Ziggo service kan soms inderdaad slecht zijn maar je moet niet boos worden op waarschijnlijke stagiaires die daar hun best doen. Ze kunnen niet zomaar zeggen oké we sturen een nieuw modem op dit gaat onder bespreking van hun supervisor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Zo in maart ons oude internetabbo bij ziggo opgezegd omdat we een alles-in-een pakketje wilden hebben. Dus alles prima, besteld, zou per 2 april omgezet worden. Wij moesten alleen maar even het oude modem op te sturen en dan kregen we een nieuw pakket met geschikte modem enzo.
Dus wij braaf modempje terugsturen en helemaal happy met onze nieuwe modem. Ik happy modem aansluiten, doe de stekker er in -> Alle lampjes aan -> alle lampjes uit -> modem doet heulemaal niks meer.
Ziggo ons gewoon een kapotte modem opgestuurdNouja kan gebeuren natuurlijk, ik ziggo bellen en na ruim 20 min in de wacht gestaan te hebben krijg ik zo'n knullie van de helpdesk aan de lijn.
Ik: "Hey knullie, modem die jullie hebben opgestuurd is kapoet, kunnen jullie een nieuwe sturen? Dan fix ik het zelf wel hierzo"
Knullie: "Nee meneer dat kan niet, ik kan wel een monteur sturen"
Ik: "Beetje overbodig, maar prima, zolang hij maar een nieuwe modem meebrengt want dat is het probleem"
Knullie: "Is goed, alleen kan de monteur pas over 2 weken komen"
Ik: ":(![]()
![]()
"
Knullie: "Dat is de enige mogelijkheid en we kunnen niet zomaar een nieuwe modem opsturen"
Dus gister zou dan eindelijk die monteur langskomen, nadat we al een hele maand zonder internet zitten. Hij zou tussen 17:00 en 22:00 langskomen om alles te fixen. Dus ik speciaal thuisblijven... KOMT DIE KLOOTHOMMEL GEWOON NIET OPDAGEN!! Ook geen telefoontje of niks. Dus helpdesk boos opbellen gisteren. "Al onze medewerkers zijn in gesprek en er zijn nog vele wachtenden voor u, wij raden u aan om later terug te bellen"
Klacht: Ziggo-monteurs die niet komen opdagen
Klacht 2: Ziggo helpdeskknullies die niet mogen regelen dat er gewoon een nieuwe modem opgestuurd wordt
Klacht 3: Kapotte modems
Klacht 4: Al een maand lang moeten interwebsen via mijn gsm
In Nederland noemen wij dat een mobiele telefoon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef Rossdale het volgende:
E75, en als je er mee kan bellen en het heeft geen basisstation is het gewoon een GSM
Ik weet dat die knul er niets aan kan doen, die doet ook maar wat er op zijn schermpje staat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ziggo service kan soms inderdaad slecht zijn maar je moet niet boos worden op waarschijnlijke stagiaires die daar hun best doen. Ze kunnen niet zomaar zeggen oké we sturen een nieuw modem op dit gaat onder bespreking van hun supervisor.
Daarbij vind ik het wel een terechte klacht, monteurs die niet komen opdagenUiteraard zal er misschien wel iets fout zijn gegaan het was gisteren 5 mei en dan kan het zijn dat de monteur vrij heeft.
- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:07 schreef Morthill het volgende:
Dit was dus waarom ik geen Ziggo wilde, nu weet ik het weer
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef badboynova het volgende:
Ross je heb wel één voordeel, je heb nu niet zo veel last van eelt op je hadden als het vrouwtje werken is.
Heb het gevoel dat jij zo'n klojo bent die Ziggo werkt...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)
- Stabiel internet
- Snel en redelijk betaalbare internet
Nadeel is alleen de service.
Ik zou niet weg willen bij Ziggo
Of met andere woorden...alles moet het perfect blijven doen anders heb je een immens groot probleem. Laat bij mij de service die een bedrijf geeft (zeker met zoiets als internet, telefoon en tv) nou net heel belangrijk zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
- Weinig storingen (over een periode van 5 jaar 1 storinkje gehad)
- Stabiel internet
- Snel en redelijk betaalbare internet
Nadeel is alleen de service.
Ik zou niet weg willen bij Ziggo
KPN is ook niet alles. Mijn tante is overgestapt van KPN naar Ziggo en ze heeft opeens geen last van storingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef ThePianoMan het volgende:
Eigen schuld, moest je maar niet aan Ziggo beginnen. Casema was al een ramp, toen het fuseerde tot Ziggo ben ik de dag erop meteen overgestapt naar KPN.
Pittige tantequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
KPN is ook niet alles. Mijn tante is overgestapt van KPN naar Ziggo en ze heeft opeens geen last van storingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |