kutsites die kaarten voor het 3voudige aan durven bieden
Zowat elk concert van de iets bekendere artiesten. Maar in dit geval was ik van plan om naar Snow Patrol te gaan.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:30 schreef ThePianoMan het volgende:
LADY GAGA
SNOW PATROL <---
JACK JOHNSON
JOHN MAYER
kom maar, welke is het?
Houd gewoon je kop, stel dat je gelijk hebt, iedereen snapt het punt wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Livenation is normale verkoop, mongool.
Doe eens lief.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Houd gewoon je kop, stel dat je gelijk hebt, iedereen snapt het punt wel.
Ik héb gewoon gelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Houd gewoon je kop, stel dat je gelijk hebt, iedereen snapt het punt wel.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zowat elk concert van de iets bekendere artiesten. Maar in dit geval was ik van plan om naar Snow Patrol te gaan.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Salamando het volgende:
ik heb familie die aan sites overleden zijn ja
Ja dat zei ik dus ook al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Live nation is gewoon de officiële ticket verkoop. Hun hanteren de goede prijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |