Tuurlijk kan dat,,,, maar als ik er geen hoop meer bij heb had ik het vanavond al afgekapt....quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik bedoel,
Ruzie, weer bijpraten. Weer opnieuw ruzie, weer bijpraten. Weer opnieuw ruzie, weer bijpraten. Weer opnieuw ruzie, weer bijpraten. Is "je krijgt weer ruzie" dan een rare voorspelling?
wat lief van je kusje voor Cquote:
Ik snap wel wat je bedoeld... maar je kunt ook van het positieve uitgaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik bedoel,
Ruzie, weer bijpraten. Weer opnieuw ruzie, weer bijpraten. Weer opnieuw ruzie, weer bijpraten. Weer opnieuw ruzie, weer bijpraten. Is "je krijgt weer ruzie" dan een rare voorspelling?
Ja, maar als er iedere week een plank uit je kast valt, dan wordt het tijd om terug te gaan naar de winkel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Het is net een Ikea-kast he.Af en toe moet je de boel wat fixen maar dan doet het 't ook weer.
ols chicoquote:
allush goe?quote:
pijnquote:
Eh, het is wel O_I hequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld... maar je kunt ook van het positieve uitgaan
optimoquote:
Ja nouja, dat bedacht ik me ook later...quote:
Trusten! Morgen gezond weer op.quote:
Whehe. En toch, ondanks dat je eigenlijk helemaal niet vaak bijzonder vriendelijk bent, vind ik je niet onaardigquote:
Dat verklaart dan wel weer dat ie hier zoveel post.quote:
Gaat het om Deceit of TV?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik bedoel,
Bij Deceit zou het zijn "uitmaken, opnieuw proberen, uitmaken, opnieuw proberen, uitmaken, opnieuw proberen..."quote:
Als het aan mij ligt welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Steve het volgende:
Ik ben benieuwd of het volgende topic een naamtopic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |