ajax is niets meer van wat het vroeger was geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je mis toch niks behalve dat ajax uitgejoeld gaat worden
Als hij echt jaloerse trekken heeft, ...... . IK ken vriendinnen die dat bij hun vriend doen.quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan nog is het eerder iets wat je beter dan gewoon kan zeggen, ipv geïrriteerd en boos te gaan doen.
Ik stond bij het popcornkraampje , tegenover silva en had minimaal net zo slecht zicht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik stond links achterin en had slecht zicht op het podium omdat er heel veel mensen op de banken en tafels voor de vreettentjes gingen staan
Zo kwamen ze er bij jou achter dat je stiekem de buurjongen pakt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als hij echt jaloerse trekken heeft, ...... . IK ken vriendinnen die dat bij hun vriend doen.
aandacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen reet van... want het is ook echt niet dat hij ergens buiten viel ofzo
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ajax is niets meer van wat het vroeger was geweest.
hondquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo kwamen ze er bij jou achter dat je stiekem de buurjongen pakt?
De videoclip van Safuraquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je ons wel verslag want volgens mij heeft lang niet iedereen een abo daarop ?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was het nog een held.
een vriendin betekend niksquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hondJij was toch degene met een hot bitch als buurjongen?
De enige die lekker is, is die boven ons woont. Hij heeft, geloof ik, een paar sportscholen o.i.d. En een vriendin.
Verdomme... ik had het halve H-topic kunnen meeten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik stond bij het popcornkraampje , tegenover silva en had minimaal net zo slecht zicht.
en zulk gedrag heeft hij al vanaf het moment dat jullie een relatie kregen, of wordt het de laatste tijd juist erger ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou niet echt geloof ik... maar dan nog is het niet iets waar ik op zit te wachten...
Mijn buurman/jongen is leuk inderdaad... om naar te kijken. Voor de rest is het een kneusquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hondJij was toch degene met een hot bitch als buurjongen?
De enige die lekker is, is die boven ons woont. Hij heeft, geloof ik, een paar sportscholen o.i.d. En een vriendin.
Ik dacht dat jij zo meetschuw was?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verdomme... ik had het halve H-topic kunnen meeten?
Vlarp en Steve waren er ook
is dat Drip Drop? ja, ik moest het googlen want ik ben er helemaal uit, uit het Songfestival.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef TheVulture het volgende:
De Azerbaijaanse clip voor het songfestival op Out TV.... ik zie het ineens het hele songfestival winnen
Kan ie net zo goed z'n foto gewoon rondsturenquote:
Ik durf het nu wel aan nu ik jullie virtueel wat beter kenquote:
Welk land is dat?quote:
Het wordt erger als ik het zo terugbeschouwquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zulk gedrag heeft hij al vanaf het moment dat jullie een relatie kregen, of wordt het de laatste tijd juist erger ?
Alweer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed z'n foto gewoon rondsturen
Foto mag in de PM hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf het nu wel aan nu ik jullie virtueel wat beter ken
ja, de inhoud moet ook wel wat hebben. Je moet wel wat over te praten kunnen hebben, behalve de nieuwe clip van Britney.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mijn buurman/jongen is leuk inderdaad... om naar te kijken. Voor de rest is het een kneus
das waar.quote:
Tuurlijk! iedreen was busting my balls voor een foto. Dus de nieuweling ook.quote:
Ik heb geen foto op mijn laptopquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu van z'n hoofd dan. Dat is makkelijker herkennen
kom maar op als je durftquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
(jerry springer mode on) you wanna fight,u fucking bitch. You trifling getto cunt. I gonna fuck you up so badly (mode off)
wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar.maar tis niet myn type en ik ben geen homewrecker.
nee je hebt R nog nooit gezienquote:
ik stond zeg maar een meter of 10 rechts van de sateh en thai etenskraamquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik stond bij het popcornkraampje , tegenover silva en had minimaal net zo slecht zicht.
Ik maak het nog wel een keer goedquote:
nja z'n geruzie met z'n (ex?)vriendin maakt em nou ook niet heel erg interessant...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de inhoud moet ook wel wat hebben. Je moet wel wat over te praten kunnen hebben, behalve de nieuwe clip van Britney.
denk van niet, daar was het veel te druk voor, en daarom was er ook vrijwel geen bereik om te fokken of om een SMS te sturenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verdomme... ik had het halve H-topic kunnen meeten?
Vlarp en Steve waren er ook
Je moet ook geen T-Mobile nemen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
denk van niet, daar was het veel te druk voor, en daarom was er ook vrijwel geen bereik om te fokken of om een SMS te sturen![]()
ik heb ook niemand getroffen
en maximaal?quote:
ja das ook wel weer waar als je meteen naar boyfriend-material kijkt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja z'n geruzie met z'n (ex?)vriendin maakt em nou ook niet heel erg interessant...
Ow en Britney;![]()
dat is dan dus wel een issue dat uit de weg gehaald moet worden omdat het de weg naar de verdere toekomst blokkeertquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt erger als ik het zo terugbeschouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |