Heb ik ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehehe ja maar toch heb ik zo het idee dat jij wel een lomp gevoel voor humor heb
quote:
Ja maar daar kun je mij niet onder scharen want ik heb ALTIJD je tieten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WAT HEEFT IEDEREEN MET MIJN TIETEN VANDAAG?
Hele dag al aan mogen horen dat ik dikke tieten heb en zwanger ben
zij is wel erg mooi jaquote:
Epic booty!quote:
Klopt.quote:
Heb m gekregen ja!quote:
shake it girlquote:
Krijg syfilis.quote:
JA JIJ MOET AL HELEMAAL NIKS ZEGGENquote:
Heb ik alquote:
Cholera, hoe kom je daar nou weer aan?quote:
Van jou gehadquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cholera, hoe kom je daar nou weer aan?
Marriage is the only war in which you sleep with the enemy.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
Huwelijksproblemen vechten jullie maar uit op msn.
Vind ik best knap, met m;n laatste soa-test was ik nog clean.quote:
Mmkay.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Marriage is the only war in which you sleep with the enemy.
Bij mij moesten ze zoeken naar een die ik nog niet had.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik best knap, met m;n laatste soa-test was ik nog clean.
Vind ik best knap, dat we seks hebben gehad en daarna pas een soa-test, en ik alsnog soaloos was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij moesten ze zoeken naar een die ik nog niet had.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA JIJ MOET AL HELEMAAL NIKS ZEGGENMIJ EEN BEETJE LATEN STAAN OP T STATION
Niet dan?quote:
ikmisjequote:
Incubatietijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik best knap, dat we seks hebben gehad en daarna pas een soa-test, en ik alsnog soaloos was.
2 weken. Het was ook meer dan 2 weken laterquote:
2 a 4 wekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 weken. Het was ook meer dan 2 weken later
Half jaar zelfs, bij aids.quote:
Blow ze!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef Giertje het volgende:
zoo nu ga ik dan toch echt effe blowentozo
Al jarenlang clean. Don't worry.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Half jaar zelfs, bij aids.
Hup, ga eens een soa-test doen!
Dus jij doet boos tegen mij achter mijn rug om?quote:
Deed ik dat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jij doet boos tegen mij achter mijn rug om?
Braaf.quote:
STOEPEEEEYquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jij doet boos tegen mij achter mijn rug om?
Het was fucking leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STOEPEEEEY
Leuke dag gehad? Ik wou je nog SMSen, of je nog een kalmerende tiet nodig had.
GA NAAR GRONINGEN JUH.quote:
Gaat niet meer door. Ik moet morgen 7 uur weer beginnen, dus ik zat het niet echt zitten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GA NAAR GRONINGEN JUH.
Ik ga pitten.
En alsnog mij niet willen zien hequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat niet meer door. Ik moet morgen 7 uur weer beginnen, dus ik zat het niet echt zitten.
Dat zeg ik niet. Ik zou eerst de 8 uur trein pakken. Dan zou ik je tegen kunnen komen op het station. Maar ik heb nooit iets gezegd dat ik je niet wil zien.quote:
Het is niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ja man.
Ik dacht altijd dat ik het hier niet kon bijhouden in de avond, maar jullie nemen het woordje SLOW wel heel erg letterlijk.
Moequote:
Altijd leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
MoeBevrijdingsfestival enzo maar was niet veel aan in Assen en heb nog paar uurtjes GTA gedaan
Ik vond het kind lelijk en heb hem maar weggegeven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goed en weet de mama het ook of moet je het haar nog vertellen?
was zijn moeder dan zo erg?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:58 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik vond het kind lelijk en heb hem maar weggegeven.
*edit* Hij leek teveel op zn moeder
Dat zeggen ze wel, maar is gewoon het ligt uit dan niet goed genoeg?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja!
Maarja je weet het zak over het hoofd vlag in de hand en neuken voor het vaderland
[ afbeelding ]!
Straks prik je hem in de verkeerde gat en heb je poep aan je lul.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar is gewoon het ligt uit dan niet goed genoeg?
Jij wil zeggen dat als je een zak over je hoofd hebt dat je dan wel veel zietquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Straks prik je hem in de verkeerde gat en heb je poep aan je lul.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat als je een zak over je hoofd hebt dat je dan wel veel zieten als je hem in het verkeerde gat steekt dan doe je toch iets niet goed
Oh jij kent die optie dus ook alquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:05 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Meestal gaat de zak over de hoofd van de vrouw zodat je niet meer naar het lelijke hoofd hoeft te koekeloeren![]()
Ik werk in de Albert Heijnquote:
Sowieso bij een supermarkt werkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:10 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik werk in de Albert Heijn( jah ik weet :
) en daar komt ook altijd zo'n vent met een piraten ooglapje op
moet dan altijd stiekem lachen
Ziet er echt belachelijk uit
Nee maar er zijn vast wel andere opties in plaats van zo'n piraten dingquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sowieso bij een supermarkt werkenIk denk alleen niet dat hij er voor gekozen heeft dat hij zijn oog niet meer kan gebruiken of zo, ik heb het ook wel eens gezien maar let er niet zo veel op
Dat is dan zijn keuze.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Nee maar er zijn vast wel andere opties in plaats van zo'n piraten dingHet is ook best sneu
Huh, wat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:41 schreef eNGine10 het volgende:
Aloha![]()
Wakker worden allemaal. Er moet geslowchat worden
SC'en Ez, je weet tochquote:
Mwoah, ik mis m'n koffie nog, staat te pruttelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
SC'en Ez, je weet toch![]()
Bijna wakker? Dan kunnen we beginnen
Dan wachten we nog evenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah, ik mis m'n koffie nog, staat te pruttelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan wachten we nog even
Oh jawel hoor. Het gaat alleen wat langzamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
uhm...quote:
Af en toe.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je niks te zeggen hebt, ga dan ook niet proberen geforceerd te SC'en met nietszeggende oneliners of smileys. Dat is alleen maar posten om het posten, erg irritant en valt onder postopkrikken (wat niet is toegestaan).
Maar verder: veel plezier!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Ga maar lekker naar de kerk. Daar is nog meer te beleven.
Beetje jammer inderdaad. Ben je wel eens in die kerk geweest in de binnenstad? Bij die videotheken op de voorstreek?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
de kerk... ergens in geloven wat er toch niet is
Nope, de enige kerk waar ik ooit in ben geweest staat in Noorwegen, werd er niet warm of koud van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Ben je wel eens in die kerk geweest in de binnenstad? Bij die videotheken op de voorstreek?
Wel indrukwekkend trouwens..
Geen idee, het was gewoon mooi binnen. Dat is het enige. En compleet stil.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nope, de enige kerk waar ik ooit in ben geweest staat in Noorwegen, werd er niet warm of koud van.
Maar wat is er zo bijzonder aan die bij de voorstreek dan ?
Ze hebben daar wel eens uitvaartdiensten hequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen idee, het was gewoon mooi binnen. Dat is het enige. En compleet stil.
Sowieso godsdienstquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
de kerk... ergens in geloven wat er toch niet is
Hey Giertje, nog plannen vandaag?quote:
neuh niet echt beetje opruimen hier enzo verder zie wel wat ik ga doen en jij?quote:
Klinkt als een relaxt dagjequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh niet echt beetje opruimen hier enzo verder zie wel wat ik ga doen en jij?
word het ook wel zeer zekerquote:
sta jij in S&Gquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:57 schreef 8108139dpths het volgende:
De eerste fckng nicht heeft zich gemeld hoor naar aanleiding van de S&G foto's...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:57 schreef 8108139dpths het volgende:
De eerste fckng nicht heeft zich gemeld hoor naar aanleiding van de S&G foto's...
Met naam en foto op fokquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:57 schreef 8108139dpths het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:01 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Met naam en foto op fok
Ik heb geen foto van 'm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft pas 1 post op Fok!... volgens mij heeft 'ie zich er nog speciaal voor geregistreerd ook...![]()
![]()
Gokje, FokR?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:57 schreef 8108139dpths het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de amputatie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen om half 12 in het ziekenhuis zijn
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
voor controle?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:11 schreef minkuukel het volgende:
[..]Huppel heeft een gebroken pootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze heeft een schoonmaker geslagen.
Bij huppel weet je niet of zoiets onzin of serieus isquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze heeft een schoonmaker geslagen.
Nee, dit kun je van huppel wel verwachten, trust me...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij huppel weet je niet of zoiets onzin of serieus is
Jeukt het alquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
inderdaad, Muts is een wildebraschquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, dit kun je van huppel wel verwachten, trust me...
quote:
Mn gipsspalk gaat er dan afquote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij huppel weet je niet of zoiets onzin of serieus is
Nou ja zegquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, dit kun je van huppel wel verwachten, trust me...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn gipsspalk gaat er dan af
[..]
Nou ja zeg
[..]
Nou ja zeg
Stel ik tik je zoontje een keer tegen z'n kop aan. Ik verwacht dan wel klappen van jou jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg
[..]
Nou ja zeg
ALS EEN GEK!!quote:
oow beter en nog vrij snel ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg
[..]
Nou ja zeg
Huppelkind sloopt je.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stel ik tik je zoontje een keer tegen z'n kop aan. Ik verwacht dan wel klappen van jou jaIk zie mijn moeder nog niet zo snel iemand slaan. Ik denk niet dat ze het ooit gedaan heeft.
Onmogelijkquote:
2 jaar terug komt mn zoon thuis huilend dat ie een klap van een gast had gehad omdat ze lawaai maakten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stel ik tik je zoontje een keer tegen z'n kop aan. Ik verwacht dan wel klappen van jou jaIk zie mijn moeder nog niet zo snel iemand slaan. Ik denk niet dat ze het ooit gedaan heeft.
Nu wel jaquote:
m'n armen zijn lang genoeg om hem op afstand te houdenquote:
Houdt hem niet tegen hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
m'n armen zijn lang genoeg om hem op afstand te houden
Terecht hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk
[..]
2 jaar terug komt mn zoon thuis huilend dat ie een klap van een gast had gehad omdat ze lawaai maakten.
Kerel stond verscholen achter zn te dikke kleine vrouw. Heb hem over haar hoofd een hoek verkocht.
Ik had pijn bij de bevalling dus alleen ik mag het kind slaan
Valt mee. Kind mag het over het algemeen zelf oplossen. Maar een volwassene blijft met zn poten van mijn kind af.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Terecht hoorJe blijft van andermans kinderen af.
Maar ik wou alleen even bewijzen dat ik denk dat je opvliegender bent als menig moeder
Het is een breakdancer, hij is niet op afstand te houden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
m'n armen zijn lang genoeg om hem op afstand te houden
Of ik til em aan z'n nekvel op...quote:
Zie hem eerst maar te pakken te krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of ik til em aan z'n nekvel op...
[ afbeelding ]
En die mannetjes zijn wel vaak snel he. Voor je het weet heb je een voet tussen je benen hangen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is een breakdancer, hij is niet op afstand te houden.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En die mannetjes zijn wel vaak snel he. Voor je het weet heb je een voet tussen je benen hangen weet ik uit ervaring
Mag je vandaag eerder naar huis ivm voetbal?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
De keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag!
De keeper van Den Haag die heeft een dildo in zijn maag!
Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond!
Een dildo, een dildo, een dildo in je kont!
Nee. Ik word wel live op de hoogte gehouden. En ik heb morgen een optie op een vrije ochtend, mochten we met z'n allen naar de Arena gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je vandaag eerder naar huis ivm voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |