Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dan dus wel een issue dat uit de weg gehaald moet worden omdat het de weg naar de verdere toekomst blokkeert
vrees van welquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je zal wel * het standaard antwoord* krijgen.
dat heet toch naar de bekende weg vragen............b.v kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer ?quote:
Sterktequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijn
Nja boyfriend-materiaal is een groot woord.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar als je meteen naar boyfriend-material kijkt.
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijn
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weet niet waar hamelen ligtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet toch naar de bekende weg vragen............b.v kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer ?
ZO ontzettend jong is TV toch al niet meer? Hij nadert de 30 volgens mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.
Laat die andere het maar niet lezen.quote:
En dat is je goed recht natuurlijk...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ZO ontzettend jong is TV toch al niet meer? Hij nadert de 30 volgens mij.
Euhm ja... maar ik gooi ook niet zomaar 9 maanden weg...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
30 is jongquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm ja... maar ik gooi ook niet zomaar 9 maanden weg...
laat dan maarquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de kast van Albert Verlinde en Roel Vente
Ja ik snap het... dat is dan ook precies wat ik ga doen... en nu ga ik maar eens pittenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.![]()
Tuurlijk moet je er eerst aan werken blablabla. don't get me wrong. Maar ik bedoelde het in de trant van als ie een gebed zonder end is, begijp je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |