Oh tofquote:
Ah, ik bescherm je welquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo gaat enge dingen met me doen de 15e.
Komt goed! Kon ik maar overal tegelijk zijn dan was de wereld zo mooiquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ik heb een slechte invloed op Cat, in die zin dat ze na 2,5 dag met mij ineens in staat is vuige verhaaltjes te schrijven.
Dus na de 16e is dat NOG erger geworden, en heeft je jouw goede invloed op de terugweg nodig om dat recht te trekken
En weer diequote:
Nou!quote:[..]
Komt goed! Kon ik maar overal tegelijk zijn dan was de wereld zo mooi!
Wel! En dan barbie girl en dan doe jij Ken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel! En dan barbie girl en dan doe jij Ken.
je weet dat Barbie 80% van dat nummer zingt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel! En dan barbie girl en dan doe jij Ken.
JAAAAAAAAAAAAAA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan ik dromen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daarom durft ze het aan, dan kan ze tenminste winnenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je weet dat Barbie 80% van dat nummer zingt he
Zingt ja. En daar heb ik meer kaas van gegeten dan van die vage grommende rap die Ken doet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je weet dat Barbie 80% van dat nummer zingt he
Lief zijn voor PoesTweeëntwintig!quote:
oh, dat klinkt vrij ranzig...quote:
quote:
Ik twijfel ook tussenquote:
Heeft Dirk de account van Tombo ook al gehacked!?quote:
Die van mij ook! Ik postte zit helemaal niet:quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Dirk de account van Tombo ook al gehacked!?
quote:
Ja, zo van; ga maar op een rijtje staan, jij bent de 22e poes...quote:
Tis toch niet te geloven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van mij ook! Ik postte zit helemaal niet:
[..]
Ik ook niet!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van mij ook! Ik postte zit helemaal niet:
[..]
Stuur Greys even hierheen?quote:
Heb je je Lush, bier en MP3 mee?quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand iets aan DirkH doen? Die hackt accounts en post schunnige dingen daarmee.
quote:
quote:
quote:
En óf ik meen dat ik toegang moet hebben!quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En óf ik meen dat ik toegang moet hebben!![]()
*mailt*
Oeh, wat?quote:
Oeh njam! Doe ik ook wel eens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, wat?
Ik ga zo nog even een stokbroodje kruidenboter de oven in gooien
Ik heb een klein pintje opquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh njam! Doe ik ook wel eens.
Maar niet na een pint B&J.![]()
quote:
Het zit dicht opeensquote:
Ah jammer.quote:
Lolluquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan daar lezen, schrijven en editten.
Is dat zo gekquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
En daarna zei ze ook nog hallo tegen haar dochter.
Ik verbaasde me er meer over dat ze niet eerst haar dochter (die ze een paar weken niet gezien had) begroette en daarna pas bouwtechnische opmerkingen ging maken. Had ik een meer logische volgorde gevonden.quote:
Ga je hier toch verder...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah jammer.Topic met zoveel ballen potentie.
Nou, hier is het ook niet heul drukquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
Volluk![]()
Ik kom hier maar ff kijken, de F&F SC is helemaal verlaten![]()
Leuk, dat je vooral ook komt omdat het hier zo gezellig is en niet omdat je andere vrienden weg zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
Volluk![]()
Ik kom hier maar ff kijken, de F&F SC is helemaal verlaten![]()
Heej! Wij waren toch het "kliekje-dat-iedereen-toeliet-en-dus-geen-kliekje-is"-kliekje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk, dat je vooral ook komt omdat het hier zo gezellig is en niet omdat je andere vrienden weg zijn(
).
Wees blij, in het echte leven kijkt niemand naar je omquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk, dat je vooral ook komt omdat het hier zo gezellig is en niet omdat je andere vrienden weg zijn(
).
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heej! Wij waren toch het "kliekje-dat-iedereen-toeliet-en-dus-geen-kliekje-is"-kliekje!
Omdat iedereen met elkaar in bad ligt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, hier is het ook niet heul druk
Én de leukste he!?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heej! Wij waren toch het "kliekje-dat-iedereen-toeliet-en-dus-geen-kliekje-is"-kliekje!
IK HEB GEEN BAD!quote:
Maar das logischquote:Én de leukste he!?
Ohquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, hier is het ook niet heul druk
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
).
Ik kan dit ook niet goed bijhouden hoor. Kom gewoon af en toe langs, laat me beledigen door Dirk en dan ga ik slapen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik kan niet 2 SC bijhouden, deze gaat helemaal snel manIk heb ook nog een leven naast Fok
Aaaaaaaaaaaah, ik hou van je hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dit ook niet goed bijhouden hoor. Kom gewoon af en toe langs, laat me beledigen door Dirk en dan ga ik slapen.
Vol overgave.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, zo mooi hoe katten gapen he, met die oren zo plat in hun nek
Nee, want dan ging jij filmenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle badlozen gaan de 15e zeker hysterisch tegelijk in bad.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle badlozen gaan de 15e zeker hysterisch tegelijk in bad.
Ah, zo. Ook een goeie strategie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dit ook niet goed bijhouden hoor. Kom gewoon af en toe langs, laat me beledigen door Dirk en dan ga ik slapen.
Ik ga het echt goed maken. Ooitquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nu ga ik twijfelenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een doos vol badLush dus ze kunnen los.
Ohja. Ik heb mn username veranderd. Ik pas het gelijk aanquote:
quote:
check!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb mn username veranderd. Ik pas het gelijk aan
Volgens mij wil je niet meemaken hoe Dirk iets goedmaakt.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niet meemaken hoe Dirk iets goedmaakt.
Klopt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik ben heel aardigquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
3 minuten te laat!quote:
quote:
Ik moest t nog snijden.quote:
Je had Pisces in je bad?quote:
GMTA!quote:
Pas je effe op met je hengel?quote:
Ja, als Ll ook in dat bad zit...quote:
Heeft Pisces zelf geen hengel?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pisces heeft niet zoveel bezwaar tegen mijn hengel.
Ze zou er eerder bang voor moeten zijn.quote:
Bang voor een hengel?quote:
Heeft zijn moeder hem een beetje netjes tweetalig opgevoed?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Enfermera het volgende:
Lol, ik zit nova te kijken en ze interviewen die kandidaat voor de Liberal Democrats van Engeland, Nick Clegg. Hij gaf een toespraak ergens, die zag je. Daarna werd ie geïnterviewd, in het Nederlands, want zijn moeder komt uit NL! Zo grappig om hem dan NL te horen praten![]()
Accentloos!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Enfermera het volgende:
Lol, ik zit nova te kijken en ze interviewen die kandidaat voor de Liberal Democrats van Engeland, Nick Clegg. Hij gaf een toespraak ergens, die zag je. Daarna werd ie geïnterviewd, in het Nederlands, want zijn moeder komt uit NL! Zo grappig om hem dan NL te horen praten![]()
Pisces = vis (sterrebeeld)quote:
En waar is daar?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nee Pisces zat niet in mn bad, maar ik zie haar woonplaats en daar is nu vuurwerk. Vraag morgen maar of er gisteravond rond 2245 vuurwerk was bij haar
Volgens mij wel ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Het Hart van Nederland is nu in Hart van Nederland (snappen jullie um).
Iedere avond presenteren ze een genomineerde; zat DTH daar nu ook bij?
Jij humorpantalonquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pisces = vis (sterrebeeld)
En vissen zijn gen vrienden van hengels in het algemeen.
Ja, hij spreekt echt accentloos Nederlandsquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft zijn moeder hem een beetje netjes tweetalig opgevoed?
I'm fine thank you and how are you?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar = volgens mij ergens wat Pisces niet online wou hebben
Netjes!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hij spreekt echt accentloos Nederlands
That's me!quote:
Even met een goed nat doekie deur die gaatjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I'm fine thank you and how are you?
![]()
Ben nog steeds stoffig, ontdekte net zelfs baksteen in de stopcontacten
Aannames Cat, aannames.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pisces = vis (sterrebeeld)
En vissen zijn gen vrienden van hengels in het algemeen.
Heb je je neus al gesnoten? Ik zou voorlopig papieren zakdoekjes gebruiken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook fijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk, ze dansen van blijdschap als je ze ophengelt.quote:
Oh, dat is wel zo ja...quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze dansen van blijdschap als je ze ophengelt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je je neus al gesnoten? Ik zou voorlopig papieren zakdoekjes gebruiken.![]()
Toevallig het Blok gekeken? Daar zit er nu eentje in die ze echt niet in een bouwval los moeten laten. 2 dagen achter elkaar naar de EHBO.
Dan heb je nog wat voor de boeg!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou ik kan ook wel heb vanmiddag zes kruiwagentjes zand geschept en omgekiept..auts m'n rugje.
En dan zaterdag in Ll townaarde (gratuit) gaan scheppen
![]()
Ik snuit mijn neus sowieso niethou niet van velletjes aan het puntje van mijn wipneuske.
Whut? Sinds wanneer krijg je van neus snuiten velletjes aan je neus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou ik kan ook wel heb vanmiddag zes kruiwagentjes zand geschept en omgekiept..auts m'n rugje.
En dan zaterdag in Ll townaarde (gratuit) gaan scheppen
![]()
Ik snuit mijn neus sowieso niethou niet van velletjes aan het puntje van mijn wipneuske.
Nou, dat dacht ik ook dus...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut? Sinds wanneer krijg je van neus snuiten velletjes aan je neus.
Als het er inzit moet het er toch uit
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut? Sinds wanneer krijg je van neus snuiten velletjes aan je neus.
Als het er inzit moet het er toch uit
Slaap lekker!quote:
Sweet dreams Cattepatatje!quote:
Maar je snuit dus NOOIT je neus?quote:
Ok dan verwacht ik zaterdag 10 uur om te scheppen, je energie moet er tenslotte uitquote:
Ow gawd nee we gaan het nu niet over mij hebben want als ik alles moet opsommen wat er gek is aan mij dan heb ik een lijst nodig.quote:
Ik zat niet echt aan energie maar meer aan andere dingen te denkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok dan verwacht ik zaterdag 10 uur om te scheppen, je energie moet er tenslotte uit
* popcorn pakt *quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow gawd nee we gaan het nu niet over mij hebben want als ik alles moet opsommen wat er gek is aan mij dan heb ik een lijst nodig.
1.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow gawd nee we gaan het nu niet over mij hebben want als ik alles moet opsommen wat er gek is aan mij dan heb ik een lijst nodig.
erik dacht aan hetzelfde als jij zo te zienquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat niet echt aan energie maar meer aan andere dingen te denken
Dat wordt gezellig de 15equote:
Excel opstartquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Erna bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word het zeker Tombola
Wij rammelen niet, dus wij kunnen als volwassen mannen het eens zijn over dit soort dingen en gewoon normaal met elkaar omgaan er een pintje op drinken
I know en ik dacht hoe maken we dit bruikbaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat niet echt aan energie maar meer aan andere dingen te denken
Precies!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word het zeker Tombola
Wij rammelen niet, dus wij kunnen als volwassen mannen het eens zijn over dit soort dingen en gewoon normaal met elkaar omgaan er een pintje op drinken
[..]
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
okeeeeeejquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik kan wel wat dingen bedenken om een van ons bruikbaar te makenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I know en ik dacht hoe maken we dit bruikbaar
Ik zeg: Ml-etje achter het aanrecht, en jij voor de TV met bier.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat dingen bedenken om een van ons bruikbaar te maken
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat dingen bedenken om een van ons bruikbaar te maken
[..]
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Ik had van jou een heel ander voorstel verwachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg: Ml-etje achter het aanrecht, en jij voor de TV met bier.
Je bent een man met visie Erikquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik het eens over een andere boeg gooien dan steeds maar de nicht uit te hangenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had van jou een heel ander voorstel verwacht
Ja ja,quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik het eens over een andere boeg gooien dan steeds maar de nicht uit te hangen.
Erikquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht eerder aan een roze schortje met kantjes dat ik voor hem meeneemquote:
Niks met roséquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Drink je ook bier Erik? Of ben je meer van de rose of zoete witte wijn ofzo?
Luister vrouw, ik heb een pak Corona's op, een fles rosé en een paar losse biertjes... dat ik dan één woordje mis in een zin, dat kan je mij niet aanrekenen.quote:
Ow gawd ik ga naar mijn mandje Dirkh is los.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister vrouw, ik heb een pak Corona's op, een fles rosé en een paar losse biertjes... dat ik dan één woordje mis in een zin, dat kan je mij niet aanrekenen.
Ook niet met witte wijn. Alhoewel ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk alleen in het gezelschap van een vrouw drink, uitzonderingen daargelaten. Als ik alleen ben en alcohol drink is het vrijwel altijd bierquote:
Ik ben getrouwd, ik giet alles naar binnen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook niet met witte wijn. Alhoewel ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk alleen in het gezelschap van een vrouw drink, uitzonderingen daargelaten. Als ik alleen ben en alcohol drink is het vrijwel altijd bier
Slaap lekker!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow gawd ik ga naar mijn mandje Dirkh is los.
Veel plezier met hem![]()
Die tijd krijg ik nog...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd, ik giet alles naar binnen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow gawd ik ga naar mijn mandje Dirkh is los.
Veel plezier met hem![]()
Ik drink ook bier. Vooral op stap, want dat is handig en goedkoop. Rode wijn vind ik meer voor etentjes en verjaardagen, wit voor bij vis, zoet voor als het heel heet is, rosé als ik er zin in heb in de lente/zomer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Drink je ook bier Erik? Of ben je meer van de rose of zoete witte wijn ofzo?
Oh leuk! Wanneer kan ik mijn bruidsmeisjesjurk verwachten?quote:
Voorlopig nog niet. Ik gok dat je dan al >40 bentquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! Wanneer kan ik mijn bruidsmeisjesjurk verwachten?
Wanneer is De Dag?
Het is wel een groene kleur he, dat is al besloten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer is De Dag?
QFT.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk zuip ik alles, als er maar alcohol inzit. Of iets wat er op lijkt
GROEN!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer is De Dag?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een groene kleur he, dat is al besloten.
Olakes Ll, zonquote:
Fijn om te zien is dat he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:26 schreef Ole het volgende:
Mijn pa is stoer! ziet er haske goed uit. Jonger dan toen hij 60 werd
Ze genieten goed van hun pensioen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet even een slag om de arm houden voor de 15e![]()
Mijn meneer loopt weer te kwakkelen.
quote:
Oh, dat had mn oom ook. Die maakte mn tante helemaal gek.quote:M'n ouders die zijn beide 60 geworden (tenminste, mn moeder word het over een week) en die gaan nu ook al lekker ieder jaar 2x op vakantie, en m'n vader kan nog wel met 2 á 3 jaar met de VUT, dus das ook nog wel lekker.
Alleen is het echt zo'n hobbyloos persoon, dus vrees er altijd voor als hij straks de hele dag op de lip van mn moeder zit, die is dat natuurlijk helemaal niet gewend aangezien zij lekker traditioneel huisvrouwtje is en mn vader werkt![]()
Al zei hij laatst dat hij dan wel vrijwilligerswerk wilde doen, beetje wandelen met bejaarden of van die maaltijden van Tafeltje Dekje rondbrengen ofzo
Ik doe mijn best, echt waar! Maar mijn schoonouders zijn 7 weken op vakantie, zij wel, maar dan kan ik dus niet hen vragen om bij hem te zijn die dag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je laat me niet dat hele eind alleen reizen hoor.
Wat ist met de Mr?
En is het iets waarbij jij niet 1 dagje weg kunt? Moet er dan constant iemand bij hem zijn?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, echt waar! Maar mijn schoonouders zijn 7 weken op vakantie, zij wel, maar dan kan ik dus niet hen vragen om bij hem te zijn die dag.
Hij heeft iets chronisch.
Het is niet babysitten. Zij wonen om de hoek en zijn er zo als er iets is. Nu moet ik kijken of er iemand anders is die met hem naar het ziekenhuis kan mocht het echt nodig zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is toch gewoon een volwassen persoon, nu klinkt het alsof hij gebabysit moet worden ofzo. Het gaat maar om een avondje
Snap ik hoor! Wij weten niet wat er op zo'n moment met hem aan de hand is, dus wij kunnen daar niet over oordelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ligt er aan hoe het verloopt de komende week. Het kan afnemen maar het kan ook echt helemaal omslaan en dan ligt hij als een dood vogeltje in bed wat bij alles hulp nodig heeft.
Ik vind het gewoon geen prettige gedachte dat ik lol heb en vooral niet in de buurt ben terwijl hij me wellicht wel echt nodig heeft en ik er dan dus niet snel ben.
Slim inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar goed. Genoeg depri gedoe.
We duimen gewoon dat er niks uit de onderzoeken komt en hij zich snel beter voelt maar ik dacht alleen ik geef het vast aan...
We contacten tegen die tijd welquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, echt waar! Maar mijn schoonouders zijn 7 weken op vakantie, zij wel, maar dan kan ik dus niet hen vragen om bij hem te zijn die dag.
Hij heeft iets chronisch.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of...
Ik koop een outfit voor die twee freggels van me en dan is hij ook in veilige handen...
[ afbeelding ]
Hihihihiquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of...
Ik koop een outfit voor die twee freggels van me en dan is hij ook in veilige handen...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn collega's lopen trouwens heel hard te roepen dat Sieneke niks is en de halve finale toch niet doorkomt....
Kan ik niet vertellen. We staan tegenwoordig met naam en foto op de websitequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]Waar werk jij? Dan komen we wel even langs
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan ik niet vertellen. We staan tegenwoordig met naam en foto op de website
Ja he, dat dacht ik ook alquote:
Erg jammer ja. Mijn meneer staat er wel leuk op namelijkquote:
Jullie werken bij hetzelfde bedrijf?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Erg jammer ja. Mijn meneer staat er wel leuk op namelijk![]()
Tombo hoe is het met je boeket reeks?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jullie werken bij hetzelfde bedrijf?
Eh, staat even stil, heb met pasen voor het laatst gepost...
Zal van de week nog even een scene tussen Grijs en Liefdeloos doen, leuk voor het weekendje...
Ja, daar kennen we elkaar van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jullie werken bij hetzelfde bedrijf?
Eh, staat even stil, heb met pasen voor het laatst gepost...
Zal van de week nog even een scene tussen Grijs en Liefdeloos doen, leuk voor het weekendje...
Ik kan het zo steamy maken als ik zelf wil natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, daar kennen we elkaar van.
Oh, Greys en Ll gaan dat daar ter plekke even uitvoeren? Of is het daar te steamy voor?
Zolang GB foto's maakt vind ik alles bestquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hoor, op de vrijdag- en/of zondagavond
Neuh, ik mag/mocht van hun lesbische escapades ook geen foto's makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan het zo steamy maken als ik zelf wil natuurlijk
[..]
Zolang GB foto's maakt vind ik alles best
Ja maar, er moeten toch nog foto's gemaakt worden!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik mag/mocht van hun lesbische escapades ook geen foto's maken
Voor de kaft bedoel ik dan hequote:Op donderdag 6 mei 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, er moeten toch nog foto's gemaakt worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee hoor dat kost heul niks, en die foto's zijn for my eyes only. Niks kaft, niks topic
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee hoor dat kost heul niks, en die foto's zijn for my eyes only. Niks kaft, niks topic
Je spreekt jezelf wel een beetje tegenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik mag/mocht van hun lesbische escapades ook geen foto's maken
oh, okquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
áls ze er zijn, dan zijn ze voor mij alleen
quote:
oh, daarom?quote:
Hmm ik gooi het maar op mijn humeurquote:
ja he!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo ik zit net dat topic uit je sig door te lezen. Wat is Greys daar opeens poëtisch
quote:
Ik zie alleen een topic vol editsquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja he!
Allemaal mooie uitspraken, helaas past er maar 1 in mn sig
[..]
Ik ga er vandoor, dus van mij heb je geen last meer
Sorry hoor, maar ik ga niet eerst alles wissen (en laten wissenquote:
Ik heb soms zo'n aanvalquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo ik zit net dat topic uit je sig door te lezen. Wat is Greys daar opeens poëtisch
Ah okayquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga niet eerst alles wissen (en laten wissen) en het dan weer vertellen
- edit -
Laten we het er op houden dat ik niet zo'n fijne week had die week en dat even kwijt wilde en me achteraf realiseerde dat het misschien niet handig was op een openbaar forum
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb soms zo'n aanval
Schrik er dan ook zelf van hoor
Ja, ben je nu gerustgesteld?quote:
Watskeburt? Hoezo zou dat niet kunnen? Ik mis iets he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd of ik om 16u nog beetje behoorlijk naar huis kan komen en dan uurtje later weer naar Delft kan geraken
Mis ook iets geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Watskeburt? Hoezo zou dat niet kunnen? Ik mis iets he?
oh ja, feyenoord-ajax natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
Is er iets met voetbal vanavond in de Kuip ofzo? Bedoelt ie dat soms?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
Is er iets met voetbal vanavond in de Kuip ofzo? Bedoelt ie dat soms?
en anders:quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekerfinale. Zit nu in centrum... dus hoop dat de chaos uitblijft tot na de wedstrijd
is gezondquote:Het traject Rotterdam-Delft is een directe en snelle fietsroute. De tien kilometer lange route is grotendeels een vrijliggend fietspad en kent weinig kruisingen en geen enkel verkeerslicht (dus geen oponthoud). Bij deze enkele kruisingen op de route heeft de fietser altijd voorrang. Het pad is in twee richtingen te berijden en is op veel plaatsen lekker breed. De fietsroute is deels geasfalteerd. De fietsroute loopt parallel aan de Rotterdamseweg en de Schie vanuit Delft via buurtschap de Zweth naar Rotterdam Overschie en terug. De fietsroute is een alternatieve route voor wie met de auto het traject Delft - Rotterdam via de A13 rijdt.
Verdrongenquote:
quote:
Dan kom je om vier uur nog prima naar huis hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekerfinale. Zit nu in centrum... dus hoop dat de chaos uitblijft tot na de wedstrijd
Dat is heul gezond hoor, fietsenquote:
Ja ik las het...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kom je om vier uur nog prima naar huis hoor.
En via de snelweg naar Delft vanavond moet ook prima lukken denk ik
Wel sneu voor die mensen die gaan trouwen vanavond, die mogen ook geen alcohol op hun besloten bruiloft schenken vanavond. Is dat ff kut
Ja vind dat echt n tikkie zielig vd gemeente.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kom je om vier uur nog prima naar huis hoor.
En via de snelweg naar Delft vanavond moet ook prima lukken denk ik
Wel sneu voor die mensen die gaan trouwen vanavond, die mogen ook geen alcohol op hun besloten bruiloft schenken vanavond. Is dat ff kut
Niks joh, ik plaag maarquote:
Echt ronduit belachelijk trouwens, van die mensen d'r bruiloft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik las het...
Ik denk dat het ook wel losloopt, is iedere keer precies tegen de stroom in.. Misschien klein beetje drukker op weg naar huis
Inderdaad wel belachelijk... Naar aanleiding van vorige keer? Of hadden ze dat sowieso al besloten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt ronduit belachelijk trouwens, van die mensen d'r bruiloft.
Je zult vanavond je trouwfeest vieren en door die voetbalmongolen geen biertje op je eigen trouwerij mogen drinken. Ik zou echt de hele zooi afblazen en de rekening naar de burgemeester sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |