abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:01:01 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81078845
Zo in maart ons oude internetabbo bij ziggo opgezegd omdat we een alles-in-een pakketje wilden hebben. Dus alles prima, besteld, zou per 2 april omgezet worden. Wij moesten alleen maar even het oude modem op te sturen en dan kregen we een nieuw pakket met geschikte modem enzo.

Dus wij braaf modempje terugsturen en helemaal happy met onze nieuwe modem. Ik happy modem aansluiten, doe de stekker er in -> Alle lampjes aan -> alle lampjes uit -> modem doet heulemaal niks meer.

Ziggo ons gewoon een kapotte modem opgestuurd Nouja kan gebeuren natuurlijk, ik ziggo bellen en na ruim 20 min in de wacht gestaan te hebben krijg ik zo'n knullie van de helpdesk aan de lijn.

Ik: "Hey knullie, modem die jullie hebben opgestuurd is kapoet, kunnen jullie een nieuwe sturen? Dan fix ik het zelf wel hierzo"

Knullie: "Nee meneer dat kan niet, ik kan wel een monteur sturen"

Ik: "Beetje overbodig, maar prima, zolang hij maar een nieuwe modem meebrengt want dat is het probleem"

Knullie: "Is goed, alleen kan de monteur pas over 2 weken komen"

Ik: ":( "

Knullie: "Dat is de enige mogelijkheid en we kunnen niet zomaar een nieuwe modem opsturen"

Dus gister zou dan eindelijk die monteur langskomen, nadat we al een hele maand zonder internet zitten. Hij zou tussen 17:00 en 22:00 langskomen om alles te fixen. Dus ik speciaal thuisblijven... KOMT DIE KLOOTHOMMEL GEWOON NIET OPDAGEN!! Ook geen telefoontje of niks. Dus helpdesk boos opbellen gisteren. "Al onze medewerkers zijn in gesprek en er zijn nog vele wachtenden voor u, wij raden u aan om later terug te bellen"

Klacht: Ziggo-monteurs die niet komen opdagen
Klacht 2: Ziggo helpdeskknullies die niet mogen regelen dat er gewoon een nieuwe modem opgestuurd wordt
Klacht 3: Kapotte modems
Klacht 4: Al een maand lang moeten interwebsen via mijn gsm
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81078882
GSM
Eens met wat hierboven staat
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:02:29 #3
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_81078883
samenvatting?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_81078906
Bedankt voor deze herinnering waarom ik Ziggo moest mijden als de pest.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:03:15 #5
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_81078907
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:03:47 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81078924
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef Salamando het volgende:
samenvatting?
Zie klacht 1 tot 4
pi_81078927
gsm klinkt alsof je een Nokia 6300 hebt.
terwijl je gewoon een of andere smartphone hebt ofzeu
pi_81078962
Ik voel met je mee Ross, hou nog ff vol op je GSM.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_81078988
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Zo in maart ons oude internetabbo bij ziggo opgezegd omdat we een alles-in-een pakketje wilden hebben. Dus alles prima, besteld, zou per 2 april omgezet worden. Wij moesten alleen maar even het oude modem op te sturen en dan kregen we een nieuw pakket met geschikte modem enzo.

Dus wij braaf modempje terugsturen en helemaal happy met onze nieuwe modem. Ik happy modem aansluiten, doe de stekker er in -> Alle lampjes aan -> alle lampjes uit -> modem doet heulemaal niks meer.

Ziggo ons gewoon een kapotte modem opgestuurd Nouja kan gebeuren natuurlijk, ik ziggo bellen en na ruim 20 min in de wacht gestaan te hebben krijg ik zo'n knullie van de helpdesk aan de lijn.

Ik: "Hey knullie, modem die jullie hebben opgestuurd is kapoet, kunnen jullie een nieuwe sturen? Dan fix ik het zelf wel hierzo"

Knullie: "Nee meneer dat kan niet, ik kan wel een monteur sturen"

Ik: "Beetje overbodig, maar prima, zolang hij maar een nieuwe modem meebrengt want dat is het probleem"

Knullie: "Is goed, alleen kan de monteur pas over 2 weken komen"

Ik: ":( "

Knullie: "Dat is de enige mogelijkheid en we kunnen niet zomaar een nieuwe modem opsturen"

Dus gister zou dan eindelijk die monteur langskomen, nadat we al een hele maand zonder internet zitten. Hij zou tussen 17:00 en 22:00 langskomen om alles te fixen. Dus ik speciaal thuisblijven... KOMT DIE KLOOTHOMMEL GEWOON NIET OPDAGEN!! Ook geen telefoontje of niks. Dus helpdesk boos opbellen gisteren. "Al onze medewerkers zijn in gesprek en er zijn nog vele wachtenden voor u, wij raden u aan om later terug te bellen"

Klacht: Ziggo-monteurs die niet komen opdagen
Klacht 2: Ziggo helpdeskknullies die niet mogen regelen dat er gewoon een nieuwe modem opgestuurd wordt
Klacht 3: Kapotte modems
Klacht 4: Al een maand lang moeten interwebsen via mijn gsm
Ziggo service kan soms inderdaad slecht zijn maar je moet niet boos worden op waarschijnlijke stagiaires die daar hun best doen. Ze kunnen niet zomaar zeggen oké we sturen een nieuw modem op dit gaat onder bespreking van hun supervisor.

Daarbij vind ik het wel een terechte klacht, monteurs die niet komen opdagen Uiteraard zal er misschien wel iets fout zijn gegaan het was gisteren 5 mei en dan kan het zijn dat de monteur vrij heeft.
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:05:24 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81078992
E75, en als je er mee kan bellen en het heeft geen basisstation is het gewoon een GSM
pi_81079033
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef Rossdale het volgende:
E75, en als je er mee kan bellen en het heeft geen basisstation is het gewoon een GSM
In Nederland noemen wij dat een mobiele telefoon.
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:06:50 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81079039
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ziggo service kan soms inderdaad slecht zijn maar je moet niet boos worden op waarschijnlijke stagiaires die daar hun best doen. Ze kunnen niet zomaar zeggen oké we sturen een nieuw modem op dit gaat onder bespreking van hun supervisor.

Daarbij vind ik het wel een terechte klacht, monteurs die niet komen opdagen Uiteraard zal er misschien wel iets fout zijn gegaan het was gisteren 5 mei en dan kan het zijn dat de monteur vrij heeft.
Ik weet dat die knul er niets aan kan doen, die doet ook maar wat er op zijn schermpje staat.
pi_81079047
Dit was dus waarom ik geen Ziggo wilde, nu weet ik het weer
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81079105
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:07 schreef Morthill het volgende:
Dit was dus waarom ik geen Ziggo wilde, nu weet ik het weer
- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)
- Stabiel internet
- Snel en redelijk betaalbare internet

Nadeel is alleen de service.

Ik zou niet weg willen bij Ziggo
pi_81079118
Ross je heb wel één voordeel, je heb nu niet zo veel last van eelt op je hadden als het vrouwtje werken is .
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_81079129
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef badboynova het volgende:
Ross je heb wel één voordeel, je heb nu niet zo veel last van eelt op je hadden als het vrouwtje werken is .
pi_81079140
Eigen schuld, moest je maar niet aan Ziggo beginnen. Casema was al een ramp, toen het fuseerde tot Ziggo ben ik de dag erop meteen overgestapt naar KPN.
pi_81079180
Ziggo is een pauperbedrijf
pi_81079187
Mensen die zeiken op Ziggo Service mag dan misschien slecht zijn, heb het nog nooit nodig gehad dus dat zegt genoeg.
pi_81079194
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:

[..]

- Stabiel internet

Heb het gevoel dat jij zo'n klojo bent die Ziggo werkt...
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:12:13 #21
244933 trovey
Nachtoele
pi_81079198
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:

[..]

- Stabiel internet

Of met andere woorden...alles moet het perfect blijven doen anders heb je een immens groot probleem. Laat bij mij de service die een bedrijf geeft (zeker met zoiets als internet, telefoon en tv) nou net heel belangrijk zijn.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81079202
Rossdale

terechte klacht, Ziggo

Ik had precies hetzelfde met UPC en een kapotte mediabox.

Bellen hij is stuk.
We sturen een monteur
Nee hoeft niet want hij is stuk, stuur een nieuwe box
Nee we sturen een monteur
Monteur, uw mediabox is stuk
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_81079216
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef ThePianoMan het volgende:
Eigen schuld, moest je maar niet aan Ziggo beginnen. Casema was al een ramp, toen het fuseerde tot Ziggo ben ik de dag erop meteen overgestapt naar KPN.
KPN is ook niet alles. Mijn tante is overgestapt van KPN naar Ziggo en ze heeft opeens geen last van storingen
pi_81079234
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[ afbeelding ]
U MAD?
pi_81079258
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef ManianMan het volgende:

[..]

KPN is ook niet alles. Mijn tante is overgestapt van KPN naar Ziggo en ze heeft opeens geen last van storingen
Pittige tante
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')