Meningen hm. Ik begrijp ook niet hoe je Slim boven L kan zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Wel een paar kutlijstjes hier zeg![]()
Dr Dre die hoger dan Big Pun wordt genoteerd in een lijst om maar een voorbeeld te geven....
Moet je dit filmpje van Jay-Z een zien, hij steelt heel veel van zijn teksten van andere rappers.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:47 schreef queensbridge het volgende:
8. Jay-Z - Reasonable Doubt en American Gangster vind ik twee van de vetste albums ooit. Classic shit. Alleen door die albums alleen komt hij al in me top10
bolded = dikgedruktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:42 schreef andreas612 het volgende:
bolded?
als je drdre bedoeld? 't wachten is op detox
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef queensbridge het volgende:
Phonte? Oke oke..wat vind je van Little Brother?
oops... nee.. lil wayne vind ik echt 100x niks. Alleen die stem al..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:56 schreef queensbridge het volgende:
[..]
bolded = dikgedrukt
http://www.worldstarhipho(...)wshhXib5twXI6Fzsz22L
^ Waarom heeft niemand een van deze rappers in ze top10? haha wtf
Nogmaals..top10 van JOUW FAVORIETE rappers..niet de top 10 beste..dan zou mijn lijst er ook anders uitzien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Wel een paar kutlijstjes hier zeg![]()
Dr Dre die hoger dan Big Pun wordt genoteerd in een lijst om maar een voorbeeld te geven....
Al gezien..als je weet hoeveel dat gebeurd binnen hiphop. Toevallig luisterde ik net de (waarschijnlijke) intro voor het aankomende R.E.D. album van Game. En die begon met "I don't need a hook for this shiiit". Een line die oorspronkelijk van Jay-Z is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Moet je dit filmpje van Jay-Z een zien, hij steelt heel veel van zijn teksten van andere rappers.
50 Cent heeft ook dope shit gemaakt..voorbeelden:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:01 schreef Kingstens het volgende:
Zo weinig IT?:O
1. Immortal Technique
2.Jedi Mind Tricks
3.Tupac
4.SnowGoons
5.Snoop Dogg
6.Mobb Deep
7.Bone Thugz-n-Harmony
8.50 cent (haat me voor 50 erbij zetten)
9.Cunnin'lynguists
10.Papoose
Houd het meest van underground shit
Amerikaanse rap idd. Oude-wijven-rap de laatste jaren. Jmmr.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Hiphop was in het algemeen in de 90s op ze hoogtepunt. Maar rappers als Murs vind ik alsnog goede shit maken
quote:
duuuude, open dan ook niet dit soort topics.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef queensbridge het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit naar Big L geluisterd (yup, echt waar).. Wat is ze dopeste album / mixtape?
En waarom dan niet? Ik vraag om favoriete rappers ffs. Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet gaan herhalen.. Plus dit zet je me juist aan om naar dit soort artiesten te gaan luisteren. Ik zie eigenlijk sowieso niet in waarom ik het niet zou mogen openen, ben ik als TS de enigste persoon om mee te discussiëren? Volgens mij kan de rest ook gewoon ze mening geven..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
duuuude, open dan ook niet dit soort topics.
Met Kanye West is niks mis op zich, maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik vond Blueprint 3 een verschrikkelijk albumquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef ems. het volgende:
Achja, Jay-z.
Laatst toevallig nog eens de dvd The Streets Is Watching gekeken en dat is wel heel erg tof. Maar ik begrijp nog steeds niet hoe hij het allemaal zo erg kan verkloten, met name door met artiesten als kanye west en rihanna samen te werken (en het nummer dan ook nog eens run this town te noemen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |