Netjes van jou om die jongen een kans te gevenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:07 schreef krioro het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in zijn muziek, dat zal ik eens een keer doen.
Ik vond het eerst ook niets, maar dat was vooral gebaseerd op vooroordelen. Moet zeggen dat ik hem nu wel kan waarderenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Netjes van jou om die jongen een kans te geven
Ik vind dat nummertje op zich wel iets hebben. Ik alleen heb helemaal niks met die gedempte stem en straat taal. Vond ook dat er een beetje idiote drum-breaks in zaten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook niets, maar dat was vooral gebaseerd op vooroordelen. Moet zeggen dat ik hem nu wel kan waarderen
Zo ben ik! Nee, serieus, ik heb er genoeg goeds over gelezen, en wat ik gehoord heb vind ik niet slecht, dus ben ik eigenlijk wel benieuwd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Netjes van jou om die jongen een kans te geven
Rico overrated, Sticks underrated imoquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef Edwinuss het volgende:
Beste rapper van NL? Never.
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, Jayh zuigt pik in de hemel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:35 schreef Metaan het volgende:
Vooralsnog de grootste hit van HEF (2 miljoen kijks) , Mijn Hossel met Jayh.
Hele grote mainstream plaat, maar HEF (eerste rapper in dit nummer) legt zijn verse wel godsgruwelijk hard neer.
Amen to that.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef Edwinuss het volgende:
Beste rapper van NL? Never.
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Delic heeft die beats tot een ongekend hoog niveau gebracht, ik heb nog geen 1 producer gehoord in NL die dat heeft overtroffen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:14 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Amen to that.
Opgezwolle waren voor mij de eerste rappers die Nederlandse hiphop konden scheiden van dat slappe Amerikaanse gangsterrap gezwets over "bitches", "ho's" en "hustlen". Daarbij combineerden ze het met geniale beats!
Ik vind al die wannabe gangstertjes altijd zo inhoudloos in hun teksten. Zodra ze over ho's bitches of de straat gaan rappen dan zet ik het al weer af. Al die gangster shit doet mij niks. Ik vind dat een beetje zielige stoerdoenerij. Maar dat zal wel komen door het verschil interesses en leefwereldquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef Metaan het volgende:
Deze bars worden zo meedogenloos scherp op de beat getimed door Hef in deze track:
Zwitserse precisie...
162.000 kijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |