quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een kwartier is ie hier.... en dan wordt er even het een en ander besproken
Ik heb zelfs, al heb ik geen auto, al best wat bekeuringen gehad, al is de laatste al wel jaaaaren geleden. De ergste was toen ik ooit eens ging pinnen en heel erg lui, TE erg eigenlijk denk ik nu ik ouder en volwassener (quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat valt reuze mee. Echt. Heus. Het is niet dat ik in één uur van hier naar - bijvoorbeeld - Rouen rij.
Ik zeg 250 euro. Rien ne va plus en hartstikke hendig terugverdiend. Ja en het ándere verloren. Maar succes!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op zetten
En moest je meer boete betalen dan je had gepind?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs, al heb ik geen auto, al best wat bekeuringen gehad, al is de laatste al wel jaaaaren geleden. De ergste was toen ik ooit eens ging pinnen en heel erg lui, TE erg eigenlijk denk ik nu ik ouder en volwassener () ben, maar heen *flits* en terug *flits*.
Wat let je?quote:Maar naar Rouen rijden!Lijkt me ook leuk om binnenkort eens te doen. Met Frankrijk en Franse mensen en Franse taal en stadjes en dorpjes en omgevingen...
Frankrijk
Jij bent zeker zo'n slome, die ik met knipperende lichten opzij moet jagen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog nooit een bekeuring gehad.*afklopt*
En nee niet omdat ik nooit rijd.
Ik rijd vaak juist iets te hard.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef oinaru_isan het volgende:
Jij bent zeker zo'n slome, die ik met knipperende lichten opzij moet jagen.
Het érge is, dat mijn vader hem toen betaald heeft omdat "ik toch geen rooie cent heb". Wel schandalig. Ik heb ook een keer, dat was mijn laatste bekeuring, een bekeuring dus gehad, een parkeerbon, nou, daar moet een agent quasi-nonchalant een krant hebben zitten lezen met een gat erin, zoals in de Donald Duck-stripjes, want ik parkeerde op een vergunningplek, ik lever iets af op een kantoor, ik zeg even haai hoi hallo, binnen VIJF minuten een bon. En dat in een heel klein provinciestadje dat eigenlijk geen stad mag heten met, wat zal het zijn, 20.000, 30.000 inwoners.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En moest je meer boete betalen dan je had gepind?
[..]
Wat let je?Ik zeg: doen
50 euroquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op zetten
ik rijd altijd te hard en spaar ook bonnen, het leuke is altijd wanneer ik het in R zijn auto doe en wordt geflitstquote:
Nou, gelukkig maar dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik weer
We hebben het uitgepraat.... hopelijk was dit de laatste keer
Ja. Dat hopen wij ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik weer
Ja ik zie hem zaterdag weer... effe alles weer laten bezinkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar dan.
Heb je 'm nu meteen weer naar huis gestuurd?
quote:
Dán van 22u tot 23u?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zie hem zaterdag weer... effe alles weer laten bezinken
En dan woon je zeker ook nog vijf hoog zonder lift?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zie hem zaterdag weer... effe alles weer laten bezinken
Ratelkutquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:46 schreef Waxxer het volgende:
Waxxer houd je bek!!!!
Ik zal serieus doen nu.
Gelukkig maar dan dus dat het goedgekomen is en je bespaard blijft van emotionele drama's.
Goeie vraagquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom laden altijd minder diep (hoog) zijn dan het frontje doet vermoeden? Zoooo irritant
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dán van 22u tot 23u?
Maar huilen, omarmen...? Hoe was het?
Dus je bent Paars II vanaf vandaag!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon een gesprek, verwijten over en weer en uiteindelijk ergens in het midden uit komen.... poldermodel
quote:
Ligt op m'n buik nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja!
Hoor!
Heb je je kruikje eigenlijk al?
Ja nou ja, ik kan heus serieus doen hoor!quote:
Je bent homo, we verwachten ook niet anders.quote:
Dan had er "Lig op m'n buik nu" gestaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent homo, we verwachten ook niet anders.
Face down ass up, had er dan gestaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had er "Lig op m'n buik nu" gestaan
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik weer
Nee je weet toch dat Angel meer iemand is die mensen op de buik laat. Aan zijn hol geen polonaise.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had er "Lig op m'n buik nu" gestaan
Euj! Das nie lief he!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Komend weekend krijgen jullie weer ruzie.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Komend weekend krijgen jullie weer ruzie.
natuurlijk heb je weer ruzir binnenkortquote:
Of uit verzuringquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk dat ie uit ervaring spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |