ikke wel!quote:
Sodeflikker een eind op met je note. Ik heb er al zatquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:19 schreef RitseB het volgende:
Hé vosss, wil je een note
Paar weken geleden piepte je wel andersquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Sodeflikker een eind op met je note. Ik heb er al zat
Zet er maar wat bij, het boeit me niet, dat bedoelde ik eik meerquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Paar weken geleden piepte je wel anders
Neequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:23 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook een note? Zegmaar, 170, zodat ik vosss inhaal.
Verkeerd begrepen dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Zet er maar wat bij, het boeit me niet, dat bedoelde ik eik meer
Heb je nog een gaatje in de nabije toekomst?quote:
Misschien, zie je volgende week welquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei pauper tegen je, heb ik nu al een note?
Hoe nabij wil je het hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je nog een gaatje in de nabije toekomst?
quote:
Nou, ik moet dan eerst nog het papierwerk rondom mijn huidige echtscheiding rond zien te krijgen. En daar gaat nou eenmaal veel tijd overheen.quote:
Is goed, ik heb de tijd. Voorlopig zit er toch niet veel schot in mijn eindredactionele taken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik moet dan eerst nog het papierwerk rondom mijn huidige echtscheiding rond zien te krijgen. En daar gaat nou eenmaal veel tijd overheen.
Maar de dag dat dat allemaal achter de rug is, dat is ook de dag waarop wij aan een nieuw hoofdstuk zullen beginnen. Want jij bent mijn alles. Jewaids.
Yes, he is always from good sin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:30 schreef picodealion het volgende:
Foxxx is a cool pear.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:30 schreef picodealion het volgende:
Foxxx is a cool pear.
Ik betaal niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je kan pas na een week je nieuwe notes in zien
Maar je beseft dat je kiest voor een eeuwigheid met mij, hè? Het is geen besluit dat voort is gekomen uit een impuls? Ik wil deze zaken eerst goed duidelijk hebben, voordat ik wederom een misstap bega.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed, ik heb de tijd. Voorlopig zit er toch niet veel schot in mijn eindredactionele taken.
Oh, je kan dus niet alle leuke en interessante dingen die over je gezegd worden niet zienquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, je kan dus niet alle leuke en interessante dingen die over je gezegd worden niet zien
Een eeuwigheid is niet lang genoeg, liefstequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je beseft dat je kiest voor een eeuwigheid met mij, hè? Het is geen besluit dat voort is gekomen uit een impuls? Ik wil deze zaken eerst goed duidelijk hebben, voordat ik wederom een misstap bega.
Ok, dan ist goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Een eeuwigheid is niet lang genoeg, liefste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |