Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dan dus wel een issue dat uit de weg gehaald moet worden omdat het de weg naar de verdere toekomst blokkeert
vrees van welquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je zal wel * het standaard antwoord* krijgen.
dat heet toch naar de bekende weg vragen............b.v kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer ?quote:
Sterktequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijn
Nja boyfriend-materiaal is een groot woord.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar als je meteen naar boyfriend-material kijkt.
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik de komende dagen eens goed ga nadenken... ik wil een relatie hebben en geen kleuterleider zijn
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weet niet waar hamelen ligtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet toch naar de bekende weg vragen............b.v kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer ?
ZO ontzettend jong is TV toch al niet meer? Hij nadert de 30 volgens mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.
Laat die andere het maar niet lezen.quote:
En dat is je goed recht natuurlijk...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ZO ontzettend jong is TV toch al niet meer? Hij nadert de 30 volgens mij.
Euhm ja... maar ik gooi ook niet zomaar 9 maanden weg...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jongen, je bent nog jong, dus als hij teveel work-in-progress is --> volgende.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
30 is jongquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm ja... maar ik gooi ook niet zomaar 9 maanden weg...
laat dan maarquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de kast van Albert Verlinde en Roel Vente
Ja ik snap het... dat is dan ook precies wat ik ga doen... en nu ga ik maar eens pittenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.![]()
Tuurlijk moet je er eerst aan werken blablabla. don't get me wrong. Maar ik bedoelde het in de trant van als ie een gebed zonder end is, begijp je?
nee R zegt net dat als ik een mooie foto maak dat het wel magquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je zal wel * het standaard antwoord* krijgen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik snap het... dat is dan ook precies wat ik ga doen... en nu ga ik maar eens pitten
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:23 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben zitten ouwehoeren terwijl ik een filmpje opnam, zeg.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee R zegt net dat als ik een mooie foto maak dat het wel mag
Youtube channel... Genderqueerchat. Doe ik elke woensdag, over een ander onderwerp. Deze week is "gender gumby". Ik pleur zo de link wel neer, het is wel interessant over hoe ik mezelf zie enzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Voor je blog?![]()
here's the lowdown:
SSDD
nou die sores van The Vulture wil ik alles behalve SSDD noemenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Voor je blog?![]()
here's the lowdown:
SSDD
Een relatie hebben is ook elkaars negatieve kanten accepteren. Al is dat soms moeilijk. Maar gaan die negatieve dingen te zwaar wegen dan is het waarschijnlijk beter om uit elkaar te gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tof.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Youtube channel... Genderqueerchat. Doe ik elke woensdag, over een ander onderwerp. Deze week is "gender gumby". Ik pleur zo de link wel neer, het is wel interessant over hoe ik mezelf zie enzo.
en dat heb ik gemistquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef creno het volgende:
Maar OUTTV had dus de primeur van de nederlandse televisie door als eerste de clip van Safura uit te zenden.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Youtube channel... Genderqueerchat. Doe ik elke woensdag, over een ander onderwerp. Deze week is "gender gumby". Ik pleur zo de link wel neer, het is wel interessant over hoe ik mezelf zie enzo.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef creno het volgende:
[quote]
Een relatie hebben is ook elkaars negatieve kanten accepteren. Al is dat soms moeilijk. Maar gaan die negatieve dingen te zwaar wegen dan is het waarschijnlijk beter om uit elkaar te gaan.
dankequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde, maar zoals jij het zegt klinkt het veel aardiger.![]()
Zachte g'squote:Op woensdag 5 mei 2010 23:37 schreef creno het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk door mijn zachte "G".
Maak je het zelf ook weer schoon ?quote:
Rochel jij maar lekker door dan!quote:
Tuurlijk, ik had niet anders verwacht...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:37 schreef creno het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk door mijn zachte "G".
Je lult zeker teveel op dat filmpje..quote:
Ik had 14 minuten materiaal, teruggebracht naar 9.5... best lastig hoor, dat knippen enzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je lult zeker teveel op dat filmpje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |