FOK!forum / Klaagbaak / Ziggo-monteur komt niet opdagen
Rossdaledonderdag 6 mei 2010 @ 11:01
Zo in maart ons oude internetabbo bij ziggo opgezegd omdat we een alles-in-een pakketje wilden hebben. Dus alles prima, besteld, zou per 2 april omgezet worden. Wij moesten alleen maar even het oude modem op te sturen en dan kregen we een nieuw pakket met geschikte modem enzo.

Dus wij braaf modempje terugsturen en helemaal happy met onze nieuwe modem. Ik happy modem aansluiten, doe de stekker er in -> Alle lampjes aan -> alle lampjes uit -> modem doet heulemaal niks meer.

Ziggo ons gewoon een kapotte modem opgestuurd Nouja kan gebeuren natuurlijk, ik ziggo bellen en na ruim 20 min in de wacht gestaan te hebben krijg ik zo'n knullie van de helpdesk aan de lijn.

Ik: "Hey knullie, modem die jullie hebben opgestuurd is kapoet, kunnen jullie een nieuwe sturen? Dan fix ik het zelf wel hierzo"

Knullie: "Nee meneer dat kan niet, ik kan wel een monteur sturen"

Ik: "Beetje overbodig, maar prima, zolang hij maar een nieuwe modem meebrengt want dat is het probleem"

Knullie: "Is goed, alleen kan de monteur pas over 2 weken komen"

Ik: ":( "

Knullie: "Dat is de enige mogelijkheid en we kunnen niet zomaar een nieuwe modem opsturen"

Dus gister zou dan eindelijk die monteur langskomen, nadat we al een hele maand zonder internet zitten. Hij zou tussen 17:00 en 22:00 langskomen om alles te fixen. Dus ik speciaal thuisblijven... KOMT DIE KLOOTHOMMEL GEWOON NIET OPDAGEN!! Ook geen telefoontje of niks. Dus helpdesk boos opbellen gisteren. "Al onze medewerkers zijn in gesprek en er zijn nog vele wachtenden voor u, wij raden u aan om later terug te bellen"

Klacht: Ziggo-monteurs die niet komen opdagen
Klacht 2: Ziggo helpdeskknullies die niet mogen regelen dat er gewoon een nieuwe modem opgestuurd wordt
Klacht 3: Kapotte modems
Klacht 4: Al een maand lang moeten interwebsen via mijn gsm
Splutjedonderdag 6 mei 2010 @ 11:02
GSM
Salamandodonderdag 6 mei 2010 @ 11:02
samenvatting?
troveydonderdag 6 mei 2010 @ 11:03
Bedankt voor deze herinnering waarom ik Ziggo moest mijden als de pest.
KapiteinLangzaamdonderdag 6 mei 2010 @ 11:03
Rossdaledonderdag 6 mei 2010 @ 11:03
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef Salamando het volgende:
samenvatting?
Zie klacht 1 tot 4
Tazar_Yootdonderdag 6 mei 2010 @ 11:03
gsm klinkt alsof je een Nokia 6300 hebt.
terwijl je gewoon een of andere smartphone hebt ofzeu
badboynovadonderdag 6 mei 2010 @ 11:04
Ik voel met je mee Ross, hou nog ff vol op je GSM.
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:05
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Zo in maart ons oude internetabbo bij ziggo opgezegd omdat we een alles-in-een pakketje wilden hebben. Dus alles prima, besteld, zou per 2 april omgezet worden. Wij moesten alleen maar even het oude modem op te sturen en dan kregen we een nieuw pakket met geschikte modem enzo.

Dus wij braaf modempje terugsturen en helemaal happy met onze nieuwe modem. Ik happy modem aansluiten, doe de stekker er in -> Alle lampjes aan -> alle lampjes uit -> modem doet heulemaal niks meer.

Ziggo ons gewoon een kapotte modem opgestuurd Nouja kan gebeuren natuurlijk, ik ziggo bellen en na ruim 20 min in de wacht gestaan te hebben krijg ik zo'n knullie van de helpdesk aan de lijn.

Ik: "Hey knullie, modem die jullie hebben opgestuurd is kapoet, kunnen jullie een nieuwe sturen? Dan fix ik het zelf wel hierzo"

Knullie: "Nee meneer dat kan niet, ik kan wel een monteur sturen"

Ik: "Beetje overbodig, maar prima, zolang hij maar een nieuwe modem meebrengt want dat is het probleem"

Knullie: "Is goed, alleen kan de monteur pas over 2 weken komen"

Ik: ":( "

Knullie: "Dat is de enige mogelijkheid en we kunnen niet zomaar een nieuwe modem opsturen"

Dus gister zou dan eindelijk die monteur langskomen, nadat we al een hele maand zonder internet zitten. Hij zou tussen 17:00 en 22:00 langskomen om alles te fixen. Dus ik speciaal thuisblijven... KOMT DIE KLOOTHOMMEL GEWOON NIET OPDAGEN!! Ook geen telefoontje of niks. Dus helpdesk boos opbellen gisteren. "Al onze medewerkers zijn in gesprek en er zijn nog vele wachtenden voor u, wij raden u aan om later terug te bellen"

Klacht: Ziggo-monteurs die niet komen opdagen
Klacht 2: Ziggo helpdeskknullies die niet mogen regelen dat er gewoon een nieuwe modem opgestuurd wordt
Klacht 3: Kapotte modems
Klacht 4: Al een maand lang moeten interwebsen via mijn gsm
Ziggo service kan soms inderdaad slecht zijn maar je moet niet boos worden op waarschijnlijke stagiaires die daar hun best doen. Ze kunnen niet zomaar zeggen oké we sturen een nieuw modem op dit gaat onder bespreking van hun supervisor.


Daarbij vind ik het wel een terechte klacht, monteurs die niet komen opdagen Uiteraard zal er misschien wel iets fout zijn gegaan het was gisteren 5 mei en dan kan het zijn dat de monteur vrij heeft.
Rossdaledonderdag 6 mei 2010 @ 11:05
E75, en als je er mee kan bellen en het heeft geen basisstation is het gewoon een GSM
Splutjedonderdag 6 mei 2010 @ 11:06
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef Rossdale het volgende:
E75, en als je er mee kan bellen en het heeft geen basisstation is het gewoon een GSM
In Nederland noemen wij dat een mobiele telefoon.
Rossdaledonderdag 6 mei 2010 @ 11:06
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ziggo service kan soms inderdaad slecht zijn maar je moet niet boos worden op waarschijnlijke stagiaires die daar hun best doen. Ze kunnen niet zomaar zeggen oké we sturen een nieuw modem op dit gaat onder bespreking van hun supervisor.


Daarbij vind ik het wel een terechte klacht, monteurs die niet komen opdagen Uiteraard zal er misschien wel iets fout zijn gegaan het was gisteren 5 mei en dan kan het zijn dat de monteur vrij heeft.
Ik weet dat die knul er niets aan kan doen, die doet ook maar wat er op zijn schermpje staat.
Morthilldonderdag 6 mei 2010 @ 11:07
Dit was dus waarom ik geen Ziggo wilde, nu weet ik het weer
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:09
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:07 schreef Morthill het volgende:
Dit was dus waarom ik geen Ziggo wilde, nu weet ik het weer
- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)
- Stabiel internet
- Snel en redelijk betaalbare internet


Nadeel is alleen de service.

Ik zou niet weg willen bij Ziggo
badboynovadonderdag 6 mei 2010 @ 11:09
Ross je heb wel één voordeel, je heb nu niet zo veel last van eelt op je hadden als het vrouwtje werken is .
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:10
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef badboynova het volgende:
Ross je heb wel één voordeel, je heb nu niet zo veel last van eelt op je hadden als het vrouwtje werken is .
ThePianoMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:10
Eigen schuld, moest je maar niet aan Ziggo beginnen. Casema was al een ramp, toen het fuseerde tot Ziggo ben ik de dag erop meteen overgestapt naar KPN.
Ditbenikk.donderdag 6 mei 2010 @ 11:11
Ziggo is een pauperbedrijf
Splutjedonderdag 6 mei 2010 @ 11:11
Mensen die zeiken op Ziggo Service mag dan misschien slecht zijn, heb het nog nooit nodig gehad dus dat zegt genoeg.
#ANONIEMdonderdag 6 mei 2010 @ 11:12
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:

[..]

- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)
- Stabiel internet
- Snel en redelijk betaalbare internet


Nadeel is alleen de service.

Ik zou niet weg willen bij Ziggo
Heb het gevoel dat jij zo'n klojo bent die Ziggo werkt...
troveydonderdag 6 mei 2010 @ 11:12
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:

[..]

- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)
- Stabiel internet
- Snel en redelijk betaalbare internet


Nadeel is alleen de service.

Ik zou niet weg willen bij Ziggo
Of met andere woorden...alles moet het perfect blijven doen anders heb je een immens groot probleem. Laat bij mij de service die een bedrijf geeft (zeker met zoiets als internet, telefoon en tv) nou net heel belangrijk zijn.
Sharpdressedmandonderdag 6 mei 2010 @ 11:12
Rossdale

terechte klacht, Ziggo

Ik had precies hetzelfde met UPC en een kapotte mediabox.

Bellen hij is stuk.
We sturen een monteur
Nee hoeft niet want hij is stuk, stuur een nieuwe box
Nee we sturen een monteur
Monteur, uw mediabox is stuk
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:12
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef ThePianoMan het volgende:
Eigen schuld, moest je maar niet aan Ziggo beginnen. Casema was al een ramp, toen het fuseerde tot Ziggo ben ik de dag erop meteen overgestapt naar KPN.
KPN is ook niet alles. Mijn tante is overgestapt van KPN naar Ziggo en ze heeft opeens geen last van storingen
de_boswachterdonderdag 6 mei 2010 @ 11:13
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[ afbeelding ]
de_boswachterdonderdag 6 mei 2010 @ 11:13
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef ManianMan het volgende:

[..]

KPN is ook niet alles. Mijn tante is overgestapt van KPN naar Ziggo en ze heeft opeens geen last van storingen
Pittige tante
de_boswachterdonderdag 6 mei 2010 @ 11:14
Wat een gek woord eigenlijk 'tante'
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:14
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb het gevoel dat jij zo'n klojo bent die Ziggo werkt...
Nope ben stage aan 't lopen bij een scholengemeenschap Daarbij komend heb ik geen bijbaantje want ik geniet van het leven
Sharpdressedmandonderdag 6 mei 2010 @ 11:15
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:14 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Nope ben stage aan 't lopen bij een scholengemeenschap Daarbij komend heb ik geen bijbaantje want ik geniet van het leven ben lui en een profiteur
fix
DaYwALKuRdonderdag 6 mei 2010 @ 11:16
Klacht indienen: in ieder geval krijg je dan 20euro terug.

Veel zeik gehad met Ziggo, zelfs winst gemaakt
kwiwidonderdag 6 mei 2010 @ 11:16
ziggo @home was al kut, en toen het ziggo werd, werd het nog erger
wisedonderdag 6 mei 2010 @ 11:16
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:

[..]

- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)
- Stabiel internet
- Snel en redelijk betaalbare internet


Nadeel is alleen de service.

Ik zou niet weg willen bij Ziggo
Dit, en de keer dat ik moest bellen met de service, werd ik gelijk geholpen.

Niks dan lof
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:16
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:15 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

fix
Lui ben ik niet profiteur misschien want ieder mens heeft een andere kijk erop
Salatreldonderdag 6 mei 2010 @ 11:18
sowieso raar dat je je oude modem opstuurt zonder dat je je nieuwe modem hebt ontvangen

je gaat toch niet betalen voor die periode dat je geen gebruik kunt maken van de diensten he?
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:18
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Klacht indienen: in ieder geval krijg je dan 20euro terug.

Veel zeik gehad met Ziggo, zelfs winst gemaakt
TS kan denk ik wel meer terugkrijgen hij zit immers al een maand zonder internet. Gewoon klagen dat je het nodig hebt voor zakelijke administratie/transacties via internetbankieren etc.
Sharpdressedmandonderdag 6 mei 2010 @ 11:20
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:16 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Lui ben ik niet profiteur misschien want ieder mens heeft een andere kijk erop
was ook maar een geintje
Sharpdressedmandonderdag 6 mei 2010 @ 11:20
Goed topic trouwens
kwiwidonderdag 6 mei 2010 @ 11:20
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:11 schreef Splutje het volgende:
Mensen die zeiken op Ziggo Service mag dan misschien slecht zijn, heb het nog nooit nodig gehad dus dat zegt genoeg.
Volgens mij mag je dan van geluk spreken. Mij hebben ze al 2x voor niks afgesloten van de kabel Ze hadden het geld niet geincasseerd. Ik dat tot 3x toe gemeld, en ineens zit er een kaartje in de bus dat ik de rekening niet had betaald en dus werd afgesloten En dan bel je op, en komen ze je na een week (!!) een keer helpen en weer aansluiten. En dat gebeurde niet 1x, nee 2x
Plus dat het bij het aanvragen een maand heeft geduurd voor we aangesloten waren. Elke keer hadden ze weer een ander kutsmoesje
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:22
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Volgens mij mag je dan van geluk spreken. Mij hebben ze al 2x voor niks afgesloten van de kabel Ze hadden het geld niet geincasseerd. Ik dat tot 3x toe gemeld, en ineens zit er een kaartje in de bus dat ik de rekening niet had betaald en dus werd afgesloten En dan bel je op, en komen ze je na een week (!!) een keer helpen en weer aansluiten. En dat gebeurde niet 1x, nee 2x
Plus dat het bij het aanvragen een maand heeft geduurd voor we aangesloten waren. Elke keer hadden ze weer een ander kutsmoesje
Ik neem aan dat je boven de rivieren woont want daar is Ziggo namelijk niet zo sterk vertegenwoordigd
ManianMandonderdag 6 mei 2010 @ 11:23
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Goed topic trouwens
En dat in KLB! hulde voor TS
HugoBaasdonderdag 6 mei 2010 @ 12:23
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef trovey het volgende:
Bedankt voor deze herinnering waarom ik Ziggo moest mijden als de pest.
Nooit last van. Ziggo is echt top! Wat TS beschrijft is mij niet gebeurd. Mijn decoder was stuk, had binnen een week een nieuwe thuis staan. Niks geen monteur.
BanaanTelefoondonderdag 6 mei 2010 @ 12:27
Arjentjuh86donderdag 6 mei 2010 @ 12:47
Inderdaad je had gewoon weer eens de verkeerde helpdesk meneer aan de telefoon
Je had gewoon nog een keer moeten bellen en moeten zeggen dat zijn andere collega had beloofd dat jullie er één zouden opsturen alleen kon jij helaas op dat moment niet alle gegevens doorgeven o.i.d.
Dartaniondonderdag 6 mei 2010 @ 13:24
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Inderdaad je had gewoon weer eens de verkeerde helpdesk meneer aan de telefoon
Je had gewoon nog een keer moeten bellen en moeten zeggen dat zijn andere collega had beloofd dat jullie er één zouden opsturen alleen kon jij helaas op dat moment niet alle gegevens doorgeven o.i.d.
En die collega die je de tweede keer aan de lijn hebt. Die kan vast niet in zijn systeem zien dat er al gebeld is en er toen is afgesproken is dat een monteur het modem zou vervangen.
En die monteursafspraak zien ze vast ook niet
Arjentjuh86donderdag 6 mei 2010 @ 13:29
Bij een echte helpdesk misschien wel maar dit heeft al meerdere malen de boel sneller laten verlopen
kwiwidonderdag 6 mei 2010 @ 14:29
Ik vind het trouwens ook zo mooi dat ze het een helpdesk noemen Of bedoelen ze bij Ziggo 'van de wal in de sloot helpen'? In dat geval kan ik de naam nog begrijpen.
badboynovadonderdag 6 mei 2010 @ 14:30
Ross heb je de monteur al aangerand
Evelienvrijdag 14 mei 2010 @ 13:33
Mijn internet, telefoon én televisie lag er afgelopen maandagochtend plotseling uit... De afgelopen dagen drie keer gebeld, er was een 'spoedoproep' naar de monteurs verstuurd, met als resultaat dat ik na maar liefst vier dagen eindelijk weer internet, televisie en telefoon heb . En alles wat ze moesten doen was een kabeltje heraansluiten in 't kastje hier in de wijk, ze hebben niet eens persoonlijk langs hoeven komen... En mij was beloofd dat hij diezelfde maandagavond nog langs zou komen.

Mijn eigenlijke klacht is dat ik niet heb kunnen klagen op Fok!

[ Bericht 7% gewijzigd door Evelien op 14-05-2010 13:53:39 ]