Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dan dus wel een issue dat uit de weg gehaald moet worden omdat het de weg naar de verdere toekomst blokkeert
vrees van welquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je zal wel * het standaard antwoord* krijgen.
dat heet toch naar de bekende weg vragen............b.v kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer ?quote:
Sterktequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijn
Nja boyfriend-materiaal is een groot woord.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar als je meteen naar boyfriend-material kijkt.
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijn
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weet niet waar hamelen ligtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet toch naar de bekende weg vragen............b.v kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer ?
ZO ontzettend jong is TV toch al niet meer? Hij nadert de 30 volgens mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.
Laat die andere het maar niet lezen.quote:
En dat is je goed recht natuurlijk...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ZO ontzettend jong is TV toch al niet meer? Hij nadert de 30 volgens mij.
Euhm ja... maar ik gooi ook niet zomaar 9 maanden weg...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
30 is jongquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm ja... maar ik gooi ook niet zomaar 9 maanden weg...
laat dan maarquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de kast van Albert Verlinde en Roel Vente
Ja ik snap het... dat is dan ook precies wat ik ga doen... en nu ga ik maar eens pittenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.![]()
Tuurlijk moet je er eerst aan werken blablabla. don't get me wrong. Maar ik bedoelde het in de trant van als ie een gebed zonder end is, begijp je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |