is goed hier heb je de flesquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:41 schreef WillFerrell het volgende:
Gers komt de whisky echt brengen volgens mij.
Nog niet gehad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:41 schreef gers het volgende:
[..]
is goed hier heb je de fles
[ afbeelding ]
nee jij moet voor haar wat regelen want ze weet niet wat ze moet zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:44 schreef reetveter het volgende:
Ik heb voor wd het nummer van Dario geregeld. Nu afwachten of ze hem regelt.
Waar zei ze datquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee jij moet voor haar wat regelen want ze weet niet wat ze moet zeggen
wat drink jij dan ?quote:
Jij smste dat je wat kon regelen, douchebag.quote:
meisjes die whiskey drinkenquote:
Gast kom op manG. JD.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken Johnny Walker Black of Green.
Lukt ook wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij smste dat je wat kon regelen, douchebag.
Wat dan, wat ga je regelen, want daar heb ik geen antwoord meer op gehad.quote:
Heeft papa. En een black. En een red. En een green. Omdat baas.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een keertje wat Johnny Walker Blue Label flessen kopen, gewoon voor de heb.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch eens niet zo over mijn boy.
Da's Amerikaans, dat moet je niet hebben.quote:
Ik wil er natuurlijk ook eentje van elke kleur, en dan ga ik blauw niet overslaan omdat die duurder is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft papa. En een black. En een red. En een green. Omdat baas.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Het alcoholverbod is een van de maatregelen waarmee burgemeester Ahmed Aboutaleb rellen wil voorkomen. Tussen twee uur 's middags en middernacht mag er niet worden geschonken in het centrum van Rotterdam en het gebied in deelgemeente Feijenoord rond voetbalstadion de Kuip.
Dat ja, Green vind ik al duur zat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een keertje wat Johnny Walker Blue Label flessen kopen, gewoon voor de heb.
Het lijkt me gewoon leuk om een kast vol te hebben met allemaal verschillende soorten Wiskey en Wodka enzo, ik drink er niet van. Maar het lijkt me leuk om te verzamelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat ja, Green vind ik al duur zat.
Black en Red heeft iedereen en is voor de mix.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zijn die lekker ik krijg altijd het idee dat johnny walker cola whiskey isquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken Johnny Walker Black of Green.
Zo een kistje met alle Johnny's opgesteld. Boh, die staat in het café bij ons. Dat moet ik gewoon een keer zien te regelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon leuk om een kast vol te hebben met allemaal verschillende soorten Wiskey en Wodka enzo, ik drink er niet van. Maar het lijkt me leuk om te verzamelen.
Ja inderdaadquote:
De Black en Red ja. De Green niet. Black drink ik wel puur, omdat Green niet goedkoop is. Maar boh, Green is zo lekker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:52 schreef gers het volgende:
[..]
zijn die lekker ik krijg altijd het idee dat johnny walker cola whiskey is
Dat dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo een kistje met alle Johnny's opgesteld. Boh, die staat in het café bij ons. Dat moet ik gewoon een keer zien te regelen.
Ik vorige week nog, een of andere fles die iemand uit polen had meegenomen. Bahquote:
Poolse whisky?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vorige week nog, een of andere fles die iemand uit polen had meegenomen. Bah
Hehe, nicequote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een heel biertje opgedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |