Sticks en Rico technisch minder dan Hef.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:08 schreef Metaan het volgende:
[..]
Omdat de leden van Opgezwolle technisch minder zijn dan Hef, minder harde beats brengen en totaal niet in de buurt komen van Hef's flow.
Desalniettemin heeft bijvoorbeeld Typhoon een aantal buitengewoon goede nummers afgeleverd zoals 'Bumaye'.
Dat heeft totaal niks te maken met politieke correctheid. En Bumaye kan bij lange na niet tippen aan nummers als Vlieger, Zo Niet Mij en Sprokkeldagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:08 schreef Metaan het volgende:
[..]
Omdat de leden van Opgezwolle technisch minder zijn dan Hef, minder harde beats brengen en totaal niet in de buurt komen van Hef's flow.
Desalniettemin heeft bijvoorbeeld Typhoon een aantal buitengewoon goede nummers afgeleverd zoals 'Bumaye'.
Dan zitten ze zeker zo ver ondergronds dat niemand ze kent?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mensen die Hef en/of Opgezwolle de beste rapper en groep van Nederland vinden kennen de underground scene niet, of begrijpen het niet, naar mijn mening.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:14 schreef Metaan het volgende:
[..]
Dan zitten ze zeker zo ver ondergronds dat niemand ze kent?
Namen noemen aub.
Dan zal jouw zus Tamere wel zijn. (Tamere doe eens wat leuks aan)quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Ook niet per se underground trouwens, maar niet veel hef/opgezwolle liefhebbers kennen: Hof van Jaeden uit Utrecht(http://www.youtube.com/user/HofvanJaeden) ze hebben ook een eigen site. Mijn zus zit bij dit collectief. Ik vind dit een goed voorbeeld.
Ja, dat is mijn zus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef Metaan het volgende:
[..]
Dan zal jouw zus Tamere wel zijn. (Tamere doe eens wat leuks aan)
Die rapper Djablo is nog redelijk. De beats zijn vaak verwarrend en de teksten vloeien niet. Maar goed ieder zijn ding.
Misschien meer succes als HEF van Jaeden de volgende clips.
quote:
Waar luister jij naar dan, baas?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef essentieel het volgende:
[..]________________________________________!
nog triester dan de vorige
nou ja, bijna dan.
holler bedoel jequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef WHOPWHOP het volgende:
halen @ een nigger als je bundy ziettt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |