Ja godver wat is het nou. Moet het nou wel of niet. Waarschijnlijk wel maar je vindt het eigenlijk niet kunnen dus verzwak je het maar met dat knipoogje. Schijnheilig gedoe.quote:Hihi dat hoeft niet hoor.![]()
Muil-ezel. Haahahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef strontboer het volgende:
Ik haat mensen die muil zeggen ipv mond
bakkes toe, strontboer!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef strontboer het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef strontboer het volgende:
Hihi dat hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik gebruik die smiley eigenlijk nooit. Maar speciaal voor jou TS, doe ik het een keertje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo droog als dat die meisjes van jou zijn ws.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef swaffelair het volgende:
rond mijn leeftijd weet iedereen datgay is. ook in real-life. het liefst grebruik ik geen smileys maar dan vinden meisjes vaak dat ik droog ben.
Dan kunnen we je verdelen en kan iedereen genieten van een stukje van jouquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lief van je Renesite![]()
Maar ik ga graag nog langer mee dan vandaagquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kunnen we je verdelen en kan iedereen genieten van een stukje van jou!!!
wat lul jequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net zo droog als dat die meisjes van jou zijn ws.
Ohja, wie was die josti nou die elke post zo afsloot?quote:
I love it when a plan comes togetherquote:
Als er in mijn stuk maar een gat in zit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kunnen we je verdelen en kan iedereen genieten van een stukje van jou!!!
Heequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als er in mijn stuk maar een gat in zit.
Dat is Verbal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ohja, wie was die josti nou die elke post zo afsloot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |